Skocz do zawartości

gs 750 l , naped, problem zebatka


_kemocior_
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie. W moim gs 750l zmienialem naped. Zauwazylem ze stara zebatka jest moim zdaniem nieprawidlowo zalozona. Zebatka nie byla zabezpieczona przed odkreceniem wszystko bylo poskladane w innej kolejnosci niz w manualu ktory posiadam. Wydaje mi sie rowniez ze na walku jest nieorginalana czesc(krazek) nie jest on zilustrowany na manualu i na oko widac ze nie pasuje i siedzi luzno na walku. Jest klopot poniewaz skladajac czesci jak na manualu walek za duzo wystaje a nakretka nie dociska zebatki. Nie widzialem za zywo jak to powinno orginalnie byc zlozone i nie potrafie sobie z tym poradzic. Widac rozwniez ze nakretka na walek rowniez jest nie orginalna. Wydaje mi sie rowniez ze silnik przy tym motorze nie jest od poczatku tego motocykla i ze byl zmieniany. Moze w tym jest klopot. Prosze specjalistow o pomoc i rozwiazanie tego problemu. Zamieszczam zdjecia ktore zobrazuja problem.

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/70d797888e56fc73.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/daf703c5e2d2dfc7.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/aaa0f59e73c98e3a.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2dd7a10bf24a0d6e.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze Pan Piotr prawi. GS750L i GSX750 to całkiem inne motocykle. GS750L to poprzednik GSX z dawnych czasów. GSX ma inny silnik i w ogóle wszystko inne.

 

Montujesz w takiej kolejności:

- tuleja

- koło zębate

- krążek, który ma być przykręcony 3 śrubami do koła zębatego

- podkładka

- nakrętka, ta Twoja wygląda dziwnie, jak zwykła nakrętka, dość wysoka.

 

 

Tu masz schemat, nie wiem jaki masz rocznik (nie podałeś w nazwie tematu :banghead: ) więc zgadując wybrałem rok 1982, GS750EZ.

 

http://www.bikebandit.com/1982-suzuki-gs750ez/o/m6108#sch262988

Edytowane przez qurim

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rok motocykla 1980. Dzisiaj szperalem po stronce ktora zostala mi podana (http://www.bikebandit.com). Chodzac po wszystkic modelach gs i porownujac montowanie zebatki wychodzi na to ze silnik moze pochodzic z modeli: gs750TD 83r, gs 750EZ lub TZ 82r, gs750EX 81r, gs 750ET 80r.Inne modele wykluczylem poniewaz maja zabezpieczenie srubka ktora wkrecana jest w srodek walka, moj walek nie posiada gwintu w srodku. Napewno silnik nie jest orginalny od gs 750l. Otwory w krazku nie pasuja do tych w zebatce(nie mam jak skrecic zebatki z krazkiem). Co mam w tej sytuacji zrobic? kupic nowa zebatke krazek nakretke i zabezpieczenie? Co o tym sadzicie? jak sobie poradzic z tym problemem? Dodam ze silnik jest 5 biegowy moze ta informacje rowniez w czyms pomoze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rok motocykla 1980. Dzisiaj szperalem po stronce ktora zostala mi podana (http://www.bikebandit.com). Chodzac po wszystkic modelach gs i porownujac montowanie zebatki wychodzi na to ze silnik moze pochodzic z modeli: gs750TD 83r, gs 750EZ lub TZ 82r, gs750EX 81r, gs 750ET 80r.Inne modele wykluczylem poniewaz maja zabezpieczenie srubka ktora wkrecana jest w srodek walka, moj walek nie posiada gwintu w srodku. Napewno silnik nie jest orginalny od gs 750l. Otwory w krazku nie pasuja do tych w zebatce(nie mam jak skrecic zebatki z krazkiem). Co mam w tej sytuacji zrobic? kupic nowa zebatke krazek nakretke i zabezpieczenie? Co o tym sadzicie? jak sobie poradzic z tym problemem? Dodam ze silnik jest 5 biegowy moze ta informacje rowniez w czyms pomoze.

 

masz tzw. składaka i szukanie części silnikowych po roczniku motocykla to walka z wiatrakami.

Pierwsze silniki czterozaworowe pokazały się na rynku w 1983 roku o ile dobrze pamiętam i takiego musisz szukać.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie Piotrek, pierwsza 4 zaworowka wyszla wlasnie w 80r, 83 to byl nastepny upgrade tego silnika. Caly problem lezy w tym ze masz akcesoryjna zebatke, ktorej nie dasz rady skrecic z krazkami.

Kup fabryczna zebatke i nowa nakretke skrecajaca calosc i bedzie dobrze.

Krazki sluza tylko wyciszeniu lancucha.

Nowa nakretka jest potrzebna, bo kazda jest jednorazowa.

Jak ci szkoda na nia kasy to obecna musi isc na Loctite.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...