_kemocior_ Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Witam serdecznie. W moim gs 750l zmienialem naped. Zauwazylem ze stara zebatka jest moim zdaniem nieprawidlowo zalozona. Zebatka nie byla zabezpieczona przed odkreceniem wszystko bylo poskladane w innej kolejnosci niz w manualu ktory posiadam. Wydaje mi sie rowniez ze na walku jest nieorginalana czesc(krazek) nie jest on zilustrowany na manualu i na oko widac ze nie pasuje i siedzi luzno na walku. Jest klopot poniewaz skladajac czesci jak na manualu walek za duzo wystaje a nakretka nie dociska zebatki. Nie widzialem za zywo jak to powinno orginalnie byc zlozone i nie potrafie sobie z tym poradzic. Widac rozwniez ze nakretka na walek rowniez jest nie orginalna. Wydaje mi sie rowniez ze silnik przy tym motorze nie jest od poczatku tego motocykla i ze byl zmieniany. Moze w tym jest klopot. Prosze specjalistow o pomoc i rozwiazanie tego problemu. Zamieszczam zdjecia ktore zobrazuja problem. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/70d797888e56fc73.htmlhttp://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/daf703c5e2d2dfc7.htmlhttp://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/aaa0f59e73c98e3a.htmlhttp://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2dd7a10bf24a0d6e.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Piszesz o motocyklu Suzuki GS750L a na fotkach pokazujesz nam GSX750 ?Jaki rok produkcji masz w papierach? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2011 (edytowane) Dobrze Pan Piotr prawi. GS750L i GSX750 to całkiem inne motocykle. GS750L to poprzednik GSX z dawnych czasów. GSX ma inny silnik i w ogóle wszystko inne. Montujesz w takiej kolejności:- tuleja- koło zębate- krążek, który ma być przykręcony 3 śrubami do koła zębatego- podkładka- nakrętka, ta Twoja wygląda dziwnie, jak zwykła nakrętka, dość wysoka. Tu masz schemat, nie wiem jaki masz rocznik (nie podałeś w nazwie tematu :banghead: ) więc zgadując wybrałem rok 1982, GS750EZ. http://www.bikebandit.com/1982-suzuki-gs750ez/o/m6108#sch262988 Edytowane 11 Kwietnia 2011 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_kemocior_ Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Rok motocykla 1980. Dzisiaj szperalem po stronce ktora zostala mi podana (http://www.bikebandit.com). Chodzac po wszystkic modelach gs i porownujac montowanie zebatki wychodzi na to ze silnik moze pochodzic z modeli: gs750TD 83r, gs 750EZ lub TZ 82r, gs750EX 81r, gs 750ET 80r.Inne modele wykluczylem poniewaz maja zabezpieczenie srubka ktora wkrecana jest w srodek walka, moj walek nie posiada gwintu w srodku. Napewno silnik nie jest orginalny od gs 750l. Otwory w krazku nie pasuja do tych w zebatce(nie mam jak skrecic zebatki z krazkiem). Co mam w tej sytuacji zrobic? kupic nowa zebatke krazek nakretke i zabezpieczenie? Co o tym sadzicie? jak sobie poradzic z tym problemem? Dodam ze silnik jest 5 biegowy moze ta informacje rowniez w czyms pomoze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Rok motocykla 1980. Dzisiaj szperalem po stronce ktora zostala mi podana (http://www.bikebandit.com). Chodzac po wszystkic modelach gs i porownujac montowanie zebatki wychodzi na to ze silnik moze pochodzic z modeli: gs750TD 83r, gs 750EZ lub TZ 82r, gs750EX 81r, gs 750ET 80r.Inne modele wykluczylem poniewaz maja zabezpieczenie srubka ktora wkrecana jest w srodek walka, moj walek nie posiada gwintu w srodku. Napewno silnik nie jest orginalny od gs 750l. Otwory w krazku nie pasuja do tych w zebatce(nie mam jak skrecic zebatki z krazkiem). Co mam w tej sytuacji zrobic? kupic nowa zebatke krazek nakretke i zabezpieczenie? Co o tym sadzicie? jak sobie poradzic z tym problemem? Dodam ze silnik jest 5 biegowy moze ta informacje rowniez w czyms pomoze. masz tzw. składaka i szukanie części silnikowych po roczniku motocykla to walka z wiatrakami.Pierwsze silniki czterozaworowe pokazały się na rynku w 1983 roku o ile dobrze pamiętam i takiego musisz szukać. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Nie Piotrek, pierwsza 4 zaworowka wyszla wlasnie w 80r, 83 to byl nastepny upgrade tego silnika. Caly problem lezy w tym ze masz akcesoryjna zebatke, ktorej nie dasz rady skrecic z krazkami.Kup fabryczna zebatke i nowa nakretke skrecajaca calosc i bedzie dobrze.Krazki sluza tylko wyciszeniu lancucha.Nowa nakretka jest potrzebna, bo kazda jest jednorazowa.Jak ci szkoda na nia kasy to obecna musi isc na Loctite. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.