jaca1540a Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2011 moja r1gubi prad przy200/h na 2-3 sekpozniej ok i za jakis czas to samo sie powtarza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziura Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Po pierwsze, wypadało by sie przywitać.Po drugie- może trochę więcej informacji? Z fusów mamy Ci wywróżyć, czy jak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foxriver Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Jak to zmierzyłeś :DOdcięcie zapłonu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Usterka w żaden sposób nie wpływa na użyteczność motocykla. Polski kodeks przewiduje max. 130km/h więc brak prądu przy 200 jest daleko poza zasięgiem normalnego użytkownika drogi. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dirty Harry Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Miałem podobny problem i w moim przypadku była to wina stacyjki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Zdejmuj plastiki i sprawdzaj kostki i połączenia elektryczne. Masa z aku, kostka stacyjki, kostka do włącznika zapłonu, kostka od bocznej stopki itd. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Zdejmuj plastiki i sprawdzaj kostki i połączenia elektryczne. Masa z aku, kostka stacyjki, kostka do włącznika zapłonu, kostka od bocznej stopki itd. A może rozpoczniemy od bardziej prostych spraw, np. wyłącznik przy bocznej stopce? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2011 (edytowane) Zdejmuj plastiki i sprawdzaj kostki i połączenia elektryczne. Masa z aku, kostka stacyjki, kostka do włącznika zapłonu, kostka od bocznej stopki itd. A może rozpoczniemy od bardziej prostych spraw, np. wyłącznik przy bocznej stopce? To między innymi miałem na myśli tylko ze skrótem myślowym. Oczywiście sam włącznik też bym sprawdził. Edytowane 3 Kwietnia 2011 przez _Monter_ Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
r6krk Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Dzieje się tak od zakupu motocykla czy od jakiegoś czasu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2011 moja r1gubi prad przy200/h na 2-3 sekpozniej ok i za jakis czas to samo sie powtarza Jezdzij .... 199 km/h :buttrock: :crossy: Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.