Skocz do zawartości

Najlepszy olej do 2t


Gość Gąsixxx
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam pytanie odnośnie olejów stosowanych w 2t jakie są najlepsze do silników o pojemności 50 cm3 chodzi głównie o oleje które mogą być stosowane w mieszalniku . Z góry dziekuje za odpowiedź i pozdrawiam :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapewne i tak nie próbowałeś korzystać wyszukiwarki a powinieneś ale, ze sam nic nie znalazłem bo pewne okoliczności sprawiły, ze cieżko się dokopać do pytań zadawanych setki razy to odpowiem Ci.

Castrol R2 RACING BIKE

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Midland to według mnie najlepsza marka w produkcji olejów, nie wiem czemu mi wyszło to z głowy.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I nie doczekam się odpowiedzi :(

sorry. a więc jak miałem pierwszego crossa (yz 80) też nie wiedziałem jaki lać olej i próbowałem każdego po kolej np Midland, i jeszcze jakiś olej Orlen-a te odpadają w przedbiegach moto kopciło nie wkręcał się tak jak powinien nie wiem może to nie była wina tylko oleju nie znam się. dopiero jak zaczołem stosować Motul 710 YZ-zata chodziło jak powinna a castrol pod względem jakości jest równy motul-owi ale za to tańszy. i dlatego twierdze że olej castrol jest najlepszy. może wy macie inne typy ja mam taki. proszę o refleksie i i komentarze do tego co napisałem. może macie jakąś inną propozycję odnośnie DOBREGO oleju :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli tak jak myślałem , to tylko twoje odczucia. Midland spełnia te same normy co castrol, jest tańszy i co chyba najważniejsze jest nie podrabiany jak castrol. A motul 710 nie nadaje się do crossówek bo nie spełnia wymaganych norm, Dobry jest motul 800 ale kosztuje swoje. Jak do tej pory to chyba najlepszym olejem z którem się spotkałem to oleje ipona, spełniają najwyższe normy, nie dymi i nie tworzy nagaru a co najciekawsze można sobie wynrać zapach którym będzie wydobywał sie z wydechu, np truskawkowy :P

 

A autorowi tematu, spokojnie midland do 50 ccm wystarczy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli tak jak myślałem , to tylko twoje odczucia. Midland spełnia te same normy co castrol, jest tańszy i co chyba najważniejsze jest nie podrabiany jak castrol. A motul 710 nie nadaje się do crossówek bo nie spełnia wymaganych norm, Dobry jest motul 800 ale kosztuje swoje. Jak do tej pory to chyba najlepszym olejem z którem się spotkałem to oleje ipona, spełniają najwyższe normy, nie dymi i nie tworzy nagaru a co najciekawsze można sobie wynrać zapach którym będzie wydobywał sie z wydechu, np truskawkowy :P

 

A autorowi tematu, spokojnie midland do 50 ccm wystarczy

przyznam się że ipona nie stosowałem. muszę przetestować :icon_biggrin: teraz chłopaki będą wąchać spaliny o zapachu truskawkowym :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sorry. a więc jak miałem pierwszego crossa (yz 80) też nie wiedziałem jaki lać olej i próbowałem każdego po kolej np Midland, i jeszcze jakiś olej Orlen-a te odpadają w przedbiegach moto kopciło nie wkręcał się tak jak powinien nie wiem może to nie była wina tylko oleju nie znam się. dopiero jak zaczołem stosować Motul 710 YZ-zata chodziło jak powinna a castrol pod względem jakości jest równy motul-owi ale za to tańszy. i dlatego twierdze że olej castrol jest najlepszy. może wy macie inne typy ja mam taki. proszę o refleksie i i komentarze do tego co napisałem. może macie jakąś inną propozycję odnośnie DOBREGO oleju :bigrazz:

 

midland jest pełnym syntetykiem, spełnia chyba chyba normy i API i JASO, exc 250 lata na tym bez zająknięcia więc bez urazy ale nie pisz bzdur jak nie masz pewności....

 

moim zdaniem najlepszy jest mixol S bo ogar na tym jeździ i dymi tak że nie widać tablicy rejestracyjnej i można uciekać przed policją :D

 

w kółko wałkujecie to samo, do crossówki pełen syntetyk coś znanego co masz taniej i bliżej, do 50ccm TZR (to jest ten sam silnik co dt 50 ?? ) styknie dobry półsyntetyk, zalewanie tam jakiś mega drogich syntetyków poprawia tylko humor i pogarsza stan portfela i nic pozatym, chyba że masz silnik po jakims ekstremalnym tuningu....

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osobiście zawsze lałem syntetyki. Do Derbi zarówno przed, jak i po zmianie pojemności na 70cc używałem Motula. W Aprili używam Castrola 2T Racing. Z porównania tych dwóch olei, to jedyna różnica jest taka, że po Castrolu mniej dymi. Podobnież firmy mniej znane jak Midland czy Valvoline produkują oleje motocyklowe o równie dobrej jakości, jakoś nigdy nie miałem okazji tego sprawdzać. Myślę, że 10 zł różnicy na 1000 km to nie jest wygórowana za spokojny sen. :]

"Generalnie rzecz biorąc, zdejmuję linkę tylko w niedzielę jak idę do kościoła..."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...