motodynamo Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Łudzisz się że oryginalny nie jest wyprodukowany w Chinach ?? :) :) http://motocdi.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marzio93 Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Kupiłem ten regulator , ale musiałem przerobić wtyczki aby pasowały, teraz problem jest bo gdy regulator jest podłączony do prądnicy - nie ma iskry , motor nie odpala. Gdy go odłączę , iskra wraca motor odpala. Więc czy kolejność żółtych kabli ma jakieś znaczenie? Bo nie zwracałem na to uwagi przy przerabianiu wtyczek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motodynamo Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Witam .. kolejność nie ma znaczenia .. w innym przypadku były by oznaczone Gdzieś prosty błąd robisz w połączeniu - ładowanie nie jest w żaden sposób połączone z zasilaniem CDI dopiero po regulatorze napięcia ma wspólna masę http://motocdi.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marzio93 Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2011 (edytowane) podłączyłem tak jak mówiłeś. Zielony i Czerwony razem do czerwonego w motorze, czarny z czarnym. Gdzie może być błąd? Spróbuje może odłączyć zielony od czerwonego Edit: Odłączyłem zielony od czerwonego , i ładowanie jest! tylko że napięcie za duże bo na wolnych 18v a na większych obrotach wyłącza się zapłon( chyba motor ma jakieś zabezpieczenie przed za wys. napięciem) Edytowane 15 Kwietnia 2011 przez marzio93 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nabokow Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2011 (edytowane) I nic dziwnego że nie działa gdyż z tego co ja wiem, to zielony przewód reglera to masa, a czarny przewód reglera to + po stacyjce. Edytowane 15 Kwietnia 2011 przez nabokow https://www.youtube.com/watch?v=4bOYumujA_k Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motodynamo Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2011 czyli działa--- zobacz reakcje regulatora po spięciu zielonego na masę ..... nie zmieniałeś dekla od statora ?? nie robiłeś tam zmian typu podkładka ...?? http://motocdi.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2011 podłączyłem tak jak mówiłeś. Zielony i Czerwony razem do czerwonego w motorze, czarny z czarnym. Gdzie może być błąd? Spróbuje może odłączyć zielony od czerwonego Edit: Odłączyłem zielony od czerwonego , i ładowanie jest! tylko że napięcie za duże bo na wolnych 18v a na większych obrotach wyłącza się zapłon( chyba motor ma jakieś zabezpieczenie przed za wys. napięciem) Nie ma żadnych zabezpieczeń przed zbyt wysokim napięciem. Wyślesz moduł w kosmos i oprócz regulatora drugiego będziesz szukał modułu.Jesteś już drugi na liście do posadzenia reglera z powodu nieznajomości wyprowadzeń bo już jeden kolega z forum puścił z dymem regler.Elektronika nie jest dziedziną gdzie można podłączać metodą prób i błędów.Błąd popełnia się raz i najgorsze, ze z reguły bywa kosztowny. Po tych manewrach jestem przekonany, ze moze być już uszkodzony. lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motodynamo Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2011 (edytowane) uruchamiajac regulator kiedy nie znasz wyprowadzeń robisz to szeregowo z żarówka od świateł drogowych .. najczęściej jest ona w stanie uchronić przed stratami - inna sprawa celowo dałem linka do regulatora taniego bo jego wytrzymałość jest taka sama jak oryginała za ponad 300 PLN nie istnieje coś takiego jak zasady oznaczeń regulatorów wiadomo nie spotyka się aby czerwony był masą -- 3 żółte wiadomo wejście z prądnicy zostają 2 i najczęściej masą jest czarny lub obudowa regulatora ...ale to żarówka szeregowo z przewodem czerwonym i w razie wątpliwości w czasie uruchamiania zabezpieczy nam wszystko - aby uszkodzić trzeba chcieć i celowo wchodzić na wysokie obroty bez śledzenia zmian napięcia Edytowane 15 Kwietnia 2011 przez motodynamo http://motocdi.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2011 (edytowane) Oczywiście, ze nie istnieje ale katalogi ilustrują wyprowadzenia regulatorów, przecież nikt nie jest wróżką.I jednak nie zgodzę się z Tobą, ze regulator trzeba chcieć uszkodzić. Niejednokrotnie wystarczy odłączyć mu masę podczas pracy silnika gdzie przy takim próbowaniu na ślepo łatwo to zrobić.Zagadnienie staje się ciekawsze bo wtedy po jednym błędzie masz "nowy" regulator i nadal brak ładowania.Żarówka uchroni Cię tylko przed zwarciem na żywca do masy, przed niczym więcej. Edytowane 16 Kwietnia 2011 przez _Monter_ lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Przeciez pisalem o tym i nabokow to powtorzyl - to regler z czarnym przewodem plusowym regulujacym ladowanie.Czerwony idzie do + od aku, zielony do masy a czarny do + za stacyjka i wszystko powinno hulac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marzio93 Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2011 (edytowane) Dzięki Adam M podłączyłem tak jak mówiłeś i działa. :icon_biggrin: Ładowanie na poziomie 14,5 - 13,5 Volta. Wszystkim dziękuje za pomoc. Edytowane 17 Kwietnia 2011 przez marzio93 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi