Skocz do zawartości

Modyfikacje Gaznika Znalezione W Internecie


YAGO
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Czesc!

 

na stronie http://www.4strokes.com/tech/honda/xr650lcarbmods/ znalazlem modyfikacje gaznika, zastanawiam sie nad wprowadzeniem tych zmian w swoim gazniku, przeczytalem, wiem o co chodzi(mam taka nadzieje :icon_mrgreen:) ale chcialbym uslyszec, krytyczne lub nie, slowa z waszej strony, prosze merytorycznie z argumentami bez zbednych "tekstow", mysle ze temat jest dosc ciekawy.

Edytowane przez YAGO

Usługi IT - www.tricori.com

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Same modyfikacje gaźnika nic nie dadzą a wręcz mogą osłabić silnik.

Na początek poszukaj tuningowego wałka rozrządu a dopiero pod niego możesz robić gaźnik.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozwiercanie otworu w suwaku jest powszechnie stosowane w gaźnikach Keihin w Harleyach. Do tego skraca się też sprężynę na membranie. Ja u siebie skróciłem za bardzo (miałem zapasową) i nie było zbyt fajnie, jak dałem ognia to silnik częściej kichał w dolot. Wróciłem do seryjnej sprężyny co by mi nogi nie urwało jak kiedyś kichnie w airbox. :icon_mrgreen:

 

Tego co zrobiłem nie żałuję bo wiem że więcej tego nie zrobię.

 

 

I tak jak pisze P.Dudek - zacznij od wałków, bez tego grzebanie w gaźniku to tylko droga zabawa w "chybił-trafił".

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli chodzi o sprawe walka to jest mi ona znana, chodzilo mi o wypowiedzi konretnie do powyzszych modyfikacji, zreszta sa tam elementy o ktorych myslalem i kiedys w jednej z rozmow z piotrem on tez wspominal odobraniu dysz i podniesieniu iglicy. Zupelnie zapomnailem... nei chodzi tu o podniesienie mocy tylko o zmiane harakterystykki silnika, przedeszystkim wkurza mnei to ze potrafi zgasnac przy bardzo ostrym hamowaniu ipt. typowe singlowe przywary.

Edytowane przez YAGO

Usługi IT - www.tricori.com

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przedeszystkim wkurza mnei to ze potrafi zgasnac przy bardzo ostrym hamowaniu ipt. typowe singlowe przywary.

 

dlaczego tak się dzieje??

W GSXF przy powolnym toczeniu się i nagłym zatrzymaniu do zera obroty na biegu jałowym potrafiły bardzo drastycznie spaść mimo dobrej regulacji gaźników.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem do konca, wydaje mi sie ze jest to spowodowane przemieszczeniem sie paliwa w komorze plywaka, zreszta gaznikow singiel 4T jest dosc kaprysnym silnikiem, ma swoje wady i zalety, mneij wad ma z wtryskiwaczem :D

Usługi IT - www.tricori.com

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale tutaj chodzi o lekkie wzbogacenie mieszanki na wolnych i srednich obrotach, co wplynie na lepsze wolne ( bardziej rowne i pewne ) i deczko lepsze przyspieszenie.

Spokojnie mozesz zrobic.

O wiele wieksza przerobke robie w BSA wstawiajac wieksze gazniki do ktorych musze dostroic wszystkie zakresy obrotow.

 

Michal ten GSXF mial po prostu brudne gazniki, tzn zawezone przeloty w korpusie - to skutkuje takimi problemami.

Myjka chemiczna czy ultradzwiekowa leczy to calkowicie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

adam, jak uwazasz, warto sie w to wogole bawic bez zmainy filtra powitrza i wywalania elementow puszki? podejzewam ze w tym moemncie nalezalo by zastosowac inne - mniejsze dysze niz te zaproponowane w linku

Usługi IT - www.tricori.com

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gaznikow singiel 4T jest dosc kaprysnym silnikiem

 

bzdura , w KLR ce , tylko raz na 3 lata wyczyscilem gaznik i to wylacznie profilaktycznie , absolutnie bezosblugowy gaznik . To samo w XR 600 , jedynie w obecnym Lc4 na gazniku dellorto bawie sie w ustawienia , bo lubi zalewac silnik , ale kto w temacie , ten wie ze dellorciaki tak maja i ciezko cos z tym zrobic ...

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nitomen ale ja nie mowie ze mam problemy z gaznikiem czy z jego ustawieniami zreszta niema tam co tak naprawde regulowac lacznie z poziomem plywaka, gaznik jest bezobslygowy, czyszcze go profilaktycznie :) jak mi sie nudzi... chodzilo mi charakter duzego singla jako takiego, niemow mi, ze ci np. kawasaki samo se poprostu nie zgaslo chodzac na wolnych obrotach?

Edytowane przez YAGO

Usługi IT - www.tricori.com

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KLR nigdy samo nie zgaslo , ani w XR do czasu jak kompresja zaczela uciekac zaworami i wtedy faktycznie lubil kichnac w gaznik.na wolnych.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no mi i nie tylko dominator potrafi zgasnac, nie kichnie w gaznik tylko poprostu jak bys go wylaczyl :) cyk i silnik staje :D ale najbardziej wkurza mnie to ze przy ostrym dohamowaniu potrafi zgasnac i przy leciutkim obrocie manetki, tez jest cyk i silnik staje... dlatego poprostu szukam soposobow na wyeliminowanie tego, dodatkowo przewertowalem fora i na dokadnie te klopoty podobno pomaga sama wymiana dyszy wolnych obrotow na wiekrza

Usługi IT - www.tricori.com

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...