YAGO Opublikowano 21 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2011 (edytowane) Czesc! na stronie http://www.4strokes.com/tech/honda/xr650lcarbmods/ znalazlem modyfikacje gaznika, zastanawiam sie nad wprowadzeniem tych zmian w swoim gazniku, przeczytalem, wiem o co chodzi(mam taka nadzieje :icon_mrgreen:) ale chcialbym uslyszec, krytyczne lub nie, slowa z waszej strony, prosze merytorycznie z argumentami bez zbednych "tekstow", mysle ze temat jest dosc ciekawy. Edytowane 21 Marca 2011 przez YAGO Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 21 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2011 Same modyfikacje gaźnika nic nie dadzą a wręcz mogą osłabić silnik.Na początek poszukaj tuningowego wałka rozrządu a dopiero pod niego możesz robić gaźnik. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 21 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2011 Rozwiercanie otworu w suwaku jest powszechnie stosowane w gaźnikach Keihin w Harleyach. Do tego skraca się też sprężynę na membranie. Ja u siebie skróciłem za bardzo (miałem zapasową) i nie było zbyt fajnie, jak dałem ognia to silnik częściej kichał w dolot. Wróciłem do seryjnej sprężyny co by mi nogi nie urwało jak kiedyś kichnie w airbox. :icon_mrgreen: Tego co zrobiłem nie żałuję bo wiem że więcej tego nie zrobię. I tak jak pisze P.Dudek - zacznij od wałków, bez tego grzebanie w gaźniku to tylko droga zabawa w "chybił-trafił". Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 21 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2011 (edytowane) Jesli chodzi o sprawe walka to jest mi ona znana, chodzilo mi o wypowiedzi konretnie do powyzszych modyfikacji, zreszta sa tam elementy o ktorych myslalem i kiedys w jednej z rozmow z piotrem on tez wspominal odobraniu dysz i podniesieniu iglicy. Zupelnie zapomnailem... nei chodzi tu o podniesienie mocy tylko o zmiane harakterystykki silnika, przedeszystkim wkurza mnei to ze potrafi zgasnac przy bardzo ostrym hamowaniu ipt. typowe singlowe przywary. Edytowane 21 Marca 2011 przez YAGO Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal.051 Opublikowano 21 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2011 przedeszystkim wkurza mnei to ze potrafi zgasnac przy bardzo ostrym hamowaniu ipt. typowe singlowe przywary. dlaczego tak się dzieje??W GSXF przy powolnym toczeniu się i nagłym zatrzymaniu do zera obroty na biegu jałowym potrafiły bardzo drastycznie spaść mimo dobrej regulacji gaźników. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 21 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2011 nie wiem do konca, wydaje mi sie ze jest to spowodowane przemieszczeniem sie paliwa w komorze plywaka, zreszta gaznikow singiel 4T jest dosc kaprysnym silnikiem, ma swoje wady i zalety, mneij wad ma z wtryskiwaczem :D Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 21 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2011 Ale tutaj chodzi o lekkie wzbogacenie mieszanki na wolnych i srednich obrotach, co wplynie na lepsze wolne ( bardziej rowne i pewne ) i deczko lepsze przyspieszenie.Spokojnie mozesz zrobic.O wiele wieksza przerobke robie w BSA wstawiajac wieksze gazniki do ktorych musze dostroic wszystkie zakresy obrotow. Michal ten GSXF mial po prostu brudne gazniki, tzn zawezone przeloty w korpusie - to skutkuje takimi problemami.Myjka chemiczna czy ultradzwiekowa leczy to calkowicie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 21 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2011 adam, jak uwazasz, warto sie w to wogole bawic bez zmainy filtra powitrza i wywalania elementow puszki? podejzewam ze w tym moemncie nalezalo by zastosowac inne - mniejsze dysze niz te zaproponowane w linku Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 22 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2011 To co zaproponowano w linku jest gotowym sprawdzonym rozwiazaniem, wiec zaczalbym od dokladnego skopiowania tego.Gdyby cos nie gralo to dopiero zaczalbym kombinowac sam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 22 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2011 gaznikow singiel 4T jest dosc kaprysnym silnikiem bzdura , w KLR ce , tylko raz na 3 lata wyczyscilem gaznik i to wylacznie profilaktycznie , absolutnie bezosblugowy gaznik . To samo w XR 600 , jedynie w obecnym Lc4 na gazniku dellorto bawie sie w ustawienia , bo lubi zalewac silnik , ale kto w temacie , ten wie ze dellorciaki tak maja i ciezko cos z tym zrobic ... Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 22 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2011 (edytowane) nitomen ale ja nie mowie ze mam problemy z gaznikiem czy z jego ustawieniami zreszta niema tam co tak naprawde regulowac lacznie z poziomem plywaka, gaznik jest bezobslygowy, czyszcze go profilaktycznie :) jak mi sie nudzi... chodzilo mi charakter duzego singla jako takiego, niemow mi, ze ci np. kawasaki samo se poprostu nie zgaslo chodzac na wolnych obrotach? Edytowane 22 Marca 2011 przez YAGO Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 22 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2011 KLR nigdy samo nie zgaslo , ani w XR do czasu jak kompresja zaczela uciekac zaworami i wtedy faktycznie lubil kichnac w gaznik.na wolnych. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 22 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2011 no mi i nie tylko dominator potrafi zgasnac, nie kichnie w gaznik tylko poprostu jak bys go wylaczyl :) cyk i silnik staje :D ale najbardziej wkurza mnie to ze przy ostrym dohamowaniu potrafi zgasnac i przy leciutkim obrocie manetki, tez jest cyk i silnik staje... dlatego poprostu szukam soposobow na wyeliminowanie tego, dodatkowo przewertowalem fora i na dokadnie te klopoty podobno pomaga sama wymiana dyszy wolnych obrotow na wiekrza Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 23 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2011 To bardzo prawdopodobne bo silniki ustawiane sa bardzo ubogo w odpowiedzi na coraz ostrzejsze normy spalin. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 25 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2011 No niby tak tylko dminator z 89r, na kazdym przeglodzie sie pytaja czy to sa puste tlumiki bo strasznie glosny... ;) Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.