Skocz do zawartości

Zawieszenie Suzuki Gsx 400 E 86R.


Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie!

 

Jako, że to mój pierwszy post na tym forum pozwolę sobie krótko się przedstawić. Nazywam się Łukasz i jestem z Białegostoku. Głównie pasjonuję się ciężkimi motocyklami radzieckimi, ale japończyk chyba też źle u mnie nie ma. Aktualnie jeżdżę Banditem N 600 z 2003r., w kawałkach mam wczesną M-72. Wcześniej przetrawiłem kilka innych rusków.

 

Na dniach brat kupił Suzuki GSX 400 E z 1986r. Silnik i skrzynia /w niemalowane odpukać/ na razie nie szwankują. Kłopot natomiast jest z zawieszeniem. Jest ono znacznie wysłużone i potrafi dobić na wyboju. Poradźcie proszę, czy można gdzieś kupić same sprężyny przodu /nie chodzi mi o progresywne, tylko jakieś zwykłe/ i amortyzatory tyłu. Jako, że lubię trochę pokombinować zastanawiałem się nad przypasowaniem tylnych amortyzatorów z Jawy 350 czy MZ ETZ. Co myślicie o takim patencie? Muszę jeszcze tylko sprawdzić długość.

 

Czy są jakieś firmy dorabiające amortyzatory?

 

Serdecznie dzięki za wszelkie odpowiedzi oraz sugestie!

 

Pozdrawiam, Łukasz

Edytowane przez LukaszMag
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Amorki od Jawy czy Mż możesz sobie zamontować w...fotelu bujanym, pod warunkiem że nie będziesz na nim siadał bo się popsują. :banghead: Lepiej już jeździć na zużytych oryginalnych niż fabrycznie-zjebanych Jawowskich/MZ. :icon_evil:

 

 

Porządne i dobre cenowo sprężyny i amortyzatory znajdziesz pod ta nazwą:

http://www.hagon-shocks.co.uk/

 

W przednim zawiasie zmień uszczelniacze, nalej markowy olej 10W lub 15W, poskładaj i jeździj. Tylne amorki kup na Allegro z podobnego motocykla. Odpuść sobie montaż części z Jawy/MZ bo to niebezpieczne. Te elementy nie spełniają nawet norm z czasów ludzi pierwotnych...

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tutaj pomagamy naprawiać motocykle a nie z SHL robić R1(tudzież odwrotnie).

Już chcesz wymieniać sprężyny jak nawet nie podałeś czy mieszczą się w wymiarach serwisowych czy nie.

Poproś forumowych kolegów o serwisówkę w odpowiednim dziale i wtedy zacznij działać.

Edytowane przez _Monter_

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie!

 

Dziękuję za odpowiedzi! Serwisówkę mam, także jakoś poradzimy.

 

Rozbiorę zawieszenie i wtedy czas pokaże w jakim dokładnie jest stanie i czego potrzebuje do prawidłowego działania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do prawidłowego działania potrzebuje prawidłowej naprawy, ot co. Uszczelniacze, porządny olej i będzie git. Więc ruszaj do boju!

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...