jimi11 Opublikowano 5 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 po 15 000 mogłbys szukac drugiej głowicy to musi chyba jeszcze zależeć od motocykla bo jednak ja jeżdżę cbr1000f z 91r(nie jeżdżę jak emeryt) i zawory sprawdzałem zaraz jak go kupiłem i były ok jeżdżę już nią 5 sezonów teraz będzie 6 zrobiłem nią ok 50tysi i na zakończenie 5-go sezonu sprawdzałem luzy i zaledwie na 2-uch wydechach było lekko ciaśniej i dlaczego po 15tys miał bym szukać drugiej głowicy :icon_question: a moja 1000f-ka ma przejechane 110tys (o ile nie była skręcona) silnik chodzi jak nówka Co wy na to powiecie? A ja Ci powiem ze robilem X11 ktora dopiero powyzej 110k km miala pierwsza regulacje zaworow (wczesniej byly tylko kontrolowane) a i tak wysoce prawdopodobne jest ze licznik byl krecony. Czy to ma jakies porownanie do jakiegos innego motocykla tym bardziej do singla? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 6 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2011 w dominatorze jeden zawór waży gdzieś tyle co wszystkie cztery z przykładowej rzędówki;)A masa ma wpływ na uklepywanie gniazda. Regulacja w dominatorze nie powinna kosztowac więcej niż 100-150zł - tyle zapłaciłbyś w Warszawie. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 6 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2011 po 15 000 mogłbys szukac drugiej głowicy to musi chyba jeszcze zależeć od motocykla bo jednak ja jeżdżę cbr1000f z 91r(nie jeżdżę jak emeryt) i zawory sprawdzałem zaraz jak go kupiłem i były ok jeżdżę już nią 5 sezonów teraz będzie 6 zrobiłem nią ok 50tysi i na zakończenie 5-go sezonu sprawdzałem luzy i zaledwie na 2-uch wydechach było lekko ciaśniej i dlaczego po 15tys miał bym szukać drugiej głowicy :icon_question: a moja 1000f-ka ma przejechane 110tys (o ile nie była skręcona) silnik chodzi jak nówka Co wy na to powiecie? Nie dość , że piszesz nie na temat to jeszcze oszukujesz kolegów z tego forum.W opisie masz motocykl CBR900RR a w tym temacie piszesz o swoim 1000F na dodatek udzielając się w dziale Mechanika chwalisz się mechaniczną ignorancję jeżeli od 50.000 km nie zaglądałeś do zaworów.Potocznie mówi się o CBR1000F, że jest "IDIOTOODPORNY" a Ty potwierdzasz tą opinię:icon_biggrin: Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WALDEMAR1980 Opublikowano 6 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2011 WITAM WSZYSTKICH WCZORAJ PISAŁEM O PROBLEMIE Z HONDĄ DOMINATOR,ŻE JAK SIE ROZGRZEJE TO PRZERYWA.I ODPISALIŚCIE MI ŻE MUSZĘ WYREGULOWAĆ ZAWORY ,OK ROZUMIEM.ALE DZIŚ ZOBACZYŁEM ŻE KRUCIEC SĄCY JEST OD DOŁU POPĘKANY ,POPRZEDNI WŁAŚCICIEL WIDZIAŁEM ŻE PROBOWAŁ KLEIĆ ALE DZIURA BYŁA.CZY TO MORZE BYĆ PRZYCZYNĄ TEGO PRZERYWANIA PO ROZGRZANIU... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 6 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2011 Po pierwsze wyłącz caps lock.Po drugie po co zakładasz nowy temat , bo to było wczoraj?.Lewe powietrze może być przyczyną takiego objawu. Usuń tą usterkę a zawory i tak wyreguluj bo widzę, ze próbujesz ominąć tą czynność. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalklb Opublikowano 6 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2011 dokładnie zawory powinno sie regulowac co 3000-3200km atk samo z olejem głowica jest wytrzymala ale czuła na olej i luzy zaworowe jak bedą złe to długo nie pochodzi kruciec wymienić w klejenie nie warto sie bawic szkoda nerwów przy takiej pojemności kruciec bardzo "pracuje" to znaczy przy zasysaniu mieszanki kurczy sie lekko najlepiej widac to podczas pracy silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.