Skocz do zawartości

STVA


bibor80
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Pany mam pytanie odnosnie przepustnic. Jak wlacze u mnie zaplon, przepustnica otwiera sie na maksa, ale wyglada tak jakby STVA nie dostal impulsu, ze przepustnice sa otwarte i probuje ciagnac je dalej.

Wszystkie wartosci posprawdzane wedlug serwisowki i sa ok. Jedyne co bylo do poprawy to STPS, ale tez juz jest ok.

Dajcie znac jak to u was wyglada.

 

Pzdr

 

 

baner.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

domyślam sie o co Ci chodzi, gdy przepustnice są juz na maksa otwarte, ale nadal silnik chce je dalej obrócić jakby na siłę, jest przy tym nieprzyjemny dzwięk? Zdaje się że u mnie jest tak samo, choć głupi jestem w tej chwili i głowy nie podłożę. Generalnie STVA jest skonstruowana tak, że nie zatrzymuje się w otwartej przepustnicy z powodu info od czujnika tylko dlatego że po prostu dalej nie może mechanicznie, inaczej mówiąc druga przepustnica może wykonać tylko 90st. obrotu bez względu na STPS.

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...

Odkopie temat gdyz mam podobny problem:

Suzuki GSXR 750 2000r wywala blad -C28

Siliczek STVA kreci ale wydaje ten nieprzyjemny dzwiek:

 

Rozebralem STVA i przelutowalem wszystkie luty, ale to nic nie pomoglo. Wydaje sie ze silniczek dziala prawidlowo:

 

STVA robi test przy wlaczeniu zaplonu, ale podczas pracy silnika stoi nieruchomo.

Co zrobic aby wyeliminowac blad -C28 ?

Edytowane przez michal750
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie o to chodzi że przepustnica mówi dość ja już dalej nie idę a silniczek mówi dawaj dawaj i dlatego tryba przeskakują.

 

Nie jestem mechanikiem ale czy klapki w cylindrach nie powinny się domykać, według mnie powinny, tak więc kombinuj co blokuje przepustnice.

 

Start testu powinien się zaczynać przy zamkniętej przepustnicy i kończyć też na zamkniętej, jak mówię źle to niech mnie ktoś poprawi.

Edytowane przez zdzisiek19
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wlasnie, ze to nie jest takie proste, co wiecej inne jest zachowanie przepustnic w roznych modelach GSXR. Tryby nie sa uszkodzone, sam system regulacji polozenia subprzepustnic pewnie tez jest w porzadku, problem w dokladnym ustawieniu wszystkiego co odpowiedzialne jest za ich prawidlowa prace....

Mechanika Motocyklowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie nie wiem, luknij na ten filmik jak powinien przebiegać test.

 

 

A teraz luknij na pierwszy filmik zamieszczony przez michał750

 

Michał750 u ciebie wygląda jak by to działało w drugą stronę, nie masz czasem linek zamienionych czy co?

Edytowane przez zdzisiek19
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Przepraszam za odkop ale mam podobny problem i szukam wszędzie pomocy gdzie sie tylko da. :)

Mam GSX-R 600 2003 po sprawdzeniu błędu wyskakuje (minus u góry) C28 (z tego co sie orientuje minus powinien być na środku)


Zdjęcia:
http://static.pokazywarka.pl/i/6544405/799323/13078155-1019298611491202-524309270-o.jpg

 

13120853-1023805081040555-1340610664-o.j
13169909-1023804981040565-46787217-o.jpg


Ogólnie szukam osoby która jest w stanie pomóc rozwiązań mi ten problem.

pozdrawiam i z góry dziękuje :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...