bibor80 Opublikowano 8 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2011 Witam Pany mam pytanie odnosnie przepustnic. Jak wlacze u mnie zaplon, przepustnica otwiera sie na maksa, ale wyglada tak jakby STVA nie dostal impulsu, ze przepustnice sa otwarte i probuje ciagnac je dalej. Wszystkie wartosci posprawdzane wedlug serwisowki i sa ok. Jedyne co bylo do poprawy to STPS, ale tez juz jest ok. Dajcie znac jak to u was wyglada. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 8 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2011 Z tego co powiem to czujnik położenia przepustnic nazywa się TPS a nie STPS, ale to tak na marginesie... A sprawdzałeś czy komp nie wywala rzadnych błędów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bibor80 Opublikowano 8 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2011 O TPS nie pisalem bo jest ok, a STPS znajduje sie przy STVA i byl inne wartosci niz w serwisowce. Teraz jest ustawiony jak nalezy. Komp nie wywala zadnych bledow. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 8 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2011 domyślam sie o co Ci chodzi, gdy przepustnice są juz na maksa otwarte, ale nadal silnik chce je dalej obrócić jakby na siłę, jest przy tym nieprzyjemny dzwięk? Zdaje się że u mnie jest tak samo, choć głupi jestem w tej chwili i głowy nie podłożę. Generalnie STVA jest skonstruowana tak, że nie zatrzymuje się w otwartej przepustnicy z powodu info od czujnika tylko dlatego że po prostu dalej nie może mechanicznie, inaczej mówiąc druga przepustnica może wykonać tylko 90st. obrotu bez względu na STPS. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bibor80 Opublikowano 8 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2011 Dokladnie o to mi chodzilo. No to troche mnie uspokoiles, bo w sumie to ja tez zwariowalem i nie bylem przekonany czy tak to ma byc na 100%, stad moje pytanie. Dzieki. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal750 Opublikowano 22 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2014 (edytowane) Odkopie temat gdyz mam podobny problem:Suzuki GSXR 750 2000r wywala blad -C28Siliczek STVA kreci ale wydaje ten nieprzyjemny dzwiek: Rozebralem STVA i przelutowalem wszystkie luty, ale to nic nie pomoglo. Wydaje sie ze silniczek dziala prawidlowo: STVA robi test przy wlaczeniu zaplonu, ale podczas pracy silnika stoi nieruchomo.Co zrobic aby wyeliminowac blad -C28 ? Edytowane 22 Czerwca 2014 przez michal750 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdzisiek19 Opublikowano 22 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2014 Ten dźwięk to przeskakujące tryba, po prostu silniczek się nie zatrzymuje w odpowiednim położeniu i tryba napierd@lają. Możesz rozebrać i sprawdzić czy tryba nie mają wysypanych zębów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal750 Opublikowano 22 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2014 Tryby sa ok, ale dlaczego silnik nie zatrzymuje sie w odpowiednim miejscu?Ruch przepustnic jest dosyc maly i krotki a obrot silnika bardzo dlugi. Moze ten silniczek jest od innego modelu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdzisiek19 Opublikowano 22 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2014 (edytowane) Właśnie o to chodzi że przepustnica mówi dość ja już dalej nie idę a silniczek mówi dawaj dawaj i dlatego tryba przeskakują. Nie jestem mechanikiem ale czy klapki w cylindrach nie powinny się domykać, według mnie powinny, tak więc kombinuj co blokuje przepustnice. Start testu powinien się zaczynać przy zamkniętej przepustnicy i kończyć też na zamkniętej, jak mówię źle to niech mnie ktoś poprawi. Edytowane 22 Czerwca 2014 przez zdzisiek19 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 23 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2014 no wlasnie, ze to nie jest takie proste, co wiecej inne jest zachowanie przepustnic w roznych modelach GSXR. Tryby nie sa uszkodzone, sam system regulacji polozenia subprzepustnic pewnie tez jest w porzadku, problem w dokladnym ustawieniu wszystkiego co odpowiedzialne jest za ich prawidlowa prace.... Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdzisiek19 Opublikowano 23 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2014 (edytowane) No właśnie nie wiem, luknij na ten filmik jak powinien przebiegać test. A teraz luknij na pierwszy filmik zamieszczony przez michał750 Michał750 u ciebie wygląda jak by to działało w drugą stronę, nie masz czasem linek zamienionych czy co? Edytowane 23 Czerwca 2014 przez zdzisiek19 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielo321 Opublikowano 3 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2016 Przepraszam za odkop ale mam podobny problem i szukam wszędzie pomocy gdzie sie tylko da. :) Mam GSX-R 600 2003 po sprawdzeniu błędu wyskakuje (minus u góry) C28 (z tego co sie orientuje minus powinien być na środku)Zdjęcia:http://static.pokazywarka.pl/i/6544405/799323/13078155-1019298611491202-524309270-o.jpg Ogólnie szukam osoby która jest w stanie pomóc rozwiązań mi ten problem. pozdrawiam i z góry dziękuje :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.