SwobodnyJezdziec Opublikowano 26 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2011 Witam, 1.czy da sie coś zrobić z takim tłumikiem? 2.Od czego powstają takie przebarwienia? 3.Czy chromowanie to konieczność i czy zalatwi sprawe? 4.Czy chromowanie jest drogie takiej części? http://img842.imageshack.us/i/tlumik.jpg/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 26 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2011 Najpierw polerka i może zniknie problem matu bo przebarwienie zostanie(estetycznie może wyglądać ładnie, kwestia gustu). Powodem może być gówniany tłumik, zbyt wysoka temperatura spalin(wiąże się z mieszanką), pałujesz sprzęta do odcięcia. Zasadnicze pytanie czy to chrom czy nierdzewka? Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edzio Opublikowano 26 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2011 Raczej chrom.A od czego te kominy Drag czy Intruz?.W Intruzie są katalizatory które podnoszą temperaturę spalin które warto wypatroszyć.Mieszankę też warto sprawdzić. Polerka może nie za wiele dać bo mogą zacząć pojawiać się żółtawe przebarwienia . Cytuj EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 28 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2011 Witam, 1.czy da sie coś zrobić z takim tłumikiem? 2.Od czego powstają takie przebarwienia? 3.Czy chromowanie to konieczność i czy zalatwi sprawe? 4.Czy chromowanie jest drogie takiej części? http://img842.imageshack.us/i/tlumik.jpg/ ad.1 tak jak koledzy piszą, można spróbować przepolerować, aczkolwiek efekt raczej będzie słaby, tu wyraźnie doszło do przegrzania, a to powoduje trwałe uszkodzenie powłok. ad2. Takie przebarwienia powstają od miejscowego przegrzania.U ciebie nastąpiło to w miejscu stykania się 2 strumieni spalin, czyli de facto najbardziej narażonym na przegrzanie. Możliwe, że w tym miejscu jest katalizator, albo przegroda tłumiąca, znacznie spowalniające gorące spaliny. Przegrzanie może być też spowodowane złą pracą gaźników lub wtrysku (za bogata mieszanka dopalająca się w wydechu) lub nieprawidłowym ustawieniem zapłonu (mniej prawdopodobne). ad.3 chromowanie przy nie usunięciu przyczyny nic nie da, plamy i tak się pojawią. Szkoda kasy. ad.4 Chromowanie nie jest tanie, zwłaszcza za granicą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
milosz-RR Opublikowano 28 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2011 Ja mam coś takiego fabrycznie na kolektorach :) Niema co płakać, zostawić jak jest i cieszyć się jazdą. :) Cytuj SUPPORT 18 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 28 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2011 Kiedyś dopolerowałem stary , mocno dziurawy chrom na kolankach w GR650 , w pospiechu nie wyczyściłem dokładnie acetonem jednego kolanka . TO nieczyszczone momentalnie łapało kolorki , za to drugie wyczyszczone solidnie acetonem (kilka szmatek , kazda na jedno przetarcie) długo trzymało chromowy połysk . Po czasie wszystko wsie wyrównało - syf z drogi i deszczu zrobił swoje . Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jar Opublikowano 28 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2011 Kumpel wiele by dał za taki kolorek na swoich rurach wydechowych wiec co zrobic aby całe były w taki jednoltym kolorze,zaznaczam ze grzanie palnikiem nie dało takiego efektu Cytuj http://img849.images...01009257741.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spili Opublikowano 29 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2011 (edytowane) Hej, Ja ze swoich kominów usunąłem te zabarwienia tym: Turtle Wax Safe Cut http://www.myjauto.pl/product/350/safe-cut...-zarysowań.html EFEKT: http://picasaweb.google.com/SpiliPL/HondaP...227342927773522 http://picasaweb.google.com/SpiliPL/HondaP...227338870781778 http://picasaweb.google.com/SpiliPL/HondaP...773769439613010 :buttrock: Edytowane 29 Stycznia 2011 przez Spili Cytuj http://www.paneuropean-klub.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 29 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2011 Pomyliłeś Spili przebarwienia z powodu wysokiej temperatury z brudem. :icon_razz: Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spili Opublikowano 29 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2011 Pomyliłeś Spili przebarwienia z powodu wysokiej temperatury z brudem. :icon_razz: No właśnie nie :bigrazz: Ostatni link i dwa kominy z przebarwieniami na spawach od temperatury :) Całe nie zeszło ale zdecydowana wiekszość :) A brud to brud swoją drogą... Zeszło ślicznie... :bigrazz: Cytuj http://www.paneuropean-klub.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 29 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2011 (edytowane) Zastanawiam się ile te przegrzania mają wspólnego ze soba, aczkolwiek nie zaszkodzi spróbować jak to pisaliśmy wyżej.Jednak pozostaje problem tego, że przebarwienia powrócą.Z drugiej strony jeśli system się sprawdzi zawsze można to poczyścić. P.S. Już wiem czym się różnią te przebarwienia..Twój tłumik to nierdzewka a u kolegi chrom. Edytowane 29 Stycznia 2011 przez _Monter_ Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spili Opublikowano 29 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2011 Zastanawiam się ile te przegrzania mają wspólnego ze soba, aczkolwiek nie zaszkodzi spróbować jak to pisaliśmy wyżej.Jednak pozostaje problem tego, że przebarwienia powrócą.Z drugiej strony jeśli system się sprawdzi zawsze można to poczyścić. P.S. Już wiem czym się różnią te przebarwienia..Twój tłumik to nierdzewka a u kolegi chrom. Mój to nierdzewka... A przebarwienia oczywiście że wróciły :evil: Tak to jest jak się kręci do odcięcia :wink: Cytuj http://www.paneuropean-klub.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thobeta Opublikowano 29 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2011 Pasta autosol czyni cuda również z elementami przebarwień termicznych. To jest potwierdzone. Regularne stosowanie zapewnia "prawie" biały chrom" Cytuj Speed Triple 2009r, Iż49 1956r, Jawa 350 Panelka + kosz Velorex 1969r Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.