BARTEK1 Opublikowano 25 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2011 Witam wszystkich , wczorak kolega spelnil swoje mazenie i kupil k1 niestety ze wzgledow finansowych bylo go tylko stac na motocykl po wypadkowy a wiec rama ma male uszkodzenia . Na szczescie na dniach bedziemy mieli nowa rame , ale jak ja wymienic od czego zaczac .warsztat nazedzia sa i troche wiedzy samochodowej. moze ktos krok po kroku moglby nam podpowiedziec nam. Z gory bardzo dziekujemy pozdrowienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalklb Opublikowano 25 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2011 Najlepsza bedzie jakaś serwisówka i aparat fotograficzny żeby niczego nie pomieszać no i z wlasnego doświadczenia wiem że jak ktoś to bedzie robił 2 godziny po pracy to bedzie cieżko lepiej od razu zabrać sie do porządku za to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BARTEK1 Opublikowano 25 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2011 ok tylko od jakich elementow zaczac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MYCIOR Opublikowano 25 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2011 Z przekładką trochę pracy jest i trzeba by tu sporo napisać, ale tak czy siak to zrobicie, tylko bez istotnej wiedzy wam dłużej zejdzie, ale jeśli robicie to pierwszy raz ( i nie tylko pierwszy) to przede wszystkim FOTKI FOTKI i jeszcze raz FOTKI - wtedy bedziecie mieć pewność, że to "szło" tędy, a to tędy, a to nie działa bo ta linka powinna iść tędy. Zaoszczędzicie sobie wiele problemów. Powodzonka. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrykt7 Opublikowano 25 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2011 (edytowane) Wahacz, półki, teleskopy, kola, elektryka, silnik, zegary, owiewki, bak. Tak z grubsza. Edytowane 25 Stycznia 2011 przez patrykt7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BARTEK1 Opublikowano 25 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2011 no mysle , ze jakos damy rade na moj rozum zaczynamy od kol , wahacz, teleskopy, bak, elektryka, silnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MYCIOR Opublikowano 25 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2011 Wahacz, półki, teleskopy, kola, elektryka, silnik, zegary, owiewki, bak. Tak z grubsza. Kolega chyba to wie ze trzeba wszystko przełożyć i raczej chodzi mu o kolejność, a w takiej jak napisałeś to sobie można rozbierać 12 lat - bo nie wiem czy się mu uda np ściągnąć najpierw półki a potem " teleskopy" i później koła? :biggrin: pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BARTEK1 Opublikowano 25 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2011 wlasnie chodzi mi o kolejnosc z grubsza reszta wyjdzie w trakcie a nie ma jakiegos filmiku . nic nie moge znalesc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrykt7 Opublikowano 25 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2011 Kolega chyba to wie ze trzeba wszystko przełożyć i raczej chodzi mu o kolejność, a w takiej jak napisałeś to sobie można rozbierać 12 lat - bo nie wiem czy się mu uda np ściągnąć najpierw półki a potem " teleskopy" i później koła? :biggrin: pzdr Ja napisałem kolejność montażu na nowej ramie, a nie demontażu :D Kolejność demontażu wynika z logicznego myślenia :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BARTEK1 Opublikowano 25 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2011 ok dzieki za podpowiedzi i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 25 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2011 (edytowane) Robiłem to ostatnio i podpowiem Ci tak: Najpierw mycie a potem do roboty, zaczynasz od bocznych plastików i zbiornika by go w ferworze walki nie uszkodzić. 1.Czacha, zegary, doloty powietrza- to wszystko trzyma się stelaża odkręcasz tylko dwie śrubki przy ramie, rozłaczasz kostki i masz ten element zdemontowany. 2. Rozłącz całą elektrykę od silnika a to co jest przy stelażu tylnym zostaw w spokoju. wiązka główna wraz z przekaźnikami, aku, modułem na raz odłaczysz wraz z stelażem tylnym. 3. Pompę hamulcową z kierownicy, a zaciski z tarcz i bez zapowietrzania można zdemontować i zamontowac szybko całe hamulce. Chyba trzeba odkręcić zębatkę przednią by zdjąć łańcuch, sprawdź czy zejdzie bez tego, potem będzie Ci ciężko odkręcić tą nakrętkę. Poluzuj śruby trzymające silnik. 4.Podeprzyj pod silnikiem motocyk (kolektora wydechowego nie trzeba odkręcać)l i wyjmij przednie koło, potem od razu okręć sztycę, górną półkę i amortyzator skrętu i wyjmij zawieszenie bez wyjmowania lag z półek. 5. Tylne zawieszenie. 6. Zostaje praktycznie rama na silniku, teraz bez szarpania się i podnośnika po prostu zdejmujesz ramę z silnika i zakładasz nową. Z takich luźnych uwag jeszcze: nie żałuj smaru na łożyska, nie pamiętam czy odkręcałem chłodnicę i spuszczałem płyn, ale chyba nie. Jeśli łożyska główki są kulkowe to nie ma sensu ich wkładać spowrotem, lepiej od razu wymienić na stożki. Używaj serwisówki, rób zdjęcia przed demontażem. Edytowane 25 Stycznia 2011 przez baba_zanetti Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrbravo Opublikowano 25 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2011 opiuj sobie tez kable przyklejajac wlepki. mozna sie potem pogubic co z czym bylo... Cytuj General description: aktualnie brak... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 26 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2011 K1 ma prawie prymitywną elektrykę, nie sposób jej pomylić. Po rozebraniu plastików, lamp, liczników i zbiornika, jak ją ogołocisz z wtrysków i wiązek, to wszystko stanie się jasne co dalej i w jakiej kolejności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 26 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2011 (edytowane) Moim zdaniem źle kombinujecie. Rama bez kół ale z silnikiem jest bardzo nieporęczna, będzie to leżało na misce olejowej i sobie klopsu narobicie. Rozbierałem kilka japosów w atomy, w tym ostatnio stary Gixxer 750W i robiłem tak: -nadwozie i wszystkie jego elementy mocujące, stelaże, zegary itp. -układ chłodzenia -elektryka wokół silnika,zdejmij moduł, przekaźniki, linki i pierdołki -łańcuch -wydech -układ dolotowy -hamulce - teraz dopiero silnik wyjąć, żeby było łatwiej można położyć moto na boku -kierownica, półka górna, -teraz wyjmujesz całą instalację (która mogła być przewleczona pod półką i wcześniej nie dało rady zdjąć) - koła, moto postawisz na widelcu i wahaczu wtedy - zdejmujesz cały przód, odwracasz ramę do góry kołami jak rower i zdejmujesz wahacz tył Jeśli potrafisz czytać ze zrozumieniem angielską serwisówkę to spoko. Tam jest wszystko opisane, włącznie z droga prowadzenia linek, kabli, wiązek i węży. Ważne jest aby pamiętać/spisać/sfotografować trudne elementy takie jak dystanse na śrubach silnika, na osiach kół, osi wahacza, różne podkładki i takie tam pierdołki. Długości i rodzaje/twardość śrub też należy zanotować. Montaż w odwrotnej kolejności. :biggrin: Pi pierwsze- czystość. Po drugie - dokładność. Po trzecie - klucz dynamometryczny i serwisówka w dłoń. Przestrzegać kolejności skręcania elementów i wartości momentu dokręcenia. Zanim wyjedziesz tym moto na drogę sprawdź wszystko jeszcze raz. Edytowane 26 Stycznia 2011 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
milosz-RR Opublikowano 26 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2011 Tu masz filmik jak to powinno wyglądać :) http://www.motocykl-online.pl/newsy/Ciekawy_film Pozdr Cytuj SUPPORT 18 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.