Guzzi V11 Opublikowano 22 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 (edytowane) Witam Powiekrzylem zbior o nastepne moto http://www.servicehonda.com/2010-models/honda/500af Jazda cudowna jednak odpalanie strasznie meczy ,zauwazylem ze nie chodzi o sile ale o technike [widzialem jak odpala 15-letnia dziewczynka ,lub kolesie na bosaka lub w klapkach :eek: ]czasem odpali jak KTM 200 bez uzycia sily ,a czasem musze sie oskakac kilka min Podejrzewam ze chodzi o ustawienie tloka jednak nie wiem jak to sie robi za pomocom kopnika ,chyba ze zainstaluje zawor dekompresacyjny ,jednak wolalbym nie wiercic w topie.DZieki za wszelkiw wskazowki od bardziej doswiadczonych pozdrawiam Edytowane 22 Stycznia 2011 przez Guzzi V11 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 22 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 Znajomy normalnie z całej pary kopał 500 2T bez żadnej "wyższej techniki" i gadało, warunek - tylko w butach motocyklowych. Możesz spróbować techniki uzywanej do palenia duzych 4T czyli naciskasz na kopajke do momentu wyczucia najwiekszego oporu, potem bardzo ostroznie przechodzisz przez ten najwiekszy opór(przez gmp tłoka), dosłownie jakis cm ruchu kopki. Następnie podnosisz kopkę do góry i kopiesz. Nie sugeruj się tym, ze na youtube odpalają je w trampkach, bo oni wiedzą ze moto odpali, problem moze byc gdy nie odpali i odbije kopka...Powodzenia, nie zabij sie :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 22 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 Możesz spróbować techniki uzywanej do palenia duzych 4T czyli naciskasz na kopajke do momentu wyczucia najwiekszego oporu, potem bardzo ostroznie przechodzisz przez ten najwiekszy opór(przez gmp tłoka), dosłownie jakis cm ruchu kopki. Następnie podnosisz kopkę do góry i kopiesz. Nie sugeruj się tym, ze na youtube odpalają je w trampkach, bo oni wiedzą ze moto odpali, problem moze byc gdy nie odpali i odbije kopka...Powodzenia, nie zabij sie D.gif pierwszy raz sie z tobą zgadzam :D w 2T pomaga też wrzuć ssanie i raz kopnij bez zapłonu nawet lekko....nie wiem co to daje ale w cr500 92 pomagało.... pozatym to co jjank napisał, jak obczaisz technikę też zapalisz w klapkach....ja cr500 paliłem w adidasach, właśnie techniką dużych 4T, i wcale nie była jakaś zajechana i zimna odpalała z 3-4 kopa jest też kwestia motocykla ja np dużego 4T palić nie umiem, xt600 kopałem 30min po glebie i ni h**a a cr500 paliłem w adidasach, właśnie ustawianiem startera..............to że tam nie ma żadnych deko i autodeko to plus łatwiej wyczuć GMP, i go delikatnie ominąć..... raz mi oddała yz490, ale skończyło sie rozwalonym butem i lekką raną cietą nogi no i troche bolało, ale ona miała kickstart z lewej strony i była ciut za wysoka dla mnie, kopałem ją prawą noga i nie byłem w stanie zadrzeć kopyta tak żeby ja energicznie kopnąć (ten sam problem miałem w cz cross 250/513 i lc4 620 na szczęscie ani jedno ani drugie mi nigdy nie oddało :D ) Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Berbim Opublikowano 22 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 Nie dawno też miałem podobny problem jak Guzzi V 11, tylko po zakupie DR 350. Moja rada to ćwiczyć i jeszcze raz ćwiczyć, tylko załóż buty motocyklowe bo szkoda stopy (wiem coś o tym ). W pierwszym dniu po zakupie też nie mogłem odpalić suki, a teraz rzadko kiedy nie zagada. Sprzedający też mi pokazywał jak odpalać, w domu mam Junaka i to od dawna, a DR-ki musiałem się uczyć niemal od początku. Pierwsze podejście do uruchomienia motocykla skończyło się tym, że musiałem iść do domu i się przebrać bo tak się spociłem (moto miało pękniętą sprężynę od startera i to nieco komplikowało procedurę). Moja rada, skorzystaj z porad zawartych we wcześniejszych postach i do dzieła . Trening czyni mistrza ;) Moto załapie kilka razy, a TY wraz z nim o co chodzi . Powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzzi V11 Opublikowano 22 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 Witam Dzieki za porady skoncze robote i ide cwiczyc ,niewiem tylko od czego to zalezy ,ze czasem odpala po 10 cm skoku kopnika bez jakiejs strasznej sily a czasem caly skok kopnika nic nie daje :icon_question: Tak stopy nie czuje ,nie odbil mi jeszcze ,ale ja cholernie przemeczylem dzieki pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 22 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 odpalasz jak duże 4T , w kacie robiłem jeszcze taki myk że po dłuższym postoju kopałem z wyłączonym zapłonem 2-3x a następnie zapłon i palił od "muśnięcia" jak muśnięcie było zbyt słabe to lubił odbić, oj bolało wtedy , nawet w crossowcach miałem siniaka na podeszwie Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.