Skocz do zawartości

Bąblowóz


Bąbel
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wczoraj stałam się szczęśliwa posiadaczką Suzuki Bandit 400 rocznik 1991 z woj. Świętokrzyskiego :) Jest szary metalic, jest czarna rama i ma udokumentowane, przypieczętowane w większości niemieckie 60'000 KM na liczniku. Ciągle miał blokady na dyszach

 

Trzeba trochę dopieścić i będzie lalka :icon_mrgreen:

 

http://img534.imageshack.us/f/1405865793.jpg/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koleżanko nie chcę Cię straszyć bo może to nie ten, choć kolor i parę pierdół się zgadza

oblookaj dokładnie numery ramy, jeździłaś na nim, czy kupiłaś na słowo że wszystko chodzi??

bo w tym egzemplarzu który ja widziałem przy ostrzejszym odkręceniu wypadała dwójka, numery ramy były na żywca wybite i zamalowane sprayem

skąd ją kupiłaś dokładnie??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://allegro.pl/bandit-gsf-400-i1405865793.html

 

gratuluję odwagi :banghead:

nie lepiej było kupić ładną etz, niż teraz pakować kasę w to suzuki??

 

no ale niech służy jak najlepiej, najważniejszy jest banan na twarzy :icon_rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ _Monter_ - Historia klamki jest znana. Polak (ale zaskoczenie :icon_rolleyes: ) chyba pierwszy właściciel w tym kraju wyłożył się przy jakiejś nieznacznej prędkości na drodze. Są obicia ale puki co nic krzywego po za tą klamką.

 

@michal.051 - Pochwalisz się czy to jednak ten ? :) Jedyne co w tej chwili wiem, że śmigał aż do października gdy któregoś dnia zwyczajnie przestał palić a jak już zaskoczył to na dwa gary. Numery każę sprawdzić.

 

Brat wczoraj go przegrzebał i w tej chwili gaźniki wyczyszczone. Mówi, że parę kwiatków polskiej produkcji po drodze wyszło ale nic poważnego. Nadal jest do zrobienia trochę eksploatacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie jestem pewny na 100% czy to ten bo widziałem go w wakacje 2009. w każdym bądź razie znajomo mi wygląda

obejrzyjcie dokładnie numery ramy, w tamtym sprzęcie na pierwszy rzut oka było widać że były przebijane

pomijam już kwestie 2 biegu, bo żeby to sprawdzić to trzeba się przejechać, a motocykl przy zakupie nie palił :banghead:

edit

wysłałem zapytania do znajomych, jutro będę wiedział czy to ta sztuka

Edytowane przez michal.051
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie wróciłam z garażu :icon_mrgreen: Bąblowóz załapał na syćkie 4 garki i nie ma śladu po nabijaniu numerów a drugi bieg działa. Ludziki małej wiary :icon_razz:

 

Rundka po podwórku zaliczona, teraz zostaje napompować kapcie i jechać na poważny Fine Tuning :crossy:

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie wróciłam z garażu :icon_mrgreen: Bąblowóz załapał na syćkie 4 garki i nie ma śladu po nabijaniu numerów a drugi bieg działa. Ludziki małej wiary :icon_razz:

 

Rundka po podwórku zaliczona, teraz zostaje napompować kapcie i jechać na poważny Fine Tuning :crossy:

 

 

Poka lepiej zdjęcie tej tabliczki, chociażby kilku cyfr ;]

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cieszę się, że to nie ta i sorry za zamieszanie, nie napisałem tego złośliwie, po prostu chciałem ostrzec :crossy:

 

Shinigami lepsza etka na chodzie niż taki ogryzek w garażu, całe szczęście że w tym przypadku wyszło pozytywnie i wszystko działa

 

niech służy :lalag:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...