Skocz do zawartości

Wasza opinia. Typowy turystyk


Rekomendowane odpowiedzi

Szukaj Trampka z dwiema tarczami z przodu. I sugeruje przegladac forum TA, dosc czesto forumowicze swoje sprzety sprzedaja a wg mnie najlepiej nabyc sprzet od osoby sprawdzonej, identyfikowalnej i dbajacej o to, zeby ze swojej geby dupy nie zrobic.. :icon_mrgreen:

Przez moja wies biegnie droga gminna gruntowa :icon_mrgreen:

BTW: Jezdzilem juz czopkiem, jezdze na zmiane turystycznym enduro i turystykiem na asfalt, i po PL enduro typu Trampek, Afryka, Viadro, GS, V-strom etc. jest najlepsze, najbardziej uniwersalne i wygodne. Jezdzic mozna wszystkim, ale po co sie meczyc..? :icon_mrgreen:

 

 

.... właśnie tyłek i kręgosłup ma się jeden...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kirk , sorry ale uśmiałem się do łez z ogłoszenia trampka którego link zapodałeś :D szkoda że sprzedający nie doliczył jeszcze kosztów paliwa , które wypalił w czasie użytkowania moto , opłat za parkingi i ceny hamburgerów które zjadł pdczas podróży na tym trampku :icon_mrgreen: Niestety tak już jest , że użytkowanie każdego pojazdu wiąże się z kosztami , a wliczanie ich w cenę sprzedaży to nieudolna próba odzyskania pienięDzy przeznaczonych na sprawianie sobie dobrze...transalp z 89 roku za 7 kzł??!! Zastanów się!jako zabytek jeszcze zbyt mało warty , jako użytkowy-można znależć duużo lepiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki za rady :biggrin:

chcialem znac waszą opinie hehehe co do tego ogloszenia

 

 

pisalem kiedys ze 12 tys na motocykl chcialbym przeznaczyc ale potem obudziliscie mnie ze ubranie oplaty ewentualny serwis i wyjdzie duzo drożej

 

Więc może szukac Tansalpa 600 z roku powiedzmy 1996

ceny są 7,500 do 8,000 a można i taniej

 

wtedy moge sobie kupic np nowe opony łańcuch jakis serwis jakiś ciuch

 

 

Chce kupic moto juz w polsce zarejestrowane i w miare przetestowane przez poprzednika który go używal do turystyki

Jak radzicie zarejestruje sie na forum trampka i tam będę szukał moto dla siebie :)

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Chce kupic moto juz w polsce zarejestrowane i w miare przetestowane przez poprzednika który go używal do turystyki

Jak radzicie zarejestruje sie na forum trampka i tam będę szukał moto dla siebie :)

 

No to ma swoje plusy i minusy. Znajomy szukał moto dla siebie, ale w niemcowni. Cena? podobna, nawet ciut droższa, ale kupił super zadbane i pewne. No ale to też nie reguła. Myśle, że od prywatnego właściciela w Niemczech jest większa szansa na znalezienie dobrego egzemplarza niż od prywatnego w Polsce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to ma swoje plusy i minusy. Znajomy szukał moto dla siebie, ale w niemcowni. Cena? podobna, nawet ciut droższa, ale kupił super zadbane i pewne. No ale to też nie reguła. Myśle, że od prywatnego właściciela w Niemczech jest większa szansa na znalezienie dobrego egzemplarza niż od prywatnego w Polsce.

Generalnie ceny w Niemczech są wyższe. Natomiast łatwiej znaleźć tam moto z pewną historią i pewnym przebiegiem.

"Ja tylko nie wierzę w jednego więcej boga niż ty. Gdy zrozumiesz, dlaczego nie wierzysz we wszystkich pozostałych, zrozumiesz, dlaczego ja nie wierzę w twojego." Stephen Roberts

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Póki jeszcze zakup nie doszedł do skutku poczytaj sobie także więcej o DL 650. Uważam iż może być poważną konkurencją dla TransAlpa. O wygodzie w trasie wraz z plecaczkiem i kuferkami mogę zapewnić osobiście choć sam jeżdżę 1000cem. Ale budową to one się nie różnią za wiele. Delikatny szuterek już przerabiałem i także nie było większych problemów lecz dodam jeszcze iż nie jest to motor na poważniejsze wypady terenowe.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DLa 650 chwalą, ale nie chwalą tam wydechu, dzięki któremu trzeba troche kombinować z kuframi,żeby to symetrycznie wyglądało. Niektórzy montują jeden mniejszy, drugi większy. Propo właściwości Afryki w terenie to daje rady, znajomi kumpla byli w parę moto na Bajkale, głównie XTki,ale jechała jedna Afika i gość mówił, że przydałoby się żeby była lżejsza, niemniej jednak dawał rade jak trza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DLa 650 chwalą, ale nie chwalą tam wydechu, dzięki któremu trzeba troche kombinować z kuframi,żeby to symetrycznie wyglądało.

 

Pierwszy raz widzę taką opinię, wielu posiadaczy DL 650 montuje w miejscu "brakującej rury" dodatkowy "kuferek" (taka szczelna rura). Z symetrią nie ma najmniejszego problemu no przynajmniej jak dla mnie :cool:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzicie panowie jest 2.30 a ja czytam różne fora motocyklowe

Od dwóch dni przyszła mi myśl do głowy że może jednak NAKED

Trafiła sie okazja znajoy znajomego sprzedaje Hornetke (2001) bo kupił latem pojezdził troche i wstawił do garazu bo o mały włos by sie zabił i nie chce juz motocykla. (Koleś nie ma prawka ale przecież to drobnostka :) ) Jutro jadę z ciekawości obejrzeć maszynę.

Oczywiście zaraz poczytałem o Hornecie. Forum hornet club --> rejestracja--> czytam

 

I wychodzi że nie jest fajnie.

Przy dłuższej trasie prawie wszyscy narzekają że tyłek boli że plecy itd itp

że nie ma owiewek i że na pierwsze moto za mocny i że tylko do miasta pozycja za kierą kijowa, rąk nie czują.... w podróż mało ładowny a w dwie osoby to koszmar

Różne opinie

 

O tramku to czytałem najwyżej że w dwie osoby może byc mało mocy

 

Już nie wspomnę o środowisku

Na forum Transalpa fajne zdjęcia spokojni ludzie na poziomie

Tam troszkę gorzej to wypada. Więcej młodzieży po świeżo zdanych egzaminach i tylko szybciej szybciej byle na jedno

 

 

I wróciłem z dalekiej podróży z powrotem do przemyśleń o Trampku

Mam na oku ładnego z 92r z forum

Pieniądze dobre i zostanie na sprzęt opłaty i sporo wachy

 

Ma 90 tys przejechane

 

Mam pytanie to dużo na taki motor?

Jaki przebieg to już dużo na taki motor?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ten przebieg może być prawdziwy. wszystkie 15-20 letnie sprzęty z niby 30kkm to przekręt... licznika. i wtedy już nie wiesz, czy ma 90 czy 190 :P

w przypadku motocykla ważniejszy jest stan techniczny niż rocznik czy licznik. jak z forum trampka, a gość ma tam trochę postów (udziela się i jest znany), to w zasadzie można wierzyć, że złomu nie sprzedaje. komfortowa sytuacja w porównaniu z zakupem z ogłoszenia

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozważ jeszcze Hondę NTV - jest dużo tańsza od trampka i dużo bardziej niezawodna, silnik ten sam ale za to wał kardana.

 

PS. Honda Devilka ma oznaczenie NT i jest to to samo co NTV'ka tylko, że z owiewkami. Myślę, że golas na pierwszy moto jest lepszy bo w razie packi na parkingu masz mniejsze straty a co za tym idzie mniejsze koszty ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

a nie myslales o xtz 750 supertenere ? albo Triumph Tiger 955i

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...