BMWolf Opublikowano 5 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 Szukaj Trampka z dwiema tarczami z przodu. I sugeruje przegladac forum TA, dosc czesto forumowicze swoje sprzety sprzedaja a wg mnie najlepiej nabyc sprzet od osoby sprawdzonej, identyfikowalnej i dbajacej o to, zeby ze swojej geby dupy nie zrobic.. :icon_mrgreen: Przez moja wies biegnie droga gminna gruntowa :icon_mrgreen: BTW: Jezdzilem juz czopkiem, jezdze na zmiane turystycznym enduro i turystykiem na asfalt, i po PL enduro typu Trampek, Afryka, Viadro, GS, V-strom etc. jest najlepsze, najbardziej uniwersalne i wygodne. Jezdzic mozna wszystkim, ale po co sie meczyc..? :icon_mrgreen: .... właśnie tyłek i kręgosłup ma się jeden... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klas500 Opublikowano 5 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 Kirk , sorry ale uśmiałem się do łez z ogłoszenia trampka którego link zapodałeś :D szkoda że sprzedający nie doliczył jeszcze kosztów paliwa , które wypalił w czasie użytkowania moto , opłat za parkingi i ceny hamburgerów które zjadł pdczas podróży na tym trampku :icon_mrgreen: Niestety tak już jest , że użytkowanie każdego pojazdu wiąże się z kosztami , a wliczanie ich w cenę sprzedaży to nieudolna próba odzyskania pienięDzy przeznaczonych na sprawianie sobie dobrze...transalp z 89 roku za 7 kzł??!! Zastanów się!jako zabytek jeszcze zbyt mało warty , jako użytkowy-można znależć duużo lepiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kirk25 Opublikowano 5 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 dzięki za rady :biggrin: chcialem znac waszą opinie hehehe co do tego ogloszenia pisalem kiedys ze 12 tys na motocykl chcialbym przeznaczyc ale potem obudziliscie mnie ze ubranie oplaty ewentualny serwis i wyjdzie duzo drożej Więc może szukac Tansalpa 600 z roku powiedzmy 1996 ceny są 7,500 do 8,000 a można i taniej wtedy moge sobie kupic np nowe opony łańcuch jakis serwis jakiś ciuch Chce kupic moto juz w polsce zarejestrowane i w miare przetestowane przez poprzednika który go używal do turystyki Jak radzicie zarejestruje sie na forum trampka i tam będę szukał moto dla siebie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik Opublikowano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 Chce kupic moto juz w polsce zarejestrowane i w miare przetestowane przez poprzednika który go używal do turystyki Jak radzicie zarejestruje sie na forum trampka i tam będę szukał moto dla siebie :) No to ma swoje plusy i minusy. Znajomy szukał moto dla siebie, ale w niemcowni. Cena? podobna, nawet ciut droższa, ale kupił super zadbane i pewne. No ale to też nie reguła. Myśle, że od prywatnego właściciela w Niemczech jest większa szansa na znalezienie dobrego egzemplarza niż od prywatnego w Polsce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Horb Opublikowano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 No to ma swoje plusy i minusy. Znajomy szukał moto dla siebie, ale w niemcowni. Cena? podobna, nawet ciut droższa, ale kupił super zadbane i pewne. No ale to też nie reguła. Myśle, że od prywatnego właściciela w Niemczech jest większa szansa na znalezienie dobrego egzemplarza niż od prywatnego w Polsce. Generalnie ceny w Niemczech są wyższe. Natomiast łatwiej znaleźć tam moto z pewną historią i pewnym przebiegiem. Cytuj "Ja tylko nie wierzę w jednego więcej boga niż ty. Gdy zrozumiesz, dlaczego nie wierzysz we wszystkich pozostałych, zrozumiesz, dlaczego ja nie wierzę w twojego." Stephen Roberts Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinjin Opublikowano 7 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2011 Póki jeszcze zakup nie doszedł do skutku poczytaj sobie także więcej o DL 650. Uważam iż może być poważną konkurencją dla TransAlpa. O wygodzie w trasie wraz z plecaczkiem i kuferkami mogę zapewnić osobiście choć sam jeżdżę 1000cem. Ale budową to one się nie różnią za wiele. Delikatny szuterek już przerabiałem i także nie było większych problemów lecz dodam jeszcze iż nie jest to motor na poważniejsze wypady terenowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PAJDOR Opublikowano 7 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2011 Delikatny szuterek to nawet Goldwingiem bezproblemowo przejedziesz. Afryka przejedziesz jezioro po dnie i na Mount Everest da się wjechać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik Opublikowano 7 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2011 DLa 650 chwalą, ale nie chwalą tam wydechu, dzięki któremu trzeba troche kombinować z kuframi,żeby to symetrycznie wyglądało. Niektórzy montują jeden mniejszy, drugi większy. Propo właściwości Afryki w terenie to daje rady, znajomi kumpla byli w parę moto na Bajkale, głównie XTki,ale jechała jedna Afika i gość mówił, że przydałoby się żeby była lżejsza, niemniej jednak dawał rade jak trza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinjin Opublikowano 8 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2011 DLa 650 chwalą, ale nie chwalą tam wydechu, dzięki któremu trzeba troche kombinować z kuframi,żeby to symetrycznie wyglądało. Pierwszy raz widzę taką opinię, wielu posiadaczy DL 650 montuje w miejscu "brakującej rury" dodatkowy "kuferek" (taka szczelna rura). Z symetrią nie ma najmniejszego problemu no przynajmniej jak dla mnie :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik Opublikowano 8 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2011 Trochę się źle wyraziłem, moja wina. Ale co nie zmienia faktu, że po założeniu kufrów jest cholernie szeroki. Około 106-110 cm jest na szerokość. Tak samo się przedstawia szerokość w dl 1000 zresztą na oryginalnych kufrach Kappa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kirk25 Opublikowano 14 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2011 Widzicie panowie jest 2.30 a ja czytam różne fora motocyklowe Od dwóch dni przyszła mi myśl do głowy że może jednak NAKED Trafiła sie okazja znajoy znajomego sprzedaje Hornetke (2001) bo kupił latem pojezdził troche i wstawił do garazu bo o mały włos by sie zabił i nie chce juz motocykla. (Koleś nie ma prawka ale przecież to drobnostka :) ) Jutro jadę z ciekawości obejrzeć maszynę. Oczywiście zaraz poczytałem o Hornecie. Forum hornet club --> rejestracja--> czytam I wychodzi że nie jest fajnie. Przy dłuższej trasie prawie wszyscy narzekają że tyłek boli że plecy itd itp że nie ma owiewek i że na pierwsze moto za mocny i że tylko do miasta pozycja za kierą kijowa, rąk nie czują.... w podróż mało ładowny a w dwie osoby to koszmar Różne opinie O tramku to czytałem najwyżej że w dwie osoby może byc mało mocy Już nie wspomnę o środowisku Na forum Transalpa fajne zdjęcia spokojni ludzie na poziomie Tam troszkę gorzej to wypada. Więcej młodzieży po świeżo zdanych egzaminach i tylko szybciej szybciej byle na jedno I wróciłem z dalekiej podróży z powrotem do przemyśleń o Trampku Mam na oku ładnego z 92r z forum Pieniądze dobre i zostanie na sprzęt opłaty i sporo wachy Ma 90 tys przejechane Mam pytanie to dużo na taki motor? Jaki przebieg to już dużo na taki motor? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 14 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2011 ten przebieg może być prawdziwy. wszystkie 15-20 letnie sprzęty z niby 30kkm to przekręt... licznika. i wtedy już nie wiesz, czy ma 90 czy 190 :P w przypadku motocykla ważniejszy jest stan techniczny niż rocznik czy licznik. jak z forum trampka, a gość ma tam trochę postów (udziela się i jest znany), to w zasadzie można wierzyć, że złomu nie sprzedaje. komfortowa sytuacja w porównaniu z zakupem z ogłoszenia jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BMWolf Opublikowano 14 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2011 ... :buttrock: przy założeniu że to oryginalny przebieg to spoko da radę do 200 tys ... :buttrock: ..oczywiście pod warunkiem :eek: wykonywania regularnych przegladów.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrut78 Opublikowano 14 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2011 Rozważ jeszcze Hondę NTV - jest dużo tańsza od trampka i dużo bardziej niezawodna, silnik ten sam ale za to wał kardana. PS. Honda Devilka ma oznaczenie NT i jest to to samo co NTV'ka tylko, że z owiewkami. Myślę, że golas na pierwszy moto jest lepszy bo w razie packi na parkingu masz mniejsze straty a co za tym idzie mniejsze koszty ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 24 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2011 (edytowane) a nie myslales o xtz 750 supertenere ? albo Triumph Tiger 955i Edytowane 24 Stycznia 2011 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.