Skocz do zawartości

GSX 600F


Daro600
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

sorki za upierdliwość. ale mam jeszcze jedno pytanko. podczas hamowania przodem, na kierownicy odczuwalne są drgania. przy ostrym depnieciu nawet duze :icon_eek: . jaka jest tego przyczyna?? moje pierwsze sugestie to krzywe tarcze lub zbyt duzy luz na lgach? (ale czy to mozliwe) moto z 89' nie wiem kto jak wcześniej dbał o niego. wole najpierw zasięgnąć porady zanim coś wymienie. (być moze nie potrzebnie..)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz czy nie ma luzu na glowce ramy, nastepnie tarcze czy nie sa krzywe. Przod do gory zlap za lagi i pociagnij w swoja strone stoisz od przodu motocykla i pchnij, jesli wyczujesz luz to juz znasz powod wpadania w dragania, jak nie wyczujesz luzu to sprawdz tarcze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sorki za upierdliwość. ale mam jeszcze jedno pytanko. podczas hamowania przodem, na kierownicy odczuwalne są drgania. przy ostrym depnieciu nawet duze :icon_eek: . jaka jest tego przyczyna?? moje pierwsze sugestie to krzywe tarcze lub zbyt duzy luz na lgach? (ale czy to mozliwe) moto z 89' nie wiem kto jak wcześniej dbał o niego. wole najpierw zasięgnąć porady zanim coś wymienie. (być moze nie potrzebnie..)

 

Postaw na centralce, zlap za golenie lagi unies do gory i szarpnij tak zeby wyczuc luz. Jesli slychac stukanie to w zaleznosc od tego jakie jest tam lozysko - albo dokrecic, albo wymienic. Przy okazji jak przod bedzie w gorze mozesz zakrecic kolem i sprawdzic czy tarcze sa proste.

Osobiscie winilbym tarcze, bo w przypadku luzu na glowce ramy slychac byloby stukanie (aczkolwiek roznie to niektorzy opisuja).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie wczoraj zrobiłem test i luzu na główce ramy nie ma. czyli pozostaje wymiana tarcz... i klocków ( bo juz najwyższa pora)

pozdro...

 

Hola hola. Chcesz wydac 1,5k zl bez sprawdzenia?

 

Kolo do gory, zdejmij zaciski, przykladasz srubokret do tarczy prawie na styk i zakrecasz. Jesli szczelina zwieksza sie zmniejsza to znaczy ze tarcza jest krzywa. Jesli nie to znaczy ze jest prosta i przyczyny trzeba szukac gdzies indziej.

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A potrafisz kupić prostą tarczę na odległość? W taki sposób żeby nie doznała żadnych wstrząsów i rzutów w trakcie przesyłki.

 

To tak samo jak z regeneracją wałów korbowych wysyłkowo. Co z tego że prosty i idealnie wycentrowany za grubą kwotę skoro mały wstrząs podczas przesyłki wytrąci wał z tego stanu.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aaaahooojjj... no i wyszło szydło z worka...

odkręciłem zaciski i ku mojemu ździwieniu odrazu zauważyłem ze prawa tarcza jest tragicznie krzywa.... :icon_eek: odchył w pewnym momencie na prawej tarczy wynosił około 4mm... lewa w lepszym stanie ok. 1mm. jednak chyba obie do wymiany...

iii czy test sens inwestować w używki??

:rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aaaahooojjj... no i wyszło szydło z worka...

odkręciłem zaciski i ku mojemu ździwieniu odrazu zauważyłem ze prawa tarcza jest tragicznie krzywa.... :icon_eek: odchył w pewnym momencie na prawej tarczy wynosił około 4mm... lewa w lepszym stanie ok. 1mm. jednak chyba obie do wymiany...

iii czy test sens inwestować w używki??

:rolleyes:

 

Tu Ci nikt nie odpowie... Duzo racji jest w tym co pisze Qurim, ale tez mozna miec proste. Raz kupilem na allegro tarcze to przyszly krzywe. Drugie kupilem od forumowicza magneto - proste przyszly, a teraz mam takie co kupilem razem z kolem i sa proste.

Cene wyzej podalem pogladowo (tyle do mojego kosztuja). Ew kup gdzies z okolicy i najwyzej jak beda krzywe to oddasz.

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chiński wave - 350-400 (a czasem i więcej)/szt, oryginały albo firmowe jakieś 900-1000zł+/szt - czyli jak do każdego moto... przez net kupisz proste albo i nie, jedyna nadzieja w tym że są jeszcze uczciwi ludzie i nie sprzedają gó*na albo przyjmują zwroty jeśli nie wiedzą w jakim stanie jest wystawiany towar...

ja zaryzykowałem i kupiłem używki, jak założe to zobaczymy czy miałem szczęście...

Edytowane przez Ghost_lbn
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie przesadzajcie z używanymi tarczami już bez przesady wole kupić używki niż chinskie wvwe które ch*j wie czy nie pękną podczas hamowania. kumpel w b6 lata na 2 lewych i co i nic sie nie dzieje znaczy juz nie lata bo dziadek 75 lat postanowił go zabić naszzescie starej kur sie to nie udalo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...