Skocz do zawartości

Daro600

Forumowicze
  • Postów

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Daro600

  • Urodziny 09/09/1987

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    lubelskie

Osobiste

  • Motocykl
    GSX 600F
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Skype
    dariusqna

Osiągnięcia Daro600

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. nie wiem czy było... ale jak dla mnie to brał bym Seata Leona FR lub ARL 1.9 tdi 150km. ewentutanie wersje coupra te trudno znaleść do 25 tyś, ale są 4x4 przy cięzkiej nodze 8l ropy. sam rozglądam sie za takim na wiosne... ostatecznie Audi A3 1.8 turbo quatrro silnik jak w leonie 1.8t ps. chyba juz po fakcie...
  2. heh.... nie mam pojęcia...: :icon_rolleyes: po prostu były juz takie jak kupiłem moto... myśle ze poprzedni właściciel musiał wjechać w wode jak były porządnie nagrzane i moze od tego.... ale to juz mozna gdybać i gdybać. plus jest taki ze juz wiem o co chodzi... i ze do wiosny jeszcze kawałek akurat jest czas na spokojnie zabrać sie do tego...
  3. no ja chyba zdecyduje sie najpierw na urzywki... znalazlem niedaleko siebie koleś ma chyba ze 3 GSXy i handluje częściami. moze da sie umówić z jakby co.. na zwrot. wracając do tematu to osobiście wole orginalne używki niż chinola...a to z powodu iż kupilem takie do auta ze 2 lata temu bo stare mialy bicie. na początku bylo ok ale po ostrym hamowaniu ze 160km do zera. znowu to samo... :banghead: wiec co do tarcz Made in China nie mam przekonania...
  4. aaaahooojjj... no i wyszło szydło z worka... odkręciłem zaciski i ku mojemu ździwieniu odrazu zauważyłem ze prawa tarcza jest tragicznie krzywa.... :icon_eek: odchył w pewnym momencie na prawej tarczy wynosił około 4mm... lewa w lepszym stanie ok. 1mm. jednak chyba obie do wymiany... iii czy test sens inwestować w używki?? :rolleyes:
  5. Ummmm... cacuszko...:D jak widze takie moto na drodze... to aż żyć mi sie chce:):)
  6. Hey...:) witają okolice lublina:):):)
  7. Moj ojciec jak to zobaczył tez stwierdził ze mam go przemalować... czaszki to areograf... na białej perle... w pełnym słońcu mieni sie na żółto-fioletowo-biało. zdj. faktycznie nie za dobre... ale jak bedzie okazja postaram sie o aktualizacje... dziex za opinie:) pozdro
  8. Trzeba troche doszlifować szczegółow i bedze cacuszko...:D http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9f4c497639546b6a.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/640f8405db51d3fa.html
  9. No właśnie wczoraj zrobiłem test i luzu na główce ramy nie ma. czyli pozostaje wymiana tarcz... i klocków ( bo juz najwyższa pora) pozdro...
  10. sorki za upierdliwość. ale mam jeszcze jedno pytanko. podczas hamowania przodem, na kierownicy odczuwalne są drgania. przy ostrym depnieciu nawet duze :icon_eek: . jaka jest tego przyczyna?? moje pierwsze sugestie to krzywe tarcze lub zbyt duzy luz na lgach? (ale czy to mozliwe) moto z 89' nie wiem kto jak wcześniej dbał o niego. wole najpierw zasięgnąć porady zanim coś wymienie. (być moze nie potrzebnie..)
  11. Dzieki za porady. :buttrock: od nowego sezomnu bd ćwiczył... hehe dobrze ze to nic powaznego pozdro
  12. Witam. Jeszcze w sezonie zauważyłem ze tak przy 8 tys. obrotów 2 bieg wchodzi ze zgrzytem. postanowiłem delikatnie podciągnąć linke. Ale po tym pomyśle zaczeło sie ślizgać. wiec powróciłem do dawnego stanu. teraz jest troche czasu wiec postanowiłem sie zoirentowć jaka jest tego przyczyna by przez zimowy czas doprowadzić moto do odpowiedniego stanu. jesli ktoś sie orientuje jaki moze być tego powód?? koniec tarcz?? pozdro.
  13. Orientowałem sie co do używanego 4in2 to na allegro komplet 300zł. ogółem podoba mi sie bardziej 4in2. pozatym najlepiej by było kupić same kolektory i jakieś ładne tłumniki bo te orginalne nie są zbyt okazałe, niestety i to i to. jest razem zespawane i sprzedawane. więc chyba posłucham sie i najpierw bedzie mod tego co jest. a później zobaczymy...
  14. Witam. na forum jestem nowy. i od niedawna posiadam GSXa 600f. Mam pytanko do forumowego specjalisty Edzia... Gdyż poprzedni właściciel (nie wiem co mu przyszło do głowy) zespawał wszystkie kolektory i zrobił 4in1. :icon_eek: w prawdzie coś wspominał ze przerabial wydech. ale to chyba sprowadzało sie do zrobienia kompletnego przelotu ze wspawaniem rurki o średnicy moze 25 mm. no z dzwiękiem jest tak sobie. a i z mocą pewnie tez lipa. I czy lepiej zrobić moda u ciebie w tym stanie. czy powrócić do 4in2 i dopiero zrobić moda. jaki bedzie lepszy efekt?? dodam ze moto z 89'. troche nakrecilem ale moze dojdziesz o co mi biega. pozdro
×
×
  • Dodaj nową pozycję...