Daro600 Opublikowano 19 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2010 sorki za upierdliwość. ale mam jeszcze jedno pytanko. podczas hamowania przodem, na kierownicy odczuwalne są drgania. przy ostrym depnieciu nawet duze :icon_eek: . jaka jest tego przyczyna?? moje pierwsze sugestie to krzywe tarcze lub zbyt duzy luz na lgach? (ale czy to mozliwe) moto z 89' nie wiem kto jak wcześniej dbał o niego. wole najpierw zasięgnąć porady zanim coś wymienie. (być moze nie potrzebnie..) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BANANvanDYK Opublikowano 19 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2010 Pewnie jest luz na łożysku główki ramy. Cytuj 7,352 osób lubi to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 19 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2010 Sprawdz czy nie ma luzu na glowce ramy, nastepnie tarcze czy nie sa krzywe. Przod do gory zlap za lagi i pociagnij w swoja strone stoisz od przodu motocykla i pchnij, jesli wyczujesz luz to juz znasz powod wpadania w dragania, jak nie wyczujesz luzu to sprawdz tarcze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 20 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2010 sorki za upierdliwość. ale mam jeszcze jedno pytanko. podczas hamowania przodem, na kierownicy odczuwalne są drgania. przy ostrym depnieciu nawet duze :icon_eek: . jaka jest tego przyczyna?? moje pierwsze sugestie to krzywe tarcze lub zbyt duzy luz na lgach? (ale czy to mozliwe) moto z 89' nie wiem kto jak wcześniej dbał o niego. wole najpierw zasięgnąć porady zanim coś wymienie. (być moze nie potrzebnie..) Postaw na centralce, zlap za golenie lagi unies do gory i szarpnij tak zeby wyczuc luz. Jesli slychac stukanie to w zaleznosc od tego jakie jest tam lozysko - albo dokrecic, albo wymienic. Przy okazji jak przod bedzie w gorze mozesz zakrecic kolem i sprawdzic czy tarcze sa proste. Osobiscie winilbym tarcze, bo w przypadku luzu na glowce ramy slychac byloby stukanie (aczkolwiek roznie to niektorzy opisuja). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 20 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2010 (edytowane) stawiam na tarcze raczej ze krzywe, u kumpla pomogło trochę wyczyszczenie tłoczków u drugiego pozadne 20 hamowań- nie mam pojęcia czemu Edytowane 20 Grudnia 2010 przez Dr.Artur Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daro600 Opublikowano 21 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2010 No właśnie wczoraj zrobiłem test i luzu na główce ramy nie ma. czyli pozostaje wymiana tarcz... i klocków ( bo juz najwyższa pora) pozdro... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 21 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2010 No właśnie wczoraj zrobiłem test i luzu na główce ramy nie ma. czyli pozostaje wymiana tarcz... i klocków ( bo juz najwyższa pora) pozdro... Hola hola. Chcesz wydac 1,5k zl bez sprawdzenia? Kolo do gory, zdejmij zaciski, przykladasz srubokret do tarczy prawie na styk i zakrecasz. Jesli szczelina zwieksza sie zmniejsza to znaczy ze tarcza jest krzywa. Jesli nie to znaczy ze jest prosta i przyczyny trzeba szukac gdzies indziej. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 22 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2010 ile ? używanych tarcz do tego jest od groma bandit gsx 600 750 wszystkie te same tarcze jeszcze chyba sv maks 500zl za bardzo dobry stan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 22 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2010 A potrafisz kupić prostą tarczę na odległość? W taki sposób żeby nie doznała żadnych wstrząsów i rzutów w trakcie przesyłki. To tak samo jak z regeneracją wałów korbowych wysyłkowo. Co z tego że prosty i idealnie wycentrowany za grubą kwotę skoro mały wstrząs podczas przesyłki wytrąci wał z tego stanu. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daro600 Opublikowano 22 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2010 aaaahooojjj... no i wyszło szydło z worka... odkręciłem zaciski i ku mojemu ździwieniu odrazu zauważyłem ze prawa tarcza jest tragicznie krzywa.... :icon_eek: odchył w pewnym momencie na prawej tarczy wynosił około 4mm... lewa w lepszym stanie ok. 1mm. jednak chyba obie do wymiany... iii czy test sens inwestować w używki?? :rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 22 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2010 aaaahooojjj... no i wyszło szydło z worka... odkręciłem zaciski i ku mojemu ździwieniu odrazu zauważyłem ze prawa tarcza jest tragicznie krzywa.... :icon_eek: odchył w pewnym momencie na prawej tarczy wynosił około 4mm... lewa w lepszym stanie ok. 1mm. jednak chyba obie do wymiany... iii czy test sens inwestować w używki?? :rolleyes: Tu Ci nikt nie odpowie... Duzo racji jest w tym co pisze Qurim, ale tez mozna miec proste. Raz kupilem na allegro tarcze to przyszly krzywe. Drugie kupilem od forumowicza magneto - proste przyszly, a teraz mam takie co kupilem razem z kolem i sa proste. Cene wyzej podalem pogladowo (tyle do mojego kosztuja). Ew kup gdzies z okolicy i najwyzej jak beda krzywe to oddasz. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kyrtap87 Opublikowano 22 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2010 Nowe tarcze do tego modelu to tys zł szt ,sam szukałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ghost_lbn Opublikowano 22 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2010 (edytowane) chiński wave - 350-400 (a czasem i więcej)/szt, oryginały albo firmowe jakieś 900-1000zł+/szt - czyli jak do każdego moto... przez net kupisz proste albo i nie, jedyna nadzieja w tym że są jeszcze uczciwi ludzie i nie sprzedają gó*na albo przyjmują zwroty jeśli nie wiedzą w jakim stanie jest wystawiany towar... ja zaryzykowałem i kupiłem używki, jak założe to zobaczymy czy miałem szczęście... Edytowane 22 Grudnia 2010 przez Ghost_lbn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 23 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2010 nie przesadzajcie z używanymi tarczami już bez przesady wole kupić używki niż chinskie wvwe które ch*j wie czy nie pękną podczas hamowania. kumpel w b6 lata na 2 lewych i co i nic sie nie dzieje znaczy juz nie lata bo dziadek 75 lat postanowił go zabić naszzescie starej kur sie to nie udalo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 23 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2010 EBC, Galfer ~~1200PLN DWIE SZT. Firmowe i z dobrej stali. Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.