Gość edek Opublikowano 9 Grudnia 2002 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2002 czescprosze o opinie dotyczace tego sprzeta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 10 Grudnia 2002 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2002 poszukaj w archiwalnym numerze "motocykl" wiem bo gdzieś to mam Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Occult Opublikowano 18 Grudnia 2002 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2002 Widziałem cos na ten temat w MOTOCYKLU-stary numer z 1995 roku (z Yamahą V-Max EGLI na okładce) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kigam Opublikowano 20 Grudnia 2002 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2002 kumel ma ranyyy jak to zwija asfalt a dolegliwosci z tego co pamietam bendix to napewno poza tym chlepta olej i glosno chodzi hmm to wszystko co pamietam na dzien dzisiejszy jak sie spotkam zapytam i napisze :D) ale sprzet jak dla mnei calkeim mily i tani Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość edek Opublikowano 22 Grudnia 2002 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2002 dzieki za odpowiedz.jak bedziesz cos wiecej wiedzial to napisz bo chcialbym sobie kupic taki sprzecik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 14 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2003 Co sądzicie o tej maszynie - godny następca gsx 750 es ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CZAJA (mały) Opublikowano 14 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2003 wczoraj gadałem z kolesiem na gg o GPz 900rpowiem tak: odechciało mi sie go kupowac, o o tysiacu wiem tyko tyle ze ma szersza felge z tyłu od gpz:-))Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wolkan Opublikowano 15 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2003 WitajPomykałem GPZ 1000 RX dwa sezony. Rocznik 86, przebieg około 100 tyś.Motocykl jest dość komfortowy, lecz jak dla mnie za ciężki.Mój źle się prowadził na skośnych nie równosiciach, hamulce średnio skuteczne, spalał 7- 9 litrów.Mam ksero serwisówki, gdyby Ktoś potrzebował. Pozdrawiam obecnie pomykam XJ 750 SECA. Cytuj wieczny włóczęga... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kigam Opublikowano 16 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2003 tez jestem zainteresowany tym moto nikt nic wiecej nie wie ? moj znajomy chce sprzedac i sobie chwali problemy mial z bendiksem z tego co wiem i napinaczem lancuszka jakie to ma przebiegi ciekawe ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 18 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2003 Czesc! Lepiej uwazajcie na GPZ RX! Te sprzety maja rozne nieciekawe drobnostki, np. lozyska glowki ramy, wichrowanie tarcz hamulcowych, ale przede wszystkim silnik nie ma(przynajmniej u mego kolegi) odciecia zaplony i .. no co dziury w bloku- silnik zlom, trzeba tez uwazac z tego wzgledu ze duzo maszyn chodzi po remontach(najczesciej kiepskich) walu korbowego, oczywiscie takie sprawy jak podwyzszone spalanie oleju i bezyny to rzecz normalna, co jeszcze wymienic by Was zniechecic? Kiedys juz pisalem n/t GPZ RX musicie poszukac. Uwazajcie i pamietajcie nie wszystko zloto co sie swieci! Nie lepiej poszukac czegos w stylu CBR 600-VFR 750? O wiele przyjemniejsze sprzety do jezdenia. Pozdrawiam.Janek.P.S. Jesli uslyszycie podejrzane odglosy z silnika spier.......!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 18 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2003 a co polecilibyście tak do 6000 zł. Byle coś od 750 w zwyż bo jestem dosc wysoki i 600 są za niskie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 19 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2003 a co polecilibyście tak do 6000 zł. Byle coś od 750 w zwyż bo jestem dosc wysoki i 600 są za niskie? Myslisz ze 600 jest dla Ciebie za mala? To poprzestawiaj sobie podnozki i raczki kierownicy( w aftermarketach cos sie znajdzie), a poza tym moze cos w stylu CBR 1000(napewno nie jest maly) i pierwsze wersje VFR-ki?Swoja droga GPz RX za taka cene to tez nie ja est rewelacja i mogloby sie zdarzyc ze trzeba by dolozyc drugie tyle by moto jezdzilo. Tak czy owak , na ogladanie sprzeta bierz zawsze paru kumpli(najlepiej i mechanica), zawsze ktorys zwroci uwage na jakisz ewentualny pasztet z silnikiem, poz tym najlepiej nawet w dobrym sprzecie ponazekac ze cos nie tak(moze sprzedajacy jeszcze spusci z ceny) .Pozdrawiam.Janek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sylwester Opublikowano 14 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2004 witam kupiłeś już RX?, ja mam takiego i jeżeli dalej się nim interesujesz to chętnie służę pomocą Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIADU Opublikowano 15 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2004 Wybór należy do ciebie, jest to specyficzny model kawy, generalnie nie dopracowywany i produkowany bardzo krótko (3 lata). Kawasaki GPZ 1000RX jest motocyklem specjalnej troski, należy zwrócić w nim uwagę na wiele elementów, nawet jeśli uda ci się zakupić takiego z dobrej ręki to i tak musisz dbać o niego jak o małe dziecko. Piętą ahillesową tego modelu jest fabryczny napinacz rozrządu, przez niego łańcuchy starczały na 30.000 kilometrów. Został wymieniony na sprawniejszy od numeru silnika 026210, rzecz jasna nowy napinacz pasuje też do starszych silników. Wtedy przebiegi łańcuchów wydłużyły się do 50.000 kilometrów. Dodatkowym ciekawym elementem jest smarowanie krzywek wałków rozrządu. Od nr silnika 020154 zmienili rurkę doprowadzającą olej i śruby końcówek typu banjo. Sprawą wymagającą wzmożonej uwagi są równierz łożyska główki ramy, niestety fabrycznie nie przewidzieli uszczelnienia, poza tym zastosowano łożyska kulkowe. Trzeba co sezon zglądać w to miejsce i je dokładnie wyczyścić, niestety dostęp jest dość przerąbany i trzeba rozebrać pół motocykla. Módl się żebyś nie musiał wymieniać łożysk w główce ramy bo w GPZcie kretyni zrobili ślepe gniazdo donej bieżni więc będziesz się musiał ostro nagimnastykować żeby ją stamtąd wyciągnąć. Moc max: 125KM przy 9500rpmMoment obr: 100NM przy 8500rpmZasilana 4 gaźnikami mikuni 36mm Przeniesienie napędu na kołach zębatych (dobre rozwiązanie)Waga 238kg bez płynówPoj zbiornika 21lV-max: 267km/hZużycie paliwa: 6,5 - 7l (jakoś nie wierzę) Życzę udanego polowania na maszynę. Cytuj Tylko głupiec ma na wszystko gotową odpowiedź :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 15 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2004 Ciezki kawal klamota z glowica b. wrazliwa na terminowa regulacje zaworow.Nie radze sie spozniac bo dlugo nie popracuja.Ogolnie jesli cos jest tanie to nie moze byc dobre. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.