pawwas Opublikowano 6 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2011 (edytowane) YUBY nie mam pojęcia czemu się przytarł- prawdopodobnie.Potencjalnie jest wszystko ok, więc ciężko zgadywać, może pompa oleju nawaliła choć kontrolka nie świeciła.Wczoraj ściągłem przednią głowę i tam jest ok. nawet luzy zaworowe.Przy okazji dowiedziałem się, że mam ostrzejsze wałki :)W misce olejowej był jakiś skrawek aluminium, jakby kawałek panewki,Więc to pewnie wał. Jeszcze tam się nie dogrzebałem.Tak czy siak rozbieram cały silnik i będzie remont ewentualnie wymiana zepsutych części. Acha ślady zużycia przedniej głowicy i cylindra zerowe. Edytowane 6 Sierpnia 2011 przez pawwas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Heny Opublikowano 6 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2011 Tak z ciekawości ile dałeś za ten motocykl w czerwcu i ile km udało ci się przejechać do dziś?Interesuje mnie to bo już 2 razy wystawiałem swoją po udokumentowanym serwisie w HRG i nie ma zainteresowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawwas Opublikowano 6 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2011 Kupić nowy piec, spoko tylko to nie takie proste, a i tak nie wiem co kupię.Dlaczego nie popierasz remontu? Zrobione w porządnym zakładzie prawie jak nowy silnik.Dałem za nią 6000zł, przejechałem ok 1,5 baku, nie patrzyłem na początku na licznik więcnie jestem w stanie dokładnie określić ale wydaje mi się, że stosunkowo mało pali, jakoś długo się ten bak opróżniał:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guti Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Kup inny sprawny piec . Znajdź dzwona , żebyś mógł odpalić silnik w jeszcze w ramie . Osłuchasz , kupujesz , przerzucasz i cieszysz się jazdą :crossy: Było już wieeeele na tym forum o chęci remontowania współczesnych japońskich silników . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rom996 Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2011 moj pierwszy raz na you tube - z tej strony nizej sie niestety nie da zejsc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Witam, coraz bliższy koniec klocków hamulcowych w mojej sp-1 na przodzie jak i na tyle, pytanie mam co polecacie tam wsadzić, jakie klocki na tył a jakie na przód, znajomy mi kiedys odradzał stricte sportowe klocki twierdząc , ze ich skutecznosc pojawia sie dopiero po konkretnym rozgrzaniu czyli na torze owszem ale w codziennym użytku się nie sprawdzą... Yuby doradź coś ... :)Aha, czy w SP-1 przy wymianie w.w. części moge napotkać jakies udziwnienia lub problemy ? Pzdr ! Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
morris35 Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2011 (edytowane) A jeszcze lepiej zrobisz kupując nissin-y ( złote , lub przynajmniej niebieskie ) Edytowane 10 Sierpnia 2011 przez morris35 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rom996 Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2011 (edytowane) moja vtr ma zlote a przynajmniej pozlacane :icon_biggrin: seryjnie! Na sobotnim lataniu, w sumie duzo ale spokojnych zakretow(mokro) na takim "ostrzejszym" odcinku (na filmie) hamulce jakby zaczeły sie slizgac, plyn sie na pewno nie zagotowal,mialem wrazenie ze to tarcze sie zagrzaly( byly gorace i jakby lekko fioletowe) moze to byc wina klockow ,za twarde? po chwili wrocilo wszystko do normy. doradzi ktos ? Edytowane 10 Sierpnia 2011 przez rom996 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guti Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2011 A na pewno do końca odbija klamka hebla (tłoczek pompy) ? jeśli do końca to po jakim czasie ? bo jak wolno to masz odpowiedź . Miałem tak , rozebralem pompę , wyczyscilem , złożyłem , i nic takiego się nie powtórzyło . Nie twierdze ze to samo jest u Ciebie , ale u mnie był podobny objaw , który opisujesz . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guti Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Rom , jeszcze jedno : przy takim kolorze tarcz , sprawdź kolor/stan okładzin klocków , jeśli masz zeszklone okładziny to kloce do wymiany (przegrzane) , będą się wysypywać/kruszyć podczas hamowania . Piszesz , że chwilowo gdzieś złapało , więc myślę wszystko powinno być ok , ale sprawdzić możesz , w końcu sprzęt lata trochę szybciej niż 50km/h :tongue: . A fioletowy kolor tarcz (jeśli nie są zwichrowane od temperatury , ale to raczej Ciebie nie dotyczy) zejdzie przy nowych klocach , kilka hamowań i to przebarwienie schodzi , z tym , że materiał już będzie słabszy bo przegrzanie raczej go nie wzmocni :wink: . Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Notturno SV Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Wychodzi na to ze VTR zostaje u mnie na dłużej :D sprzet mi sie cholernie podoba, tylko zastanawaim się nad zawiecha, czy jest sens pakowac upsy do niej ?? podobno z 929 pasują, jezeli sens jest to co poza samymi upsami i pulkami i klipami trzeba wymienic... zaciski?? przednie koło ?? co wtedy z tylnymj zawiasem czy nie okazauje sie zasłaby, czy poprostu korzystac z tego co mam i nie kombinowac ?? Cytuj Romet Z 125 ----> Suzuki SV 650 S K1 -----> Honda VTR 1000 F 97 :Dhttps://www.facebook.com/WozniakLukaszFotonotek Fotografia Motoryzacyjna i nie tylko :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rom996 Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2011 oprocz tego jednego przypadku nie stwierdzilem innej pracy hamulcow,po prostu bede bardziej zwracal uwage na to co sie z nimi dzieje. dzwignia pracuje normalnie, klocki nie mialy powodu zeby sie zeszklic, a tarcza jest prosta i wystarczajaco gruba, zobaczymy ,jakby co to V2 ma mocne hamowanie silnikiem,nie? :icon_biggrin: a co do robienia superbika z vtr to nie wiem czy ma to sens, chyba ze wychodzi taniej. jak poprawisz zawieszenie to zabraknie ci mocy. Nawet Yuby chociarzmial doinwestowanego firestorma to i tak zamienil na SP. Firestorm to taki szybki sport- turystyk. bo jesli ja zaczolem przycierac wąsy przy podnozkach to chyba kazdy tak zrobi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Notturno SV Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Ogranicznikow podnozka to ja nigdy nie mialem a i tak prztarłem ;) moc starcza.... SP chcialbym miec ale ja Vtr uzywam nie tylko do szybkiego latania ale czasem robi u mnie za wolka roboczego a czasem za turystyczny sprzet ... wiec VTR w wersji SP jet nie bardzo dla mnie ;) Cytuj Romet Z 125 ----> Suzuki SV 650 S K1 -----> Honda VTR 1000 F 97 :Dhttps://www.facebook.com/WozniakLukaszFotonotek Fotografia Motoryzacyjna i nie tylko :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rom996 Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2011 no , jesli uzywasz ją w ten sposob to i mozna cos kombinowac z zawieszeniem, ale do konca porzekonany nie jestem :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gargamel Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Gdybym jeszcze raz stał się posiadaczem Firestorm-a na pierwszy ogień poszedł by przód. Od razu wstawił bym lagi od 929. Na oryginalnym przodzie, przy maksymalnej twardości, w zakręt wchodzi się jak "Cadilakiem", buja w każdą stronę. Za to do turystyki bardzo dobry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.