Skocz do zawartości

VTR1000 - temat użytkowników


Rekomendowane odpowiedzi

YUBY nie mam pojęcia czemu się przytarł- prawdopodobnie.

Potencjalnie jest wszystko ok, więc ciężko zgadywać,

może pompa oleju nawaliła choć kontrolka nie świeciła.

Wczoraj ściągłem przednią głowę i tam jest ok. nawet luzy zaworowe.

Przy okazji dowiedziałem się, że mam ostrzejsze wałki :)

W misce olejowej był jakiś skrawek aluminium, jakby kawałek panewki,

Więc to pewnie wał. Jeszcze tam się nie dogrzebałem.

Tak czy siak rozbieram cały silnik i będzie remont ewentualnie wymiana

zepsutych części. Acha ślady zużycia przedniej głowicy i cylindra zerowe.

Edytowane przez pawwas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupić nowy piec, spoko tylko to nie takie proste, a i tak nie wiem co kupię.

Dlaczego nie popierasz remontu? Zrobione w porządnym zakładzie prawie jak nowy silnik.

Dałem za nią 6000zł, przejechałem ok 1,5 baku, nie patrzyłem na początku na licznik więc

nie jestem w stanie dokładnie określić ale wydaje mi się, że stosunkowo mało pali,

jakoś długo się ten bak opróżniał:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kup inny sprawny piec . Znajdź dzwona , żebyś mógł odpalić silnik w jeszcze w ramie . Osłuchasz , kupujesz , przerzucasz i cieszysz się jazdą :crossy: Było już wieeeele na tym forum o chęci remontowania współczesnych japońskich silników .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, coraz bliższy koniec klocków hamulcowych w mojej sp-1 na przodzie jak i na tyle, pytanie mam co polecacie tam wsadzić, jakie klocki na tył a jakie na przód, znajomy mi kiedys odradzał stricte sportowe klocki twierdząc , ze ich skutecznosc pojawia sie dopiero po konkretnym rozgrzaniu czyli na torze owszem ale w codziennym użytku się nie sprawdzą...

Yuby doradź coś ... :)

Aha, czy w SP-1 przy wymianie w.w. części moge napotkać jakies udziwnienia lub problemy ?

Pzdr !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moja vtr ma zlote a przynajmniej pozlacane :icon_biggrin: seryjnie! Na sobotnim lataniu, w sumie duzo ale spokojnych zakretow(mokro) na takim "ostrzejszym" odcinku (na filmie) hamulce jakby zaczeły sie slizgac, plyn sie na pewno nie zagotowal,mialem wrazenie ze to tarcze sie zagrzaly( byly gorace i jakby lekko fioletowe) moze to byc wina klockow ,za twarde? po chwili wrocilo wszystko do normy. doradzi ktos ?

Edytowane przez rom996
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A na pewno do końca odbija klamka hebla (tłoczek pompy) ? jeśli do końca to po jakim czasie ? bo jak wolno to masz odpowiedź . Miałem tak , rozebralem pompę , wyczyscilem , złożyłem , i nic takiego się nie powtórzyło . Nie twierdze ze to samo jest u Ciebie , ale u mnie był podobny objaw , który opisujesz .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rom , jeszcze jedno : przy takim kolorze tarcz , sprawdź kolor/stan okładzin klocków , jeśli masz zeszklone okładziny to kloce do wymiany (przegrzane) , będą się wysypywać/kruszyć podczas hamowania . Piszesz , że chwilowo gdzieś złapało , więc myślę wszystko powinno być ok , ale sprawdzić możesz , w końcu sprzęt lata trochę szybciej niż 50km/h :tongue: . A fioletowy kolor tarcz (jeśli nie są zwichrowane od temperatury , ale to raczej Ciebie nie dotyczy) zejdzie przy nowych klocach , kilka hamowań i to przebarwienie schodzi , z tym , że materiał już będzie słabszy bo przegrzanie raczej go nie wzmocni :wink: . Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wychodzi na to ze VTR zostaje u mnie na dłużej :D sprzet mi sie cholernie podoba, tylko zastanawaim się nad zawiecha, czy jest sens pakowac upsy do niej ?? podobno z 929 pasują, jezeli sens jest to co poza samymi upsami i pulkami i klipami trzeba wymienic... zaciski?? przednie koło ?? co wtedy z tylnymj zawiasem czy nie okazauje sie zasłaby, czy poprostu korzystac z tego co mam i nie kombinowac ??

Romet Z 125 ----> Suzuki SV 650 S K1 -----> Honda VTR 1000 F 97 :D

https://www.facebook.com/WozniakLukaszFotonotek

 

Fotografia Motoryzacyjna i nie tylko :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oprocz tego jednego przypadku nie stwierdzilem innej pracy hamulcow,po prostu bede bardziej zwracal uwage na to co sie z nimi dzieje. dzwignia pracuje normalnie, klocki nie mialy powodu zeby sie zeszklic, a tarcza jest prosta i wystarczajaco gruba, zobaczymy ,jakby co to V2 ma mocne hamowanie silnikiem,nie? :icon_biggrin: a co do robienia superbika z vtr to nie wiem czy ma to sens, chyba ze wychodzi taniej. jak poprawisz zawieszenie to zabraknie ci mocy. Nawet Yuby chociarzmial doinwestowanego firestorma to i tak zamienil na SP. Firestorm to taki szybki sport- turystyk. bo jesli ja zaczolem przycierac wąsy przy podnozkach to chyba kazdy tak zrobi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogranicznikow podnozka to ja nigdy nie mialem a i tak prztarłem ;) moc starcza.... SP chcialbym miec ale ja Vtr uzywam nie tylko do szybkiego latania ale czasem robi u mnie za wolka roboczego a czasem za turystyczny sprzet ... wiec VTR w wersji SP jet nie bardzo dla mnie ;)

Romet Z 125 ----> Suzuki SV 650 S K1 -----> Honda VTR 1000 F 97 :D

https://www.facebook.com/WozniakLukaszFotonotek

 

Fotografia Motoryzacyjna i nie tylko :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdybym jeszcze raz stał się posiadaczem Firestorm-a na pierwszy ogień poszedł by przód.

Od razu wstawił bym lagi od 929. Na oryginalnym przodzie, przy maksymalnej twardości,

w zakręt wchodzi się jak "Cadilakiem", buja w każdą stronę. Za to do turystyki

bardzo dobry.

milicjaforum.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...