RudyXJ Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Taa nie dość, że to sp1 z 2004 roku i ma moc 180 koni, to jeszcze loga Akrapovic mu ktoś zdrapał z tłumików :| No i chce za nią 20 tysięcy. Chyba jenów. Widocznie ten jegomość żyje w innym świecie, albo czas na zmiane dilera. Pzdr. Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rinas Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2010 W 2004 nie było już SP-1. No właśnie z tego jest największa polewa. Koleś wysłał mi jakieś foty tej sp-ki. Nic specjalnego. Cytuj ...to nie motur, LECZ TWA BANIA ...WYMAGA... tuningowania!https://www.facebook.com/pawel.rinas.przybylski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2010 http://otomoto.pl/honda-vtr-sp1-sp-1-okazja-M2095657.html wolalbym tą ... Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adriano166 Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2010 http://otomoto.pl/honda-vtr-sp1-sp-1-okazja-M2095657.html wolalbym tą ... Tak bardzo to się nie znam, ale na pierwszy rzut oka prezentuje się ładnie... Oddałem moto do serwisu na regulacje zaworów gaźników i wymianę napinaczy. Niby jest wszystko OK ale czy w waszych wydechach zbiera się taki lekki mazisty nalot jak gdyby nie spalał całkiem mieszanki mowa o przelotowych wydechach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rom996 Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2010 (edytowane) Wczoraj byłem na Pielgrzymce Motocyklistów na Górze Św. Anny (Opolskie). Nie wiem ile w tym roku było sprzętu, ale 500 na pewno bo Strzelcach 500 maszyn naliczyli po myszy. Parę zdjęć http://picasaweb.google.com/113821016792881045943 pierwsza VTR moja :buttrock: widziałem tylko 3 :icon_razz:, a tak pełno CBR, SV, Ninja :crossy: tez bylem ale parkowalem w samej grocie. a motorkow bylo na pewno duzo wiecej. rok temu bylo chyba ok 2tys a w niedziele na pewno nie bylo mniej.jak sie jezdzi z prosta kierownica i jaka masz szybe? Mam pytanie z innej beczki .W sobote bez ostrzezenia padl mi akumulator w aucie,ale odpalilem go na tzw popych. Da rade tak odpalic VTR-e? A co do wydechow to na koncowkach mi sie nic nie osadza ale za gleboko palcow (ani nic innego )nie wsadzalem Edytowane 3 Sierpnia 2010 przez rom996 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasino Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2010 tez bylem ale parkowalem w samej grocie. a motorkow bylo na pewno duzo wiecej. rok temu bylo chyba ok 2tys a w niedziele na pewno nie bylo mniej.jak sie jezdzi z prosta kierownica i jaka masz szybe? Mam pytanie z innej beczki .W sobote bez ostrzezenia padl mi akumulator w aucie,ale odpalilem go na tzw popych. Da rade tak odpalic VTR-e? A co do wydechow to na koncowkach mi sie nic nie osadza ale za gleboko palcow (ani nic innego )nie wsadzalem Hej :buttrock: , Szyba Puig Racing mocno przyciemniona, kierownica turystyczna MFG czy MFW z półką, wygodna pozycja, ale musiałem lusterka przedłużyć i nadgarstki mnie bolały przez pierwsze 100 czy 200km :biggrin:. Na filmie lepiej widać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rom996 Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2010 tzn ze myslisz potrzymac go dluzej skoro go troche doinwestowales? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasino Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2010 tzn ze myslisz potrzymac go dluzej skoro go troche doinwestowales? To nie koniec zmian, na pewno przyszły sezon jeszcze pojeżdżę jak mnie sąsiedzi nie zlinczują, parę alarmów zawsze uruchomię na ulicy :biggrin:. Dzisiaj dla pewności sprawdziłem czy nie jest blokowany, ale jest pełny przelot w gaźnikach. BTW: radżę używać namagnesowanych śrubokrętów, godzinę wyciągałem piepr.... śrubkę airboxa :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2010 godzinę wyciągałem piepr.... śrubkę airboxa kup takie mądre urządzenie, teleskop jak antena od radia a na końcu magnes , najlepiej łamane-grosze kosztuje a przydatne jak cholera ... miałem sie wcześniej pytać ale teraz mi sie przypomniało, co to za grucha nad filtrem oliwy ?? http://www.bikepics.com/pictures/2030923/ Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2010 (edytowane) Może to magnes na ci**i? :icon_twisted: heh, a na poważnie - dokad jest podłączony ten węzyk co wychodzi stamtąd? Może tak dojdziesz, co tam przepływa przez to "coś" .Sam jestem ciekawy. Edytowane 11 Sierpnia 2010 przez Arni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guti Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Witam . Motocykl VTR 1000 F. Pytanie o akcesoryjne głośniejsze wydechy (większość chyba ma zmienione ), czy po montażu zmienialiście coś jeszcze ? dysze ? strojenie na hamowni itp ? czy do tego tylko synchro gaźników i jazda ? jak to silnik znosi ? czy spalanie drastycznie wzrasta ? Szukam tłumika lewego oryg. ale nie mogę znaleźć pasującego do mojego prawego o oznaczeniu HM MBB E2 , jak sa to ...E1 a ten nie pasuje (inna średnica tłumika i uchwyty na ucho przy secie i tylnym podnóżku , pasuje tylko otwór w kolektorze , (można na upartego dopasować do otworów ale nie wygląda to dobrze , wyżej od prawego, inna średnica . Więc chyba skuszę się na akcesoryjne , tylko chciał bym żeby to miało "ręce i nogi" , więc ciekawi mnie jak robiliście u siebie . Pzdr :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasino Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2010 (edytowane) Witam . Motocykl VTR 1000 F. Pytanie o akcesoryjne głośniejsze wydechy (większość chyba ma zmienione ), czy po montażu zmienialiście coś jeszcze ? dysze ? strojenie na hamowni itp ? czy do tego tylko synchro gaźników i jazda ? jak to silnik znosi ? czy spalanie drastycznie wzrasta ? Szukam tłumika lewego oryg. ale nie mogę znaleźć pasującego do mojego prawego o oznaczeniu HM MBB E2 , jak sa to ...E1 a ten nie pasuje (inna średnica tłumika i uchwyty na ucho przy secie i tylnym podnóżku , pasuje tylko otwór w kolektorze , (można na upartego dopasować do otworów ale nie wygląda to dobrze , wyżej od prawego, inna średnica . Więc chyba skuszę się na akcesoryjne , tylko chciał bym żeby to miało "ręce i nogi" , więc ciekawi mnie jak robiliście u siebie . Pzdr :flesje: Nic nie zmieniałem, czy spalanie wzrosło nie wiem bo seryjne od razu wywaliłem po kupnie. Nie przekraczając 4 tyś w trasie 6.9L/100km jest realne, ale w mieście nie ma zmiłuj się 10 i koniec. Z tłumikami mi się udało kupiłem je z rozbitej VTR'ki. Na Alledrogo są jakieś dedykowane Takkoni z homologacją i db killerami, ale firmy nie znam. Czy ktoś używał filtra K&N?, producent się chwali że spalanie spada... Edytowane 12 Sierpnia 2010 przez lukasino Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasino Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Jasnee. hehe i wszystko na temat :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guti Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Dzięki za szybką odp. :flesje: Z tym spalaniem miałem na myśli powiedzmy o 2L więcej od serii , bo to , że pali 10L wiedziałem ( że to nie Lupo 3L :icon_mrgreen: ) przed kupnem , a jak po wymianie na dedykowane głośne końcówki spalanie niezauważalnie wzrośnie , to spoko da się przeżyć ... Bardziej martwił mnie silnik głowice, zawory, czy za ubogo nie bedzie itd , ale jeśli po synchro nic się nie działo to ok będę się rozglądał za innymi kominami bo z szukaniem oryg ...E2 zima mnie zastanie :banghead: . Pzdr :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Yuby a może Ty wiesz co to za grucha o której pisałem kilka postów wyżej ?? Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.