lukasino Opublikowano 18 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2010 a gdzie znalazles za tyle? , ja widzialem po 100euro wiec 250zl to sie chyba oplaca. czy KK lezy kolo Krapkowic? Ostatnio udalo mi sie zwiekszyc pojemnosc mojego moto do 1,5 litra. Udalo mi sie wcisnac butelke 0,5l pod siedzenie mimo ze woze tez narzedzia ,pianke do oponi apteczke. moze sie ta informacja komuś przyda . A swoja drogo szkoda ze nie ma tam tyle miejsca co w starszych F.bladych tak koło Krapkowic już zaktualizowałem profil :). Stelaż znalazłem tutaj płyta na Allegro 119 zł + kufer d odpowiednim systemie od 400-800 zł (Givi lub Kappa). Chętnie bym zobaczył jak to u Ciebie wygląda :) pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rom996 Opublikowano 18 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2010 nie mam takiego stelaza , ogladalem stelaz w katalogu,cena mnie troche odstraszyla wiec odpuscilem. zastanawialem sie ostatno nad samorobka. a spotkamy sie maoze na g. sw. Anny za 2 tygodnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasino Opublikowano 18 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2010 nie mam takiego stelaza , ogladalem stelaz w katalogu,cena mnie troche odstraszyla wiec odpuscilem. zastanawialem sie ostatno nad samorobka. a spotkamy sie maoze na g. sw. Anny za 2 tygodnie Na Ance na pewno będę mam nadzieje ze pogoda dopiszę jak w zeszłym roku :). pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adriano166 Opublikowano 19 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2010 Witam Dzisiaj Przyszły do mnie napinacze z MCS :bigrazz: Mam pytanko czy wystarczy wykręcić stary a wkręcić nowy?? Czy są może jeszcze jakieś utrudnienia?? Co tam napinacze, przed chwilą wybierałem się na siłownie stoję na światłach z zamiarem skrętu w lewo za mną święta krowa (TIR) czerwone światło nagle ten cymbał rusza :eek: potrąca mnie tracę równowagę i gleba dobrze że stałem z boku bo mógł bym wylądować pod nim je*any nawet się nie zatrzymał tylko pojechał dalej. :evil: Prawdopodobnie najechał mi na przednie koło nie wiem jak to się stało ale mam krzywą przednią lewą tarczę zapowietrzone hamulce i zajebistą ryche na feldze,ryche na owiewce ryche na deklu aaahhh szkoda gadać :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezes900rr Opublikowano 20 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2010 no to masz problem ale w żeczywistości to nie jest trudne ja juz to przeszedłem i wszystko sam robiłem,a tak na boku to strasznie dużo wybuliłeś za zrobienie zaworów,mnie to wyniosło 900zł czyli zawory dotarcie ich i plus nowy napinacz. żeby to zrobić zciągnij sobie wpierw serwisówke tam jest napisane jak sie ustawia rozrząd względem 1 lub 2 cylindra. Z tego co pamiętam jak ustawiasz 1 cylinder to łapiesz znaki wpierw tylnego czyli RT wtedy znaki na rozrządzie RI do ssącego RE do wydechu obracasz wałem o 1 1/4 450 stopni obrotu i łapiesz na pierwszy cylinder znak FT i na rozrządzie FI do ssącego FE do wydechu tylko nie wiem jak u ciebie ale u mnie na pierwszym cylindrze znaki na rozrzadzie nie pokrywają sie idealnie z krawędziami głowicy i można o jeden ząbek sie pomylć ale nic nie powinno sie stać nie pognie zaworu tylko to może być TA przyczyna dlaczego twój moto nie ma mocy...może ktoś zle ustawił? Ale najlepiej zrób tak jak ci radzili oddaj do mechanika co czai bo bedziesz sie z tym męczyl bo jeśli zle rozumiesz serwisówke to nic z tego nie będzie:/ nie szukaj na tym dziale pomocy bo nikt ci jej nie udzieli!!! juz ja próbowałem jak mi pogieło zawory i DUPA... Powodzenia :flesje: wpadł mi do głowy jeszcze jeden pomysł :buttrock: a może pomyliły ci sie fazy rozrządu i nie w tym miejscu co trzeba ustawiłes na znaki nie odpowiednia ilość obrotów między 1 a 2 cylindrem i dlatego nie robi ci równego bum bum bum... jest to możliwe bo głowkowałem sie nad tym jak ustawiałem rozrząd. nie wiem czy mam recje ale każdy pomyśł jest dobry :icon_razz: to jest silnik 90 stopni więc jesli na jednym cylindrze masz ssanie to na drugim powinien byc wydechw tym czasie. Sorry że dopiero odpisuje, ale pogoda piekna, praca a ostatnio kilka zlotów. Motocykl naprawiony. Wyszło kilka baboli które głownie ja popełniłem, źle był założony kruciec od gaznika, przycięty przewód podcisnienia. Rozrzad oczywiscie był sprawdzany po raz kolejny-ale motocykl smiga i juz nawinal nie jedene tysiac km :D Co do ceny; mechanik 300zł chciał ale za te poprawki itd, a to moj kumel dory dolozylem mu i w sumie robocizna wyszla 450zł z piwem hehehe, czesci tzn zawory oryginalne i uszczelka plus nowe uszczelniacze zaworowe prawie 860zł do tego mnustwo telefonów, olej z filtrem- w sumie okolo 1500zł ale motocykl smiga i przy okazji po regulacjach zaczal palic mniej o okolo 1 litr. Teraz pytanko odnośnie tłumików fabrycznych - czy ktoś z Was je może rozwiercał po chamsku przez otwór wylotowy w celu poprawienia bassu?. Kolezanka kupiła monstera i moj dziek VTRki przestał mi sie podobać, Nie mam kasy ani czasu by rozpolawiac oryginalne hondowskie tlumiki i w srodku dłubac-chce najprostrztym sposobem długim wiertelm troche powiercic. WARTO? Może jakieś wskazówki? Cytuj http://www.grupa.elblag.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rom996 Opublikowano 22 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2010 na you tube widzialem i slyszalem jak ktos tak poprawial wydechy od 1100XX .z kazdym otworem bylo gorzej.wydechy poprawia chyba kol. Edzio, no ale to jest usluga platna.poza tym jesli kiedys zaczna sie czepiac norm halasu to moze lepiej miec oryginaly na przeglad rej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart322 Opublikowano 22 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2010 ... Teraz pytanko odnośnie tłumików fabrycznych - czy ktoś z Was je może rozwiercał po chamsku przez otwór wylotowy w celu poprawienia bassu?. Kolezanka kupiła monstera i moj dziek VTRki przestał mi sie podobać, Nie mam kasy ani czasu by rozpolawiac oryginalne hondowskie tlumiki i w srodku dłubac-chce najprostrztym sposobem długim wiertelm troche powiercic. WARTO? Może jakieś wskazówki? Ja mam wyciagnieta ostatnia przegrode, cos jak tu: http://www.eurekaboy.com/shadow/hondaexhaust.htm Jest sporo glosniej, ale dzwieku tym nie zmienisz :P W kazdym razie ja jestem zadowolony :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezes900rr Opublikowano 22 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2010 to poprosze jakiś namiar na EDZIA, norm się nie boje, bokolega mi sprezetował 2 komplet oryginalnych po swojej VTR więc powrót do oryginału zawsze jest możliwy Cytuj http://www.grupa.elblag.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezes900rr Opublikowano 23 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2010 dzięki Cytuj http://www.grupa.elblag.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 25 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2010 Witam, chcialem oznajmić , że od dzis jestem użytkownikiem VTR`y SP-1 `00 , mam kilka pytań , głównie prosilbym o pomoc VTRowego Mentora Yubyego gdyż temat SP`ków pewnie zgłębił do końca, a więc: -Jaki zalać jej olej (przebieg chyba org 43 000km) -Kiedys pisaleś o gumach w vtr, co byś polecił bo niedługo trzeba bedzie zmienic a to co jest teraz (metz z1) średnio wzbudza moje zaufanie -świeci FI , nieraz gaśnie, sprzęt ma grzebany układ wydechowy zrobiony na 2 i n 1, poprzednik twierdzil , ze byl z problemem w ASO , wykasowali błąd, lampka FI nie zapalala sie, innych różnic nie zauważył po czym kilka dni później znowu sie paliła i też różnic w pracy motocykla nie było widać... -montowałeś bixenon, trzeba ciąć kable czy wponasz sie jakos w orginalne wtyczki ? -w przyszłości planuje pozbyć sie ogromnej tylnej , kanciatej lampy i wsadzić coś na ledach wraz z undertail`em, i chcialbym wiedziec co sie robi z zamkiem od siedzenia po tej zmianie. Na zakończenie dodam , że mam troche drobiazgów do porobienia ale suzuki mialem juz tak serdecznie dość , iż zamieniłem sie z chęcią na tą Hondę. Prowadzi sie b. fajnie, i chyba nieprawdą jest, że SP jest strasznie niewygodna, zrobilem dzis jakies 150 hayką (do gniezna) i 150 SP`kiem z gniezna i jakąś stówkę później po okolicy i jest b. ok ! Pzdr. i raz jeszcze proszę Mariuszu o szczerą odp. :) Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JareG Opublikowano 26 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2010 (edytowane) (..) zrobilem dzis jakies 150 hayką (do gniezna) i 150 SP`kiem z gniezna (..) Odwazny jestes.. stamtad brac sprawny sprzet to moze byc niespodzianka (z opoznionym zaplonem) :icon_mrgreen: .. a Ty wziales cos, co juz na starcie generuje bledy w kompie.. BTW: Naprawde sie zamieniles, czy tylko wkrecasz Yuby'ego..? :icon_razz: Edytowane 26 Lipca 2010 przez JareG Cytuj Pozdrawiam, JarekChwilowo ino K1200RS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rinas Opublikowano 26 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2010 Witam, czy ktoś może kojarzy SP-2 ze zdjęć? Jest z Poznania, mam zamiar ją zanabyć ale sporo było w niej grzebane, i stąd pytanie - czy ktoś zna ten motocykl, właściciel to niejaki Darek :) http://img155.imageshack.us/f/dsc00693r.jpg http://img801.imageshack.us/img801/7089/dsc00696.jpg http://img828.imageshack.us/f/img0815g.jpg Cytuj ...to nie motur, LECZ TWA BANIA ...WYMAGA... tuningowania!https://www.facebook.com/pawel.rinas.przybylski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 26 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2010 Dzieki Yuby, narazie nie mam ciekawych zdjęć motocykla, jedynie te robione wieczorem w garażu http://www.bikepics.com/members/rudyfws/00sp1/ Co do Xenona to faktycznie muszę sie zastanowić czy nie darować sobie drogowych... Co do oleju to myślałem nad Motul`em ale jak radzisz Agip`a to też wezmę pod uwagę o ile go dostanę w Głogowie. Czy w SP olej spuszcza sie jednym korkiem, standardowo czy jest jakiś kosmos jak np w silnikach TDM/TRX ?? JareG mój sprzęt jest z Grudziądza a spotkałem sie z Gościem w Gnieźnie gdyż to była połowa drogi , ja mialem 150 i On też. I dlaczego uważasz, że moge Go wkręcać? Zamieniłem naprawde, wróciłem do Hondy jak syn marnotrawny :P a , że najmilej VFR wspominam to i SP`ek jakiś mi bliski, koła rozrządu pogwizdują, na światłach mijania świeci tylko 1 reflektor itp :) Pzdr. Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamikazze Opublikowano 26 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2010 Sprzęt ma większy dolot inny większy airbox, system Moriwaki, inny układ chłodzenia... ...i felgi z RSV Factory :clap: Cytuj OSKAR #21 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 26 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2010 i nie wiem czy mi bateria sie nie kończy bo przy odpalaniu kręci dosc powoli , no chyba, że V2 tak ma Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.