sebiii666 Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 Też jestem ciekawy :icon_eek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kunekxf Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 podobno pękła sprężyna w napinaczu. na szczęście dojeżdżałem właśnie do skrzyżowania więc prędkość była mała.. i nagle stuki jak by mi ktoś zaczął młotkiem o bak napier.... zgasiłem silnik, spróbowałem zapalić jeszcze raz i dupa - silnik zblokowany. Wygięło zawory, tłok dostał lekko. Następnym razem wymienie napinacze zaraz po zakupie (kolejnej VTR) :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość psikus89 Opublikowano 12 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 przykre to :( ... a sam się przymierzam do zmiany na VTR 1000F :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zakwas Opublikowano 14 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 Ale te napinacze słychać że siadają czy tak z nienacka się rozpadają i silnik do remontu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezes900rr Opublikowano 22 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2010 No i niestety-padło tez na mnie. kupiłem spreżynki i zabrałem sie do wymiany-bo 1 było słychac ten tylny cylinder. Przy wyjeciu zauwazylem ze mam 2 rozne napinacze, z pospiechu zabrałem sie do wymiany sprezynki i montazu, odpalilem i... i bylo dobrze przez 5 sekund, tylny ten co było go słychac super - przedni niestety nie, zaczalem sprawdzac i podejrzenie padlo na zacinajacy sie napinacz - po wielu demontarzach, logicznym 2dniowym mysleniu oświeciło mnie - ze to nie 2 różne napinacze a z 1 spadła blaszka wielkościa i kształetem podobna do nakretki na butelke plastikowa po napoju, wpadła i zakleszczyla sie pod slizg łańcuszka, rozebrałem mise olejowa i pokrywe zaworów ale nie dalo to rzadnego efektu, teraz czekam do poniedzialku i motocykl ląduje w serwisie: wstepny koszt robocizny 300zł + częsci, olej itd - juz jestem załamany bo do wypłaty 3 tyg, pogoda super a ja pusty w beben bede po naprawie Cytuj http://www.grupa.elblag.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebiii666 Opublikowano 23 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2010 Widzisz prezes dlatego nie trzeba grzebać samemu. Powiem Ci, że nie jestem laikiem jeśli chodzi o sprawy techniczne. Sam sporo potrafię zrobić przy aucie. Ale motocykl zostawiam jednak fachowcom. Nie martw się jeszcze sobie polatasz :flesje: :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezes900rr Opublikowano 23 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2010 Ale motocykl zostawiam jednak fachowcom. Nie martw się jeszcze sobie polatasz :flesje: :crossy: Ja w silnikach grzebie od lat 14 z różnym skutkiem, na napinaczach się znam-to 5 moto przy którym grzebałem z napinaczami, fakt że to pierwszy który miał 2 napinacze a dodatkowo 2 różne-na pierwszy rzut oka. Miałem pecha i tyle. Ciesze się że wyszło to teraz a nie przy 200km/h Szkoda tylko że to początek sezonu a gotówke miałem odłozona na inna kurtke lub na zlot motocyklowy. Życie, bede jeżdził w starej kurtce Hein Gericke a nie Berik, a na zlot pojade na chwile a nie na weekend :D Cytuj http://www.grupa.elblag.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebiii666 Opublikowano 25 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 Ostatnio zastanawiam się nad montażem ,,Crash Padów''. Jeżdżę co raz szybciej, oczywiście na torze :bigrazz: i szkoda by było gdybym się wyp.......ł :banghead: Macie może jakieś fotki jak to zamontować w Fire Stormie? Powiem szczerze, że się przyglądałem i jakoś nie mam pomysła :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebiii666 Opublikowano 25 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 (edytowane) Mamy, to moja poprzednia VTR http://www.bikepics.com/pictures/1160689/ http://p1.bikepics.com/pics/2009%5C08%5C13...753580-full.jpg Dzięki YUBY. Mniej więcej tak to sobie wyobrażałem. Bo za bardzo innej możliwości montażu ,,crash padów'' nie widzę. Dostępne są do VTRki czy jakoś trzeba je dorabiać? http://moto.allegro.pl/item1054161935_moto...a_vtr_1000.html Mogą być te??? Edytowane 25 Maja 2010 przez sebiii666 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kr69 Opublikowano 25 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 Dzięki YUBY. Mniej więcej tak to sobie wyobrażałem. Bo za bardzo innej możliwości montażu ,,crash padów'' nie widzę. Dostępne są do VTRki czy jakoś trzeba je dorabiać? http://moto.allegro.pl/item1054161935_moto...a_vtr_1000.html Mogą być te??? Jak kupowałem crash pady do vtr też zastanawiałem się nad tymi, ale jakoś kiepsko wygląda ta "przejściówka" umożliwiająca montaż bez wiercenia dziury w owiewce. U Yuby'ego wygląda to solidniej. Zdecydowałem się na crash pady Puig'a, ale nie przyszło mi do głowy, że przewidziane są do zamontowania w tym miejscu: http://www.bikepics.com/pictures/1684422/ :eek: Ostatecznie dorobiłem trochę dłuższą sztyce u znajomego tokarza http://www.bikepics.com/pictures/1983352/ i zamontowałem je w miejscu gdzie jest drugie zielone kółko od lewej- oczywiście wiercąc dziurę http://www.bikepics.com/pictures/1983353/ Crash pad zdał egzamin idealnie. Miałem jakiś czas później małą wywrotkę na rondzie i było tylko małe zarysowanie na zadupku :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart322 Opublikowano 25 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 Ja mam Puig w oryginalnym miejscu montowania. Nie testowalem i nie mam zamiaru, ale miejsce raczej kiepsko przemyslane, nawet noga co chwile zachaczam :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kr69 Opublikowano 26 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2010 Ja mam Puig w oryginalnym miejscu montowania. Nie testowalem i nie mam zamiaru, ale miejsce raczej kiepsko przemyslane, nawet noga co chwile zachaczam :icon_rolleyes: Właśnie dlatego zdemontowałem crash pady z tamtego miejsca, bo cały czas zahaczałem butem. Gdy stawałem np. na światłach i chciałem podeprzeć się nogą kilka razy przez crash pad bym się wywalił bo nie mogłem postawić nogi. Mam 191 cm wzrostu i być może dlatego tak mi to przeszkadzało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lenivy666 Opublikowano 27 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 Po pierwsze witam wszystkich forumowiczów a zwłaszcza posiadaczy VTR 1000. Przeczytałem wszystkie 48 stron tematu o VTRce ale szczerze mówiąc każdy pisze mniej wiecej to samo czyli Ile ona pali, że biegi głośno wskakują itp,itd, a ja od miesiąca jestem posiadaczem VTRki z 1997 roku i jestem w 100% zadowolony jest to super moto z ogromnym potencjałem pomimo kilku wad, po pierwszym locie na VTR - szok moto idzie na gume z 2 z gazu i to na seryjnych zębatkach (nie to co VFR 750) no i dźwiek V2 na przelotowych Carbonowych tłumnikach poezja dla ucha motorek zakupiłem za symboliczne 3000zł :biggrin: fakt że bez plastików ale działający i to jak :icon_eek: , moc VtRki aż mnie zaszokowała gdyż wcześniej ujeżdżałem VFR 750 RC36 tylko zrobioną do pionowania taki niby street z przodu 14 zębów z tyłu 56 i klatka na silnik, z VTR będzie tak samo czyli street, i mam pare pytań mianowicie: 1) czy ktoś kiedyś robił lub widział VTR z klatką na silnik (moja ma crashpady takie z alledrogo, widziałem pare postów wcześniej że niektórzy myśleli o zakupie takich: http://moto.allegro.pl/item1054161935_moto...a_vtr_1000.html ale odradzam moja miała glebe i nic nie pomogły bo prawy dekiel się posypał także szkoda na to kasy. 2) czy ktoś wie jak jest ze smarowaniem przedniego cylindra przy dłuższych wheelie czy nie zaciera się tak jak to jest np w TLR 1000 3) czy chłodzenie jest tak samo efektywne bez czachy gdyż słyszałem że wchodzi tu w gre aerodynamika i zawirowania powietrza wynikające z ukształtowania otworów przed chłodnicami, choc moja jeszcze nidy sie nie zgrzała gdyż mam na każdej chłodnicy wentylator z włącznikiem Jeżeli ktoś ma jakieś cenne porady i uwagi to prosze o pomoc bo moto jest już dośc intensywnie eksploatowane a nie chce zajechac silnika po 1 miesiącu jazdy. Jeżeli kogoś bedzie interesowało to wrzuce fotki moto od momentu zakupu do kolejnych etapów ingerencji w moją VTRke. Pozdrawiam Daniel :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kr69 Opublikowano 28 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2010 Siemka :) Nie będę rozpisywał się na temat silnika bo nie jestem ekspertem na ten temat, ale już dwóch mechaników mi powiedziało, że bardzo łatwo zajechać vtr'ke od częstego gumowania, jeden z nich miał taki przypadek. Wiem, że można wprowadzić jakieś modyfikacje, które zapobiegają szybkiemu zatarciu silnika, ale o to musisz już pytać osoby która się tym zajmuje. Jeżeli chodzi o zdjęcia to możesz wkleić jakiś link. Na pewno niektórzy chętnie zobaczą jak ją pozmieniałeś :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart322 Opublikowano 2 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2010 (edytowane) Pytanko - czy sprezyna napinacza dostepna w Larssonie (kod towaru 6100015) bedzie pasic do VTR z 2000r? Bo napisane, ze niby pasuje od 2001 w gore, ale nie wiem, czy napinacze sie zmienily w 2001? Tylni napinacz wymienilem rok temu, to teraz zaczelo byc slychac przedni :icon_evil: Edytowane 2 Czerwca 2010 przez bart322 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.