rom996 Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2010 tez sie dopisuje czyli 5, zmieniam z 1 na 2 albo na dwa razy i wtedy jest cichutko albo szybko a wtedy jest glosno ,twardo ale bez zgrzytow czy chrupania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebiii666 Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Potwierdzam. Ten typ tak ma ze skrzynią :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezes900rr Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Potwierdzam. Ten typ tak ma ze skrzynią :bigrazz: a ja wziąłem, obnizyłem nie co dzwignie zmiany biegów-o 1 ząbek i sie poprawiło o wiele, fakt że jeżdze w adidasach a nie motocyklowych butach, ale lepiej to wplywa na zmiane i ja jestem zadowolony, co nie znaczy ze testowałem to długo i problem całkowicie znikł, na pewno jest lepiej niz było- :D Cytuj http://www.grupa.elblag.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DAweed Opublikowano 1 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 (edytowane) Witam. Posiadam vtr od zeszlego sezonu jest to niesamowity motocykl :buttrock: Ale niestety pod koniec zeszlego sezonu z silnika zaczol wydobywac sie dosc nieprzyjemny stukot taki bardzo metaliczny. Z czasem stal sie coraz glosniejszy byly slyszalne pomimo tego ze mam zalozone Microny przelotowe.Zaczolem wiec jezdzic po mechanikach.Pierwszy stwierdzil ze to panewka a to jest duzy koszt.Zawitalem wiec do nastepnego podobno... speca od V-alek.Na poczatku stwierdzil ze panewa ale nastepnego dnia dzwoni i mowi ze posprawdzal cisnienie na cilindrach i cos tam jeszcze i zmnienil zdanie ale nie powiedzial co to moze byc.Wtedy stwierdzilem co bedzie to bedzie jezdzilem dalej.Moto zechowywalo sie normalnie a stukot ciagle byl slyszalny.Jakis czas pozniej dowiedzialem sie o mechaniku ktory posiada dwie vtery i on mi naprawi. Pojechalem do niego i po paru sekundach osluchiwania podal przyczyne i diagnoze.Do wymiany byly czesci nr:15 16 13 14 17 (grupa rysunkow silnik rysunek sprzeglo)http://www.sklep.motorista.pl/szukaj/model...,VTR1000FW,5176, Kosztowalo mnie to 1000zl. Po tygodniu odebralem sprzet gosc odpala a tu ciagle to samo poczym mowi mi ze ten typ z takim przebiegiem(68.000) tak ma. I teraz pytanie czy wymiana napinaczy cos pomoze. I jak to zrobic? Wystarczy wykrecic stare i wsadzic nowe???Prosze o jakies rady. Edytowane 1 Maja 2010 przez DAweed Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezes900rr Opublikowano 2 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2010 (edytowane) I teraz pytanie czy wymiana napinaczy cos pomoze. I jak to zrobic? Wystarczy wykrecic stare i wsadzic nowe???Prosze o jakies rady. odkręć srubki srodkowe na napinaczach-nastepnie odpal motocykl a srubokretemDOKRĘCAJ delikatnie srube wewnątrz. Nie odkrec-bo poluzujesz łańcuszek w wyniku czego możesz uszkodzic rozrzad. jesli masz opór na nich-na napinaczach-znaczy ze sie "skończyły" i łancuch, łańcuchy rozrzadu masz do wymiany. Z tego co czytałem - to HONDA przez wiele lat miała wadliwe napinacze łancucha rozrzadu. podobno w larssonie sa jakieś sprezynki-zamienniki ktore ratuja sprawe. Sam nie uzywałem-ale sie do tego przymierzam Spręzynki podobno po 19zł sztuka czyli 45zł z przesyłką Edytowane 2 Maja 2010 przez prezes900rr Cytuj http://www.grupa.elblag.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rom996 Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 natrafilem na zdjecie licznika vtr-ki z przebiegiem 112 333. predkosciomierz byl wyskalowany w milach. co sadzicie? jesli to oryginalny przebieg to dobrze swiadczy o naszym motorku tylko z drugiej strony kto tak dlugo trzyma jeden motor? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DAweed Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 Sprawdzilem napinacze na tylnym cylindrze cos tam jeszcze napinalo no ale przedni to dętka. Raz widzialem na allegro taka sprezyne ale cholera wie jak by to sie sprawowalo. Przelecialem larssona i nie moge ich znalesc. Pozostaje mi tylko kupno w serwisie nowych a kosz nie jest maly bo 500zl :icon_eek: Kurde 112.333mil??Nie wie co o tym myslec.Cholernie duzo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KowalMX Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 ja kupiłem sprężynki w larssonie, zmieniłem i cykanie ustało :) http://www.larsson.pl/?c=news&id=231 a tu je masz gdybyś miał nadal problem ze znalezieniem :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DAweed Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 KowalMX wielkie dzieki ja ich nie moglem znaleźć. Teraz zastanowię sie nad wymiana łańcuchów rozrządu. Jeszcze jesli możesz mi powiedziec jak je wymieniles.Chodzi mi o wyciagniecie napinaczy a nie o sama sprezyne.Moge je tak po prostu wyciągnąć i wsadzic spowrotem(napinacze bo ze sprezynami sobie poradze) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebiii666 Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 (edytowane) Witam. Posiadam vtr od zeszlego sezonu jest to niesamowity motocykl :buttrock: Ale niestety pod koniec zeszlego sezonu z silnika zaczol wydobywac sie dosc nieprzyjemny stukot taki bardzo metaliczny. Z czasem stal sie coraz glosniejszy byly slyszalne pomimo tego ze mam zalozone Microny przelotowe.Zaczolem wiec jezdzic po mechanikach.Pierwszy stwierdzil ze to panewka a to jest duzy koszt.Zawitalem wiec do nastepnego podobno... speca od V-alek.Na poczatku stwierdzil ze panewa ale nastepnego dnia dzwoni i mowi ze posprawdzal cisnienie na cilindrach i cos tam jeszcze i zmnienil zdanie ale nie powiedzial co to moze byc.Wtedy stwierdzilem co bedzie to bedzie jezdzilem dalej.Moto zechowywalo sie normalnie a stukot ciagle byl slyszalny.Jakis czas pozniej dowiedzialem sie o mechaniku ktory posiada dwie vtery i on mi naprawi. Pojechalem do niego i po paru sekundach osluchiwania podal przyczyne i diagnoze.Do wymiany byly czesci nr:15 16 13 14 17 (grupa rysunkow silnik rysunek sprzeglo)http://www.sklep.motorista.pl/szukaj/model...,VTR1000FW,5176, Kosztowalo mnie to 1000zl. Po tygodniu odebralem sprzet gosc odpala a tu ciagle to samo poczym mowi mi ze ten typ z takim przebiegiem(68.000) tak ma. I teraz pytanie czy wymiana napinaczy cos pomoze. I jak to zrobic? Wystarczy wykrecic stare i wsadzic nowe???Prosze o jakies rady. Wiesz nie wiem dlaczego mechanik zaczął moim zdaniem robotę od dupy strony. Na bank masz do roboty (wymiany) napinacze a może i przy okazji łańcuszki........ jak napisał Prezes :flesje: Przerabiałem owe ,,stukanie'' u siebie. Zawiozłem jeszcze w zimie Vitkiem z kumplem motorki do Czikena z Krasnegostawu. Diagnoza to: przestawiony rozrząd na drugim cylindrze o 1 ząbek :icon_eek: oraz niesprawne napinacze rozrządu no i zrobił jeszcze parę dupereli. I motocykl zaczął cykać :crossy: Edytowane 6 Maja 2010 przez sebiii666 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DAweed Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 Widocznie gosc chcial zarobic.Zaufalem temu typkowi no i poplynolem z kasa. Wiec teraz aby rozmyc wszystkie watpliwosci w sprawie dolegliwosci mojej niuni opisze dokladnie: stukanie jest bardzo metaliczne i glosne,przy dodawaniu gazu nie przyspiesza jest stale,dzwiek dochodzi z srodka silnika tak pomiedzy cylindrami , nie odczuwam zadnych brakow mocy czy zamulen moto normalnie chula.Tak jak napisalem wczesniej napinacz z przedniego cylindra byl juz zuzyty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KowalMX Opublikowano 7 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 KowalMX wielkie dzieki ja ich nie moglem znaleźć. Teraz zastanowię sie nad wymiana łańcuchów rozrządu. Jeszcze jesli możesz mi powiedziec jak je wymieniles.Chodzi mi o wyciagniecie napinaczy a nie o sama sprezyne.Moge je tak po prostu wyciągnąć i wsadzic spowrotem(napinacze bo ze sprezynami sobie poradze) napinacz możesz wyjąć tylko nie kręć wałem :) a z tą wymianą sprężyny to wcale nie jest tak kolorowo jak się wydaje, trzeba ją nakręcić do oporu, trzymając tulejkę żeby nie wyskoczyła i potem wszystko ładnie spiąć :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezes900rr Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 wyjąć napinacz jest prosto-poprostu wykrecasz, ale jak bedziesz go montował to: jak prawie go dokrecisz a nie bedzie sie miescił- to cofnij go śrubokretem - cofając napinasz. Najlepiej jak bedziesz miał go w reku-pobaw sie srubokretem i zapoznaj sie z dzialaniem napinacza. po zamontowaniu- cofnij napinasz do oporu , zwolnij srubokret a on sam sie napnie-najlepoiej jakbys jeszcze zdjął obie fajki ze swiec i zakrecil rozrusznikiem na spokojnie by sie łańcuszek napiął. PO kilku obrotach-dosłownie 2-3 sek krecenia załóż fajki i ciesz się wykonana pracą. Co do wymiany sprezynki samej-nie pomoge, bo sam sie do tego dopiero przymierzam Cytuj http://www.grupa.elblag.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kunekxf Opublikowano 10 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 a ja sie niestety spóźniłem z wymianą napinaczy... :banghead: nie było to miłe doświadczenie :icon_eek: po moto został mi filtr k&n gdyby ktoś chciał (gg 1573862) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 Napisz coś wiecej co sie stało, chętnie poczytamy ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.