Skocz do zawartości

VTR1000 - temat użytkowników


Rekomendowane odpowiedzi

Potwierdzam. Ten typ tak ma ze skrzynią :bigrazz:

a ja wziąłem, obnizyłem nie co dzwignie zmiany biegów-o 1 ząbek i sie poprawiło o wiele, fakt że jeżdze w adidasach a nie motocyklowych butach, ale lepiej to wplywa na zmiane i ja jestem zadowolony, co nie znaczy ze testowałem to długo i problem całkowicie znikł, na pewno jest lepiej niz było- :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Posiadam vtr od zeszlego sezonu jest to niesamowity motocykl :buttrock:

Ale niestety pod koniec zeszlego sezonu z silnika zaczol wydobywac sie dosc nieprzyjemny stukot taki bardzo metaliczny. Z czasem stal sie coraz glosniejszy byly slyszalne pomimo tego ze mam zalozone Microny przelotowe.Zaczolem wiec jezdzic po mechanikach.Pierwszy stwierdzil ze to panewka a to jest duzy koszt.Zawitalem wiec do nastepnego podobno... speca od V-alek.Na poczatku stwierdzil ze panewa ale nastepnego dnia dzwoni i mowi ze posprawdzal cisnienie na cilindrach i cos tam jeszcze i zmnienil zdanie ale nie powiedzial co to moze byc.Wtedy stwierdzilem co bedzie to bedzie jezdzilem dalej.Moto zechowywalo sie normalnie a stukot ciagle byl slyszalny.Jakis czas pozniej dowiedzialem sie o mechaniku ktory posiada dwie vtery i on mi naprawi. Pojechalem do niego i po paru sekundach osluchiwania podal przyczyne i diagnoze.Do wymiany byly czesci nr:15 16 13 14 17 (grupa rysunkow silnik rysunek sprzeglo)http://www.sklep.motorista.pl/szukaj/model...,VTR1000FW,5176,

Kosztowalo mnie to 1000zl.

Po tygodniu odebralem sprzet gosc odpala a tu ciagle to samo poczym mowi mi ze ten typ z takim przebiegiem(68.000) tak ma.

I teraz pytanie czy wymiana napinaczy cos pomoze. I jak to zrobic?

Wystarczy wykrecic stare i wsadzic nowe???Prosze o jakies rady.

Edytowane przez DAweed
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

I teraz pytanie czy wymiana napinaczy cos pomoze. I jak to zrobic?

Wystarczy wykrecic stare i wsadzic nowe???Prosze o jakies rady.

odkręć srubki srodkowe na napinaczach-nastepnie odpal motocykl a srubokretemDOKRĘCAJ delikatnie srube wewnątrz. Nie odkrec-bo poluzujesz łańcuszek w wyniku czego możesz uszkodzic rozrzad. jesli masz opór na nich-na napinaczach-znaczy ze sie "skończyły" i łancuch, łańcuchy rozrzadu masz do wymiany.

Z tego co czytałem - to HONDA przez wiele lat miała wadliwe napinacze łancucha rozrzadu. podobno w larssonie sa jakieś sprezynki-zamienniki ktore ratuja sprawe. Sam nie uzywałem-ale sie do tego przymierzam Spręzynki podobno po 19zł sztuka czyli 45zł z przesyłką

Edytowane przez prezes900rr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

natrafilem na zdjecie licznika vtr-ki z przebiegiem 112 333. predkosciomierz byl wyskalowany w milach. co sadzicie? jesli to oryginalny przebieg to dobrze swiadczy o naszym motorku tylko z drugiej strony kto tak dlugo trzyma jeden motor?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzilem napinacze na tylnym cylindrze cos tam jeszcze napinalo no ale przedni to dętka.

Raz widzialem na allegro taka sprezyne ale cholera wie jak by to sie sprawowalo.

Przelecialem larssona i nie moge ich znalesc.

Pozostaje mi tylko kupno w serwisie nowych a kosz nie jest maly bo 500zl :icon_eek:

Kurde 112.333mil??Nie wie co o tym myslec.Cholernie duzo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KowalMX wielkie dzieki ja ich nie moglem znaleźć.

Teraz zastanowię sie nad wymiana łańcuchów rozrządu.

Jeszcze jesli możesz mi powiedziec jak je wymieniles.Chodzi mi o wyciagniecie napinaczy a nie o sama sprezyne.Moge je tak po prostu wyciągnąć i wsadzic spowrotem(napinacze bo ze sprezynami sobie poradze)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Posiadam vtr od zeszlego sezonu jest to niesamowity motocykl :buttrock:

Ale niestety pod koniec zeszlego sezonu z silnika zaczol wydobywac sie dosc nieprzyjemny stukot taki bardzo metaliczny. Z czasem stal sie coraz glosniejszy byly slyszalne pomimo tego ze mam zalozone Microny przelotowe.Zaczolem wiec jezdzic po mechanikach.Pierwszy stwierdzil ze to panewka a to jest duzy koszt.Zawitalem wiec do nastepnego podobno... speca od V-alek.Na poczatku stwierdzil ze panewa ale nastepnego dnia dzwoni i mowi ze posprawdzal cisnienie na cilindrach i cos tam jeszcze i zmnienil zdanie ale nie powiedzial co to moze byc.Wtedy stwierdzilem co bedzie to bedzie jezdzilem dalej.Moto zechowywalo sie normalnie a stukot ciagle byl slyszalny.Jakis czas pozniej dowiedzialem sie o mechaniku ktory posiada dwie vtery i on mi naprawi. Pojechalem do niego i po paru sekundach osluchiwania podal przyczyne i diagnoze.Do wymiany byly czesci nr:15 16 13 14 17 (grupa rysunkow silnik rysunek sprzeglo)http://www.sklep.motorista.pl/szukaj/model...,VTR1000FW,5176,

Kosztowalo mnie to 1000zl.

Po tygodniu odebralem sprzet gosc odpala a tu ciagle to samo poczym mowi mi ze ten typ z takim przebiegiem(68.000) tak ma.

I teraz pytanie czy wymiana napinaczy cos pomoze. I jak to zrobic?

Wystarczy wykrecic stare i wsadzic nowe???Prosze o jakies rady.

 

 

Wiesz nie wiem dlaczego mechanik zaczął moim zdaniem robotę od dupy strony. Na bank masz do roboty (wymiany) napinacze a może i przy okazji łańcuszki........ jak napisał Prezes :flesje: Przerabiałem owe ,,stukanie'' u siebie. Zawiozłem jeszcze w zimie Vitkiem z kumplem motorki do Czikena z Krasnegostawu. Diagnoza to: przestawiony rozrząd na drugim cylindrze o 1 ząbek :icon_eek: oraz niesprawne napinacze rozrządu no i zrobił jeszcze parę dupereli. I motocykl zaczął cykać :crossy:

Edytowane przez sebiii666
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widocznie gosc chcial zarobic.Zaufalem temu typkowi no i poplynolem z kasa.

Wiec teraz aby rozmyc wszystkie watpliwosci w sprawie dolegliwosci mojej niuni opisze dokladnie:

stukanie jest bardzo metaliczne i glosne,przy dodawaniu gazu nie przyspiesza jest stale,dzwiek dochodzi z srodka silnika tak pomiedzy cylindrami , nie odczuwam zadnych brakow mocy czy zamulen moto normalnie chula.Tak jak napisalem wczesniej napinacz z przedniego cylindra byl juz zuzyty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KowalMX wielkie dzieki ja ich nie moglem znaleźć.

Teraz zastanowię sie nad wymiana łańcuchów rozrządu.

Jeszcze jesli możesz mi powiedziec jak je wymieniles.Chodzi mi o wyciagniecie napinaczy a nie o sama sprezyne.Moge je tak po prostu wyciągnąć i wsadzic spowrotem(napinacze bo ze sprezynami sobie poradze)

 

napinacz możesz wyjąć tylko nie kręć wałem :) a z tą wymianą sprężyny to wcale nie jest tak kolorowo jak się wydaje, trzeba ją nakręcić do oporu, trzymając tulejkę żeby nie wyskoczyła i potem wszystko ładnie spiąć :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyjąć napinacz jest prosto-poprostu wykrecasz, ale jak bedziesz go montował to:

jak prawie go dokrecisz a nie bedzie sie miescił- to cofnij go śrubokretem - cofając napinasz. Najlepiej jak bedziesz miał go w reku-pobaw sie srubokretem i zapoznaj sie z dzialaniem napinacza. po zamontowaniu- cofnij napinasz do oporu , zwolnij srubokret a on sam sie napnie-najlepoiej jakbys jeszcze zdjął obie fajki ze swiec i zakrecil rozrusznikiem na spokojnie by sie łańcuszek napiął. PO kilku obrotach-dosłownie 2-3 sek krecenia załóż fajki i ciesz się wykonana pracą. Co do wymiany sprezynki samej-nie pomoge, bo sam sie do tego dopiero przymierzam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...