lukaszn1 Opublikowano 28 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2017 Cześć. Mam pytanie. Czemu VTR jest tańsza od np SV ? W czym jest gorsza ? Miała jakieś bolączki, poważniejsze wady ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
j.marcin Opublikowano 28 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2017 Jest mniej popularna i moto dla bardziej zaawansowanych? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kudlaty_bytom Opublikowano 29 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2017 SV chyba mniej pali i jest przyjaźniejsza w prowadzeniu.Rwie z gazu niemiłosiernie. Lubię to lubię :D ____________________________________________ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kudlaty_bytom Opublikowano 29 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2017 Z litrem nie miałem styczności, ale kolega mial 650 i mówił, że prowadziła się lekko jak rower. ____________________________________________ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszn1 Opublikowano 1 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2017 Miała wady tylko w 1997roku. Co dokładniej masz na myśli ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
i_g Opublikowano 1 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2017 Za scigacz.pl: "Warto dodać, że w egzemplarzach z 1997 roku występowały problemy z napinaczem łańcuszka rozrządu oraz nieszczelna pompa płynu chłodzącego. Na szczęście te problemy wystąpiły jedynie w modelu z tego roku." Z tego co wiem to w każdym roczniku warto zainteresować się napinaczami (u siebie mam manualne = zero problemów). Co do pompy to nigdy nie słyszałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kudlaty_bytom Opublikowano 1 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2017 W tym roku przed sezonem zmieniłem oba napinacze na nowe. Przyznam, że cena jest do przyjęcia jak na część oryginalną, a wymiana bardzo prosta. @i_g jak często zaglądasz do tych napinaczy i w jaki sposób oceniasz właściwy naciąg? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
i_g Opublikowano 1 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2017 Prawdę powiedziawszy jeszcze nic nie robiłem, sprzęta już takiego kupiłem i od tego czasu zrobiłem może max 4000km. Poprzedni właściciel powiedział, że jak zacznę słyszeć ewgularnie rozrząd to żeby dokręcić pół obrotu. Na razie cisza i spokój, ale gdzieś w necie znalazłem przejrzystą procedurę ustawiania jeśli będzie potrzeba;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kudlaty_bytom Opublikowano 1 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2017 Ciekawe, co miał na myśli mówiąc, że będzie słychać rozrząd i czy faktycznie pół obrotu będzie dobrze, dlatego pytam o obsługę tych napinaczy. ____________________________________________ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
i_g Opublikowano 1 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2017 Zapewne chodziło o brzęczący łańcuszek tudzież inne objawy z padającym zwykłym napinaczem (lub wyciągniętym łańcuszkiem). Z tym "pół obrotu" to tak trochę palnąłem, bo już dokładnie nie pamiętam co mi mówił ex-właściciel. W każdym bądź razie jeszcze nic nie robiłem, moto śmigam na tym pięknie już z 7 lat (licząc poprzedniego użytkownika) i ja na pewno nie będę wracać do automatycznych. Jak zacznie grzechotać to dokręcę, ale przynajmniej jestem spokojny że sprężyna nie strzeli, choć nowy oryginał też da na długi czas spokój.Tutaj trochę info:http://forum.motocyklistow.pl/index.php/topic/136333-ustawienie-manualnego-napinacza-rozrzadu/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kudlaty_bytom Opublikowano 2 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2017 (edytowane) Mam moto z 99 roku i nie wiem, czy były wcześniej zmieniane napinacze.Jeśli były fabryczne, to dały radę ponad 45 tyś km (wg stanu licznika) i tylko na biegu jałowym dawały o sobie znać.Te mechaniczne mają wyższą trwałość, bo nie pracują pod zmiennym naprężeniem łańcucha, tylko czy w drugą stronę łańcuch wytrzyma stałe ustawienie napinacza. Przy zmianie obrotów łańcuch inaczej się zachowuje i taka zmiana naciągu chyba jest celowa.W samochodach z łańcuchem rozrządu są napinacze sprężynowo hydrauliczne. Może to by wydłużyło ich żywotność. ____________________________________________ Edytowane 2 Grudnia 2017 przez kudlaty_bytom Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtusiowy Opublikowano 14 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2018 Witam, Jestem Paweł, niedawno zakupiłem VTR w ładnym stanie :biggrin: Mam jednak problem z kontrolką paliwa (rocznik 97), mimo, że na zimę zalałem pełny bak, pomarańczowa rezerwa się dalej świeci.. Ktoś wie gdzie szukać przyczyny? Pozdro! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kudlaty_bytom Opublikowano 15 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2018 (edytowane) Wg serwisówki wygląda tak: Jeśli kontrolka nie gaśnie odłącz wtyczkę czujnika, włącz zapłon i sprawdź kontrolkę rezerwy. Jeśli się nie włączy, wymień czujnik. Jeśli się włączy, sprawdź instalację na zwarcie dla przewodu czarny/brązowy. Jeśli kontrolka się nie włącza odłącz wtyczkę i zewrzyj piny wtyczki (po stronie motocykla) przewodem. Włącz zapłon i sprawdź kontrolkę. Jeśli kontrolka się włączy, wymień czujnik. Jeśli się kontrolka nie włączy, sprawdź przerwę na przewodach czarny/brązowy i zielony. Zatem czujnik zwiera aby zaświecić kontrolkę. W przypadku kolegi albo jest stale zwarty, zablokowany, albo ma gdzieś zwarcie na instalacji czujnika.Jeśli zbiornika jeszcze nie zdejmował, to równie dobrze może być uszkodzona wiązka/izolacja samego czujnika lub w instalacji motocykla. Przygnieciona do czegoś itp itd. Wyjdzie po jego demontażu/odchyleniu na zawiasie. Edytowane 15 Stycznia 2018 przez kudlaty_bytom Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtusiowy Opublikowano 3 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2018 Wg serwisówki wygląda tak: Jeśli kontrolka nie gaśnie odłącz wtyczkę czujnika, włącz zapłon i sprawdź kontrolkę rezerwy. Jeśli się nie włączy, wymień czujnik. Jeśli się włączy, sprawdź instalację na zwarcie dla przewodu czarny/brązowy. Jeśli kontrolka się nie włącza odłącz wtyczkę i zewrzyj piny wtyczki (po stronie motocykla) przewodem. Włącz zapłon i sprawdź kontrolkę. Jeśli kontrolka się włączy, wymień czujnik. Jeśli się kontrolka nie włączy, sprawdź przerwę na przewodach czarny/brązowy i zielony. Zatem czujnik zwiera aby zaświecić kontrolkę. W przypadku kolegi albo jest stale zwarty, zablokowany, albo ma gdzieś zwarcie na instalacji czujnika.Jeśli zbiornika jeszcze nie zdejmował, to równie dobrze może być uszkodzona wiązka/izolacja samego czujnika lub w instalacji motocykla. Przygnieciona do czegoś itp itd. Wyjdzie po jego demontażu/odchyleniu na zawiasie.Dzięki za pomoc. Kontrolka po odpięciu kostki nadal świeciła więc zwarłem piny wtyczki a kontrolka zgasła. Wychodzi na to, że czujnik należy wymienić, gdzie można dostać taki nowy czujnik? Niestety na allegro są czujniki używane a nie chcę ryzykować dlatego chcę kupić nówkę. Czy macie może jakieś dojście do nowych części tego typu? Albo ewentualnie numer OE którym mogę się posłużyć w ASO :) Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kudlaty_bytom Opublikowano 3 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2018 (edytowane) Wg tego co piszesz, masz zwarcie w instalacji jeśli nie zgasła po odpięciu czujnika i nie wiem dlaczego zgasła jak zawarłeś piny. Powinna się zaświecić wtedy. Może poruszyłeś wiązką i zwarte przewody rozdzieliłeś.Przeczytaj jeszcze raz opis z instrukcji co zrobić jeśli nie gaśnie. Tam nie było nic o zawieraniu pinów.Zrób podpunkt dot. kiedy kontrolka nie gaśnie, a drugim nie zawracaj sobie głowy.Daj znać co i jak :) _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Edytowane 4 Lutego 2018 przez kudlaty_bytom Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.