Skocz do zawartości

VTR1000 - temat użytkowników


Rekomendowane odpowiedzi

VTR lubi latać na gumie, ale będzie problem z przegrzewaniem się i smarowaniem, zalecam dodatkowy włącznik wentylatora, ale i tak to patent na chwilę, bo zajeździsz wentylator, ponieważ będzie cały czas pracował.

Bez czachy moto jest dużo gorzej chłodzone.

Z tym smarowanie w SP jest podobnie ?? Bo z chłodzeniem to domyślam, się , ze tak-chłodnice rozmieszczone b. podobnie ... Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanko - czy sprezyna napinacza dostepna w Larssonie (kod towaru 6100015) bedzie pasic do VTR z 2000r? Bo napisane, ze niby pasuje od 2001 w gore, ale nie wiem, czy napinacze sie zmienily w 2001?

Tylni napinacz wymienilem rok temu, to teraz zaczelo byc slychac przedni :icon_evil:

 

 

Odpowiem sam sobie :icon_razz:

Tak, sprezynka pasuje, co wiecej jest identyczna z ta, ktora mialem w napinaczu. Ani grubsza, ani dluzsza, wiec nie wiem, czy cos da. Zrobilem jeden obrot naprezenia przed zmontowaniem.

Napinacz mam z rozowa kropka, bo to ponoc jakas roznica jest.

 

P.S.Jeszcze nie odpalalem. Boje sie :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Panowie, przymierzam się do wymiany napinacza w mojej VTR'ce. Nigdy wcześniej tego nie robiłem. Czy mogęprosić o jakieś rady jak się do tego zabrać. ( może jakaś łopatologiczna instrukcja ;) ) z góry dzięki

pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc łopatologicznie - na wyłączonym silniku wykręć stary napinacz i w jego miejsce wkręć nowy.

Instrukcja bardziej zaawansowana - przed wkręcenim nowego musisz napiąc spręzynę wewnątrz niego, bo inaczej nie wsadzisz go do konca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.moto.allegro.pl/item1097491909_...p_2_pilnie.html

 

Czy SP2 miały fabrycznie takie malowanie? Widziałem czarne , też z rocznika 06, ale nie w macie i z czerwonymi naklejkami.

 

Stoi to niedaleko mnie.

Edytowane przez Arni
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

zapewne miało być coś takiego ;)

 

RVT SP2

"Pamięć i szacunek dla tych którzy odeszli nagle,pozostawiając nam jedynie wspomnienia.Dla wszystkich tych którzy pomogli mi w życiu a już nigdy im nie podziękuje.Dla tych którzy odeszli tragicznie,mając przed sobą całe życie...na zawsze w pamięci"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napinacze rozrzadu:

- po wymianie napinaczy TRZEBA SPRAWDZIC ROZRZAD!!!!!!! - ja nie sprawdzilem i wydalem 1500zl na naprawe

ja naciagnalem u siebie na 5 obrotów sprezynke, kolega u siebie na 2,5 i bylo za słabo, tez na jednym mam rozowa kropke a na drugim biała-nie wiem o co chodzi

 

 

 

a teraz PROSBA

 

zaczeło sie od wymiany sprezynek i napinaczy, rozwaliłem-pogiolem zawory, kupilem nowe, dotarlem, przy okazji nowe uszczelki pod glowice i uszczelniacze zaworów, silnik ustawiony na znaki zgodnie z serwisówką i:

 

- silnik nie ma pelnej mocy, dzis porownywalem z inna VTR i moja na kolo nie idzie i ma jakies 60KM zamiast 110 :(

- silnik w czaie jazdy wkreca sie na max 7-7200 tys obr i szarpie wtedy

- czasem gasnie na biegu jalowym lub przy hamowaniu silnikiem

-pali 15 litrów przy spokojnej jezdzie..

-silnik dziwnie skacze i caly motocykl gora dół a w wydechach robi inaczej niz przed tem bum bum bum

 

 

RADZILEM sie 2 mechaników i oni rozkladaja rece, 3 powiedzial ze moze klin na wale zerwalo albo ze wałki wyrównawcze sie przestawily, rozebralem silnik i:

klin ok, wałków nie znalazłem wyrównawczych, jedyne co przychodzi mi do glowy to przeciwwagi na wale korbowym, ale one sa caly czas tak samo wzgledem tloka a ja ruszalem tylko rozrzad-lancuszki od rozrzadu i glowice.

 

MOZE to jakis problem z gaznikami????- ja nie mam pojecia i jestem zalamany.

 

Błagam pomóżcie!!!!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak się właśnie kończą naprawy o których ma się słabe bądź nikłe pojęcie.

Zalecam moto na lawetę i do mechanika, który jest ogarnięty.

Powodzenia.

No i tu jest problem, bo 2 mechaników nie wie co jest, inny zalecił ustawic tylny cylinder a następnie cofnąć wał o 1/4 i ustawic przód, kolejny mówi że broń Boże do tyłu, tylko do przodu o jakieś 1/4do3/4 obrotu, a ja poprostu ich metoda dedukcji nie chce sie pozbyc kolejnych tys zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...