RudyXJ Opublikowano 13 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 Z tego co wiem, to miała konkretnego dzwona. aha, czyli szału nie ma ... Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 13 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 Nie ma nic piekniejszego niż VTR w oryginale. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasino Opublikowano 15 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2010 Panowie mam w swojej VTR kierownicę turystyczną, chciałbym ją zmienić na ori. Znalazłem na Allegro parę używek, ale również nowe firmy ACCEL aluminiowe z regulacją i bez regulacji. Miał ktoś kontakt z tą firmą?, bo nie wiem czy warto dołożyć te 200 stówki :icon_razz: . pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motonitwroc Opublikowano 16 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2010 (edytowane) panowie troche nie na temat ale nie mogłem sie powstrzymac....... http://wroclaw.gazeta.pl/wroclaw/1,35751,8..._kierowcow.html Nie ma nic piekniejszego niż VTR w oryginale. cicho w niskim zakresie obrotw ale na dojazdwokach i redukcjach tłumiki gwizdza, nie wiem jak z przelotowym sie jezdzi bo nigdy nie jezdzilem, ale vka chyba swe piekno oddaje na przelotach. ale wole jednak serie Edytowane 16 Listopada 2010 przez motonitwroc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 20 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2010 (edytowane) Ale ja mówiłem o tuningu optycznym, że jest ble ! Staary, przecież wiadomo że jak V to tylko na wolnych wydechach. A to wolisz jednak seryjne wydechy niż te głośne? Edytowane 20 Listopada 2010 przez Arni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rom996 Opublikowano 21 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 (edytowane) wedlug mnie w V-ce nie chodzi o to by byly same w sobie glosne ale o taka siarczystosc wydechu,gleboki bas wychodzacy z samych "trzewi" przy wyjsciu z niskich obr. O cos takiego powinienes Motonitwroc sprobowac takich wydechow to oryginaly bys od razu wyrzucil. a co do tuningu zewnetrznego to przede wszystkim nie przedobrzyc, ciemna czy wyzsza szyba nie psuje a czesto poprawia i jazde i wyglad. tak samo akcesoryjne wydechy, czesto sa wyzej zamontowane ,albo sa karbonowe albo sa po prostu wezsze niz org. i lepiej moto z nimi wyglada. dla mnie najladniejsza vtr jest ta czarna z akrapovicami z zdjec do ktorych linka wrzucilem kilka stron wczesniej dla przypomnieniaMoja strona. Lukasino to zostawiasz na nastepny sezon jak zmieniasz kierownice? a w ogole dlaczego chceszzmienic? Edytowane 21 Listopada 2010 przez rom996 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motonitwroc Opublikowano 22 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2010 hm sie obada z tymi wydechami narazie pauzuje z wszelkimi zmianami na zime. rom i tak z twej strony najlepsza vtr to ta wsciekle fioletowo bialo pomaranczowa.po prostu klasyka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal.051 Opublikowano 8 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2010 witam, zastanawiam się nad kupnem vtr, znalazłem już zadziwiająco tanią opcję VTR Skierniewice Mógłby mi ktoś na PW napisać co Wam się rzuciło najbardziej w oczy?? przebieg 40500 mil. Jeśli do niedzieli się nie sprzeda to chyba się po nią wybiorę, tylko nie chciałbym jechać na marne pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafał 84 Opublikowano 8 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2010 (edytowane) Można wiedzieć jaką sprzedawca ustalił tą cenę minimalną? Ps, nie zamierzam konkurować w zakupie :icon_biggrin: Edytowane 8 Grudnia 2010 przez rafał 84 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crossowiec Opublikowano 8 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2010 Panowie pomijając motocykl, rzućcie okiem na pierwszym zdjęciu w lewy górny róg, co widzicie? hahahahah.... co do motocykla, to widać faktycznie że pomalowana, na dodatek nie ładnie :/ jeśli artysta tak sie przyłożył do lakierowania to ciekawe w jakim stanie jest silnik..kolego jaka cena za to jest bo pewnie wiesz już? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal.051 Opublikowano 8 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2010 żadna to tajemnica że moto jest za 5000 zł generalnie szukam motocykla do kosmetyki, zacięcie i umiejętności do poprawy wizerunku mam więc tym się nie przejmuję, podstawowe wymiany i serwis też sam sobie zrobię więc jakiś tam wydatek odpada opona i napęd są na pierwszy miejscu w kosztorysie wymian jeszcze tak daleko (kielce-skierniewice) po moto nie jechałem, mam nadzieje że będzie warto :biggrin: no chyba że się sprzeda, ale to już trudno Yuby jaki jest koszt wymiany napinaczy?? Przy tym przebiegu można się spodziewać wybitego kosza sprzęgła?? bo o tym też gdzieś czytałem że to częsta usterka vtr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crossowiec Opublikowano 8 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2010 co racja to racja, kosmetyczne sprawy wizerunku zawsze można dopracować samemu, jesli ktoś ma odrobinę zacięcia, ważne aby technicznie wszystko grało. jesli sie nakręciłeś to jedź i zobacz, weź kogos koniecznie do studzenia emocji :) 5 koła to nie dużo zdaje się za VTR-ke, fakt że oceniany motocykl pierwszej klasy nie ejst, ale za taką cenę warto się przejechać nawet taki kawałek, istota to strona techniczna motocykla, przede wszystkim, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motonitwroc Opublikowano 9 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2010 tak jak pisza przedmowcy prima sort nie jest, ale za taka kase mozna wytargac ja do swojej stajni i ewentualnie przy niej porobic. pozdro vka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rom996 Opublikowano 14 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2010 ciekawy pomysl -czego to ludzie nie wymysla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jedrzej Opublikowano 15 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2010 a w ogole dlaczego chceszzmienic? Bo się do dupy jeździ. Przez mocowanie kierownica poszła do góry, ale także do tyłu (w kierunku kierowcy). Przy dużej prędkości masz wrażenie jakbyś jechał z przodem w górze no i są problemy z jego dociskiem. Dodatkowo wszystkie zawirowania z szybki zamiast omijać kask górą przez "nową" pozycje walą centralnie w czachę i nieźle szumi. Mówiłem mu, że ta akcesoryjna kiera to kibel i wpierw niech lepiej zmieni tą oponę z tyłu :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.