Skocz do zawartości

VTR1000 - temat użytkowników


Rekomendowane odpowiedzi

witam. udalo mi si ostatnio wyrwac na dluzsza wycieczke motorkiem. w skrocie wygladalo to tak: Krapkowice (k/Opola) Ladek Zdroj ,wjazd do Czech., wyjazd z czech na wysokosci Szklarskiej Poreby, Strzegom ,autostrada i przez Wroclaw do domu. w sumie ponad 600 km. troche to dalo w kosc bo vtr gold wingiem to jednak nie jest. ale pocieszylo mnie to ze po 4 godz jazdy stan (obolalosci-tylek kolana nadgarstki) sie nie pogarsza. pojechalem tam zainspirowany tekstem w Swiat Moto. gdzie gosc byl zachwycony czeskim odcinkiem tej trasy.poczatek i koniec byl super,to fakt naprawde godny polecenia ale pomiedzy nimi kiepsko. ci z gazety wzieli ten odcinek na dwa razy moze dlatego byli nim tak zachwyceni. Niestety jechalem sam bo bylo to w tygodniu i trudno bylo znalezc kogos do towarzystwa. ale moge stwierdzic ze vtr-ka nadaje sie na dluzsze trasy. spalanie wynioslo od 6l za czeski odcinek( spokojniejsza jazda bo drogie "pokuty" do 7 w Polsce (130km autostrada-130-180 km/h) robilem po 240/250km na baku 19l. GUTI-ja mam Remusy i tak wyglada spalanie mojej vtr wiec moge potwierdzic ze na akcesoryjnych wydechach nie musi palic duzo. znajomy ma od nowosci vtr na zmienionych wydechach i po ponad 50 tys przeb. zadnych zastrzezen. LUKASINO do 4 tys obrotow ( ok 120km/h),jezdze tak z zona, to moja pali 6l a dojezdzajac do pracy przez cale Opole ( specjalnie spokojna jazda-5.8). A co do filtrow K&N to ,nie kwestionujac wiedzy Yuby oczywiscie , spotkalem kilka wypowiedzi swiadczacych o obnizeniu spalaniai i wcale to nie byly oferty reklamowe czy cos podobnego. Moze wyjatki potwierdzajace regule? Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żałuje że nie mogłem jechać :), jak piałem w tygodniu ciężko z czasem. Prawdopodobnie Rom996 będę jutro w Straduni na zlocie http://www.stradunia.pl/news.php?readmore=272 :buttrock: . Dołączyłbym do parady i jakieś dwie godzinki tam posiedział.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiem ze tego nie zrozumiecie ,ale powiem to . zmienilem moje koncowki na orginalne. zrobilem to z ciekawosci, nie jest tak zle a motorek tak jakby inaczej, bardziej miekko chodzi takie wrazenie odnioslem po pierwszej przejazdzce

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

helo. jestem posiadaczem od okolo miesiaca firestorma z 2004 roku.model ma seryjnie montowane wydechy i chodzi niezle, w dolnym zakresie obrotów gwiżdze.choc zastanawiam sie nad przelotówkami(mysle ze sasiedzi przestana odpowiadac mi dzien dobry).V-ka strasznie duzo daje raodsci z jazdy, zaskakuje swa kultura jazdy i praca silnika.

mam pytania:

czy macie problem z napieciem w moto?u mnie jest tak ze z powodu luznych klem na akumulatorze moto z imobilajzerem potrafilo sie resetowac, teraz je podokrecalem posmarowalem ale raz sie zdarzylo ze blat zgasl i ni dudu dalej.

poza tym przy przebiegu niecalym 24k slcyhac wyrazny stukot tarcz sprzeglowych, stukot mija po wcisnieciu sprzegla.jak wy sie na to zapatrujecie??

 

 

i ost pytanie czy jest ekipa na firestormach z wrocławia???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czasem mi sie zdarza ze przy zapalaniu zgasnie wyswietlacz ale na moment ale nie resetuje mi sie.nawet specjalnie podladowalem aku ale znuw sie zdarzylo. nie jest to jednak za kazdym razem poza tym zawsze od razu zapali wiec na razie sie tym nie przejmuje. nie wiem jak bardzo te tarcze slychac ale ogolnie sa slyszalne. zawsze mozna podjechac do jakiegos serwisu i zapytac. przypomnialo mi sie ze kiedys gadalismy o tym zeby sie spotkac i podudnic( co niektorzy popyrkac :biggrin: ) w jednym miejscu co wy na to?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tez spotkalem sie z ta opinia ze dopoki kosz sprzeglowy nie jesdt\ glosniejszy od silnika nie nalezy zbytnio poswiecac jemu uwagi.moj najomy w new ktm posiadal taki sam problem na wylaczonym, sprzegle ktm terkotal tylko jak zalaczyl sprzego wszelkie objawy ustepowaly.

 

ogolnie brak jakiejkolwiek kakofoni ze strony silnika jest jak najbardziej pozadany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czasem mi sie zdarza ze przy zapalaniu zgasnie wyswietlacz ale na moment ale nie resetuje mi sie.nawet specjalnie podladowalem aku ale znuw sie zdarzylo.

mi sie zdarza, że zrobi sie reset dziennego przebiegu, aku mam raczej do kitu już, czuć , że gorzej mu zakręcić z włączonymi światłami, wyłącze światła i wcisne sprzęgło , jakby lepiej , aku czas zmienić ... Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i jak tu to zrobic z ta elektryka.najgorsze jest ze sie resetuje dzienny prezebieg, poczatkowo myslalem ze to imobilajzer mi nawala, czyli jest to typowa wada aku i napiecia.mi sie tez wydaje ze mam slaby akumulator.slyszalem ze vtr maja problemy z ladowaniem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja odpukać nie mam problemów z ładowaniem, ale w poprzednim moto miałem wskaźnik ładowania Auto Gauge, przydatny dodatek przynajmniej wiadomo co się dzieje z napięciem.

 

Co do resetowania dziennego przebiegu, nie chcę mi się wierzyć że to problem ładowania, licznik przecież pamięta przebieg pod odłączeniu aku. Może problem z samym licznikiem? (coś na stykach)

Edytowane przez lukasino
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...