bart322 Opublikowano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2010 Ma ktos napinacz stary po wymianie, zeby mi sprawdzic wymiary sprezynki? Ja swoj wyrzucilem po wymianie :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 10 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2010 VTR lubi latać na gumie, ale będzie problem z przegrzewaniem się i smarowaniem, zalecam dodatkowy włącznik wentylatora, ale i tak to patent na chwilę, bo zajeździsz wentylator, ponieważ będzie cały czas pracował. Bez czachy moto jest dużo gorzej chłodzone. Z tym smarowanie w SP jest podobnie ?? Bo z chłodzeniem to domyślam, się , ze tak-chłodnice rozmieszczone b. podobnie ... Pzdr Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart322 Opublikowano 11 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2010 Pytanko - czy sprezyna napinacza dostepna w Larssonie (kod towaru 6100015) bedzie pasic do VTR z 2000r? Bo napisane, ze niby pasuje od 2001 w gore, ale nie wiem, czy napinacze sie zmienily w 2001? Tylni napinacz wymienilem rok temu, to teraz zaczelo byc slychac przedni :icon_evil: Odpowiem sam sobie :icon_razz: Tak, sprezynka pasuje, co wiecej jest identyczna z ta, ktora mialem w napinaczu. Ani grubsza, ani dluzsza, wiec nie wiem, czy cos da. Zrobilem jeden obrot naprezenia przed zmontowaniem. Napinacz mam z rozowa kropka, bo to ponoc jakas roznica jest. P.S.Jeszcze nie odpalalem. Boje sie :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rocks Opublikowano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 Czemu dopiero po mocnym naciśnieciu tylnego hebla, zapala się światło stopu? Da się jakoś wcześniej ustawić zmianę tego światła? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dav!doV Opublikowano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 wiekoszsc motocykli ma czujnik przy klamce ktory sie wciska razem z wcisnieciem klamki, poszukaj go i wtedy mozesz cos myslec. Yuby moze po to zeby mu nikt sie w dupe nie wpier.lil :D sry za powtorzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartas||X||| Opublikowano 19 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2010 Witam! Panowie, przymierzam się do wymiany napinacza w mojej VTR'ce. Nigdy wcześniej tego nie robiłem. Czy mogęprosić o jakieś rady jak się do tego zabrać. ( może jakaś łopatologiczna instrukcja ;) ) z góry dzięki pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2010 Więc łopatologicznie - na wyłączonym silniku wykręć stary napinacz i w jego miejsce wkręć nowy. Instrukcja bardziej zaawansowana - przed wkręcenim nowego musisz napiąc spręzynę wewnątrz niego, bo inaczej nie wsadzisz go do konca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartas||X||| Opublikowano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2010 dzięki, poprostu bałem się że są tam jakieś ukryte "pułapki". no i zdziwiło mnie że mechanikowi się nie chce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 27 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2010 (edytowane) http://www.moto.allegro.pl/item1097491909_...p_2_pilnie.html Czy SP2 miały fabrycznie takie malowanie? Widziałem czarne , też z rocznika 06, ale nie w macie i z czerwonymi naklejkami. Stoi to niedaleko mnie. Edytowane 27 Czerwca 2010 przez Arni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 27 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2010 Na bank to nie oryginał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pozytywnie Zakrecony Wariat Opublikowano 27 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2010 zapewne miało być coś takiego ;) RVT SP2 Cytuj "Pamięć i szacunek dla tych którzy odeszli nagle,pozostawiając nam jedynie wspomnienia.Dla wszystkich tych którzy pomogli mi w życiu a już nigdy im nie podziękuje.Dla tych którzy odeszli tragicznie,mając przed sobą całe życie...na zawsze w pamięci" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezes900rr Opublikowano 27 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2010 Napinacze rozrzadu: - po wymianie napinaczy TRZEBA SPRAWDZIC ROZRZAD!!!!!!! - ja nie sprawdzilem i wydalem 1500zl na naprawe ja naciagnalem u siebie na 5 obrotów sprezynke, kolega u siebie na 2,5 i bylo za słabo, tez na jednym mam rozowa kropke a na drugim biała-nie wiem o co chodzi a teraz PROSBA zaczeło sie od wymiany sprezynek i napinaczy, rozwaliłem-pogiolem zawory, kupilem nowe, dotarlem, przy okazji nowe uszczelki pod glowice i uszczelniacze zaworów, silnik ustawiony na znaki zgodnie z serwisówką i: - silnik nie ma pelnej mocy, dzis porownywalem z inna VTR i moja na kolo nie idzie i ma jakies 60KM zamiast 110 :( - silnik w czaie jazdy wkreca sie na max 7-7200 tys obr i szarpie wtedy - czasem gasnie na biegu jalowym lub przy hamowaniu silnikiem -pali 15 litrów przy spokojnej jezdzie.. -silnik dziwnie skacze i caly motocykl gora dół a w wydechach robi inaczej niz przed tem bum bum bum RADZILEM sie 2 mechaników i oni rozkladaja rece, 3 powiedzial ze moze klin na wale zerwalo albo ze wałki wyrównawcze sie przestawily, rozebralem silnik i: klin ok, wałków nie znalazłem wyrównawczych, jedyne co przychodzi mi do glowy to przeciwwagi na wale korbowym, ale one sa caly czas tak samo wzgledem tloka a ja ruszalem tylko rozrzad-lancuszki od rozrzadu i glowice. MOZE to jakis problem z gaznikami????- ja nie mam pojecia i jestem zalamany. Błagam pomóżcie!!!! Cytuj http://www.grupa.elblag.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezes900rr Opublikowano 28 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2010 Tak się właśnie kończą naprawy o których ma się słabe bądź nikłe pojęcie. Zalecam moto na lawetę i do mechanika, który jest ogarnięty. Powodzenia. No i tu jest problem, bo 2 mechaników nie wie co jest, inny zalecił ustawic tylny cylinder a następnie cofnąć wał o 1/4 i ustawic przód, kolejny mówi że broń Boże do tyłu, tylko do przodu o jakieś 1/4do3/4 obrotu, a ja poprostu ich metoda dedukcji nie chce sie pozbyc kolejnych tys zł Cytuj http://www.grupa.elblag.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pgsxr Opublikowano 2 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2010 a czytaliście już nową MOTORMANIE? Yuby dał swoją SP2 - na skatowanie Pejserowi - do testu - i wyszedł z tego opis motocykla używanego . . . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 4 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2010 Możecie wrzucić tu jakiś artykuł o tym? Yuby sie chyba nie chwalił :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.