szarowiak Opublikowano 30 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2010 chcialbym sie spytac jak na surowo aby tylko odpalic silnik poza rama mozna podlaczyc elektryke, rok 92, moze ktos sie orientuje, chcialbym sprawdzic silnik zanim dokupie do niego pare czesci, moze sie okaze iz nie warto go rehabilitowac, moze ktos podpowie na co zwracac uwage podczas pracy silnika? mysle ze musze podlaczyc gazniki, wlac troche benzyny w oba wezyki (jeden wezyk na 2 gazniki) skolowac dobry akumulator ,podpiac zaplon i probowac krecic, chyba tyle wystarczy, chyba nic sie niestanie jesli popracuje 3 min bez chlodnicy? i czy jak zatkam pod silnikiem 2 otwory od przewodow do chlodnicy -cisnienie nie bedzie wylewalo oleju ?, to moj pierwszy czterosow, aktualnie do jazdy uzywam cz 350,na elektryce sie znam, ale zanim cos przypale i wyciagne z tego wnioski chcialbym zasiegnac pomocy forum, dzieki za podpowiedzi do mojego problemu, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 30 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2010 Wiesz to dość skomplikowana operacja "podpiąć zapłon". Sprawdź czy kreci i jakie ma ciśnienie reszty i tak nie sprawdzisz odpalając go bez tłumików. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szarowiak Opublikowano 30 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2010 mialem zamiar sprawdzic ile atmosfer ale moj miernik ma gwin tylko na wtrysk i zwykle swiece a tu siedza NGK i do tego gwint cos na podobe sruby m8, strasznie cienkie, czesci do elektryki mam, jakies puszeczki wtyczki , cewki itd jest, ale jak to spiac do kupy to nie wiem, na cewkch oznaczen zero..a tlumiki mam juz przykrecone delikatnie jestem ciekaw ilepowinno wynosic cisnienie? , jakos sobie poradze z tym nietypowym gwintem, mysle ze cos kolo 10-12 atmosfer, moja jawa ma 10,5 i 11,2 :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyll Opublikowano 30 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2010 (edytowane) nie zlozysz tego bez serwisowki to raz a dwa - czym zamierzasz 'zatkac' kanaly olejowe i dlaczego nie mozesz podpiac chlodnicy calosc natomiast pachnie mi na 1/4 mili druciarstwem Edytowane 30 Listopada 2010 przez szynszyll Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 30 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2010 To nie jest demolud ze tak zapali, sprawdź czy kreci i jakie ma ciśnienie. Drób przejściówkę do swojego miernika a nie kombinuj jak koń pod górkę. Przecież potrzebne by były też kostki i inne pierdoły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 30 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2010 Ja bym ten silnik w ramę wsadził, jest prościej i bezpieczniej. Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Digidy Opublikowano 30 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2010 92 rok ma chłodzenie wodą, to skad olej ? a ten silnik jest w ramie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zwiecha Opublikowano 30 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2010 Tam jest chyba tylko chlodnica oleju lub chlodnica oleju i wody, tak mi sie przynajmniej wydaje ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Digidy Opublikowano 30 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2010 (edytowane) skoro 92 to chłodzenie wodą, prawdopodobnie pomyliłeś rocznik, i to musi byś starszy rok, Edytowane 30 Listopada 2010 przez Digidy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 30 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2010 Alle jaja...co to ludziom do łba przychodzi czasami.... :banghead: Daj se spokój, 3 minuty wystarczy żeby zabić silnik bez chłodzenia. Niewiele i tak się dowiesz przy takim odpaleniu. Najważniejsze jest ciśnienie, a jak chcesz to sprawdzić na słuch? Manometr jest podstawowym narzędziem przy weryfikacji. Sprawdź czy wał się lekko kręci, czy szklanki zaworowe i zawory są na swoim miejscu, zmierz ciśnienie i będzie git. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 30 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2010 j.w. nie odpalaj bo to bez sensu, gdy mechanik kupuje silnik to go nie odpala tylko mierzy sprężanie, zdejmuje miskę olejową w celu weryfikacji zawartośći, zdejmuje dekiel zaworowy i boczny do zakręcenia wałem, jeśli nic nie znajdzie niepokojącego (opiłki, przytarcia, nadmiar sylikonu) i silnik nie ma śladów "grzebania" to już jest prawie pewność że będzie git. nawet jeśli się uprzesz i go odpalisz, to i tak nie sprawdzisz chociażby skrzyni. BTW 92r to olejak! Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bonhart88 Opublikowano 30 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2010 w 750 olejak byl do 91, w 1100 do 92, moze poprostu za rok produkcji przyjmuje date z dowodu rejstracyjnego ktora jest data pierwszej rejstracji? Date produkcji tylko po VIN mozna odkodowac w starych japoncach sciagnietych z zachodu. Prawy dekiel jest gładki czy na środku ma taki "sutek" ? w olejakach były gładkie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Digidy Opublikowano 30 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2010 (edytowane) olej czy woda... napisz co chcesz w nim remontować? tłoki od CZ nie pasują Edytowane 30 Listopada 2010 przez Digidy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyll Opublikowano 1 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2010 przypadek klasyczny z tego Forum: wpadło ufo, napisalo cos po ufockiemu i znikło za lasem, a koledzy się rozpisuja ;) podziwiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szarowiak Opublikowano 1 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2010 kolege wyzej to ufo moze zrobilo?? post wart uwagi i wogole ale szkoda komentowac cie mistrzu, post wole napisac po kilkugodzinnym posiedzeniu w warsztacie wiec twoje 400 postow niczym tu nie zaszpanuje^^ do tematu, cisnienie po 12,5 jeden 11,7 troche odstaje ale chyba ujdzie te 10 %roznicy jest, ale dalej siedze z elektryka, mam stara podlaczona i chce na niej jeszcze odpalic moto zanim zakupie rame od 1100r chlodnice podkrecilem, tlumik tez, improwizorka baka jest, chyba mi kilka czesci brak od ukablowania , wogole mam taki z tym problem ze kluczyk sie zawieruszyl, jesli ktos zna sie troche na tym po prosze napisac co potrzebne do iskry na swiecy: cewki powinny byc zmasowane? ktore kable zewrzec w 4-pinowej kostce od stacyjki?, ktory cylinder jest jako -1? kurna ale jestem w tym zielony, ide poszukac kluczyka, czekam na podpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.