Skocz do zawartości

Honda CB750 seven fifty 1995r


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich. Pytam Was, bo nie wiem gdzie udać się mam z problemem. Zakupiłem niedawno moto... Honde CB 750 z 1995 roku motocykl z niemiec.. Problemem jest to, że jest zablokowana- ma aktualnie 34kW.A jak na mase tego motocykla w górach to jest za mało. Prosze o podpowiedź jak zdjąć jej kaganiec. Dzwoniłem do paru serwisów ale nic konkretnego mi nie powiedziano....a to ,że może na wydechu, albo gaźniki lub przed gaźnikami. A może ktoś wie gdzie szukać .. Bo tam nic nie znalazłem lub gdzie sie udać.Proszę o pomoc. Jelenia Góra

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hondy często na europę były dławione na wałku rozrządu. Ale nie jestem 100% pewnien jak to w tej jest. Jak masz czas to podjedź do Łukasza do sobieszowa (motoimport.friko.pl) pewnie ci pomoże.

Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a więc tak

na 99% masz zdławiony na gaźnikach...

trzeba je ściągnąć i wytargać blaszki z króćców ssących dodatkowo mogą być też zmienione dysze ale to już musisz sprawdzić sam.

 

Pzdr

Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich. Pytam Was, bo nie wiem gdzie udać się mam z problemem. Zakupiłem niedawno moto... Honde CB 750 z 1995 roku motocykl z niemiec.. Problemem jest to, że jest zablokowana- ma aktualnie 34kW.A jak na mase tego motocykla w górach to jest za mało. Prosze o podpowiedź jak zdjąć jej kaganiec. Dzwoniłem do paru serwisów ale nic konkretnego mi nie powiedziano....a to ,że może na wydechu, albo gaźniki lub przed gaźnikami. A może ktoś wie gdzie szukać .. Bo tam nic nie znalazłem lub gdzie sie udać.Proszę o pomoc. Jelenia Góra

 

Do jakich serwisów dzwoniłeś?

Każdy autoryzowany dealer HONDA MP ma dostęp do sieci Hondy i po wpisaniu numeru VIN uzyskuje wszystkie dane konkretnego pojazdu w ciągu kilku sekund łącznie z danymi pierwszego właściciela oraz specyfikacją motocykla.

Jeżeli nie chcą udzielić info o motocyklu napisz po prostu który to serwis.

 

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do jakich serwisów dzwoniłeś?

Każdy autoryzowany dealer HONDA MP ma dostęp do sieci Hondy i po wpisaniu numeru VIN uzyskuje wszystkie dane konkretnego pojazdu w ciągu kilku sekund łącznie z danymi pierwszego właściciela oraz specyfikacją motocykla.

Jeżeli nie chcą udzielić info o motocyklu napisz po prostu który to serwis.

Dzwoniłem do... Wrocławia-i nic - dwa serwisy

do Warszawy i w jednym nic , w drugim nic w trzecim zaś podano mi tylko te info co już napisałem wcześniej... że wydech, że źgażniki może ,a może przed gaźnikami....czyli....nic

sprawdzalśmy to wszystko z mechanikiem.Mówią,że nie są w stanie podać konkretnego umiejscowienia blokady nawetn po nr. VIN który to podaje zawsze... po VIN-ie powiedziano mi, ze jest blokowany i tylko tyle. :lapad:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem fabrycznie od dławioną, ale z tego co wiem to trzeba wymienić króćce. Są na nich numery po których poznasz jakie masz.

 

"Odblokowanie polega na:

- wymiana dysz głównych (numery zależne od wersji gaźników i zdławienia),

- wybicie kryz zaślepiających króćce,

- ustawienie, synchronizacja gaźników.

Zdlawienie polegalo na wlozeniu blaszek w krocce ssace od strony gaznikow."

Edytowane przez szaki

Volksdeutsche – określenie stosowane w pierwszej połowie XX wieku wobec osób pochodzenia niemieckiego, niezamieszkujących Niemiec, którzy nie posiadali niemieckiego ani austriackiego obywatelstwa.

icon2.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem fabrycznie od dławioną, ale z tego co wiem to trzeba wymienić króćce. Są na nich numery po których poznasz jakie masz.

 

"Odblokowanie polega na:

- wymiana dysz głównych (numery zależne od wersji gaźników i zdławienia),

- wybicie kryz zaślepiających króćce,

- ustawienie, synchronizacja gaźników.

Zdlawienie polegalo na wlozeniu blaszek w krocce ssace od strony gaznikow."

Witam. w króćcach ssących nic niema. Gażniki były na stole i ani przed nimi ani za nimi nic nie było...

Niestety nie wiem jakie oznaczenie powinno być na dyszach głównych- nie mam serwisówki do porównania :banghead: jednak dzięki za podpowiedź

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Porozmawiaj z nimi, powinni pomóc.

 

 

http://seven-fifty.net/forum/

Volksdeutsche – określenie stosowane w pierwszej połowie XX wieku wobec osób pochodzenia niemieckiego, niezamieszkujących Niemiec, którzy nie posiadali niemieckiego ani austriackiego obywatelstwa.

icon2.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

 

"Odblokowanie polega na:

- wymiana dysz głównych (numery zależne od wersji gaźników i zdławienia),

- wybicie kryz zaślepiających króćce,

- ustawienie, synchronizacja gaźników.

Zdlawienie polegalo na wlozeniu blaszek w krocce ssace od strony gaznikow."

 

 

Dokładnie potwierdzam to co napisał kolega Szaki.

Miałem wersje zdławioną, pełną moc uzyskałem po dokonaniu powyższych czynnosci.

Przyda się napewno oznaczenie gaźników (widoczne na którymś z nich).

Na podst oznaczenia należy dobrać rozmiary dysz.

Numerację dysz do poszczególnych rodzajów gaźników znalazłem gdzieś w necie, ale teraz to juz sam nie wiem gdzie. Moze mam jeszcze jakieś materiały, jeśli ktoś byłby zainteresowany to na priv proszę.

Na króćcach dolotowych tez powinna być wybita moc silnika.

 

Pozdrawiam

 

CB po odblokowaniu dostaje drugie życie :)

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie potwierdzam to co napisał kolega Szaki.

Miałem wersje zdławioną, pełną moc uzyskałem po dokonaniu powyższych czynnosci.

Przyda się napewno oznaczenie gaźników (widoczne na którymś z nich).

Na podst oznaczenia należy dobrać rozmiary dysz.

Numerację dysz do poszczególnych rodzajów gaźników znalazłem gdzieś w necie, ale teraz to juz sam nie wiem gdzie. Moze mam jeszcze jakieś materiały, jeśli ktoś byłby zainteresowany to na priv proszę.

Na króćcach dolotowych tez powinna być wybita moc silnika.

 

 

 

Dzięki za rady. Wymienię gaźniki i zobaczę, co z tego wyjdzie....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...