jedrek19741 Opublikowano 19 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2010 Witam wszystkich. Pytam Was, bo nie wiem gdzie udać się mam z problemem. Zakupiłem niedawno moto... Honde CB 750 z 1995 roku motocykl z niemiec.. Problemem jest to, że jest zablokowana- ma aktualnie 34kW.A jak na mase tego motocykla w górach to jest za mało. Prosze o podpowiedź jak zdjąć jej kaganiec. Dzwoniłem do paru serwisów ale nic konkretnego mi nie powiedziano....a to ,że może na wydechu, albo gaźniki lub przed gaźnikami. A może ktoś wie gdzie szukać .. Bo tam nic nie znalazłem lub gdzie sie udać.Proszę o pomoc. Jelenia Góra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 20 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2010 Hondy często na europę były dławione na wałku rozrządu. Ale nie jestem 100% pewnien jak to w tej jest. Jak masz czas to podjedź do Łukasza do sobieszowa (motoimport.friko.pl) pewnie ci pomoże. Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 20 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2010 a więc tak na 99% masz zdławiony na gaźnikach... trzeba je ściągnąć i wytargać blaszki z króćców ssących dodatkowo mogą być też zmienione dysze ale to już musisz sprawdzić sam. Pzdr Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jedrek19741 Opublikowano 20 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2010 Witam ponownie. Z Łukaszem jestem w kontakcie. W gaźnikach nic nie znaleźliśmy przepustnice otwierają się do końca :banghead: .... czyli nadal jestem w du............... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 20 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2010 Witam wszystkich. Pytam Was, bo nie wiem gdzie udać się mam z problemem. Zakupiłem niedawno moto... Honde CB 750 z 1995 roku motocykl z niemiec.. Problemem jest to, że jest zablokowana- ma aktualnie 34kW.A jak na mase tego motocykla w górach to jest za mało. Prosze o podpowiedź jak zdjąć jej kaganiec. Dzwoniłem do paru serwisów ale nic konkretnego mi nie powiedziano....a to ,że może na wydechu, albo gaźniki lub przed gaźnikami. A może ktoś wie gdzie szukać .. Bo tam nic nie znalazłem lub gdzie sie udać.Proszę o pomoc. Jelenia Góra Do jakich serwisów dzwoniłeś? Każdy autoryzowany dealer HONDA MP ma dostęp do sieci Hondy i po wpisaniu numeru VIN uzyskuje wszystkie dane konkretnego pojazdu w ciągu kilku sekund łącznie z danymi pierwszego właściciela oraz specyfikacją motocykla. Jeżeli nie chcą udzielić info o motocyklu napisz po prostu który to serwis. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jedrek19741 Opublikowano 21 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 Do jakich serwisów dzwoniłeś? Każdy autoryzowany dealer HONDA MP ma dostęp do sieci Hondy i po wpisaniu numeru VIN uzyskuje wszystkie dane konkretnego pojazdu w ciągu kilku sekund łącznie z danymi pierwszego właściciela oraz specyfikacją motocykla. Jeżeli nie chcą udzielić info o motocyklu napisz po prostu który to serwis. Dzwoniłem do... Wrocławia-i nic - dwa serwisy do Warszawy i w jednym nic , w drugim nic w trzecim zaś podano mi tylko te info co już napisałem wcześniej... że wydech, że źgażniki może ,a może przed gaźnikami....czyli....nic sprawdzalśmy to wszystko z mechanikiem.Mówią,że nie są w stanie podać konkretnego umiejscowienia blokady nawetn po nr. VIN który to podaje zawsze... po VIN-ie powiedziano mi, ze jest blokowany i tylko tyle. :lapad: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 21 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 jest tylko blokowana na gaźnikach więc jak nie kryzy w krućcach to pozostają tylko inne dysze. Jaką ma Vmax? Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jedrek19741 Opublikowano 21 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 jest tylko blokowana na gaźnikach więc jak nie kryzy w krućcach to pozostają tylko inne dysze. Jaką ma Vmax? Nie poto mi ten motocykl ale.... sprawdziłem z WYSIŁKIEM 160 km/h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szaki Opublikowano 21 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 (edytowane) Ja miałem fabrycznie od dławioną, ale z tego co wiem to trzeba wymienić króćce. Są na nich numery po których poznasz jakie masz. "Odblokowanie polega na: - wymiana dysz głównych (numery zależne od wersji gaźników i zdławienia), - wybicie kryz zaślepiających króćce, - ustawienie, synchronizacja gaźników. Zdlawienie polegalo na wlozeniu blaszek w krocce ssace od strony gaznikow." Edytowane 21 Listopada 2010 przez szaki Cytuj Volksdeutsche – określenie stosowane w pierwszej połowie XX wieku wobec osób pochodzenia niemieckiego, niezamieszkujących Niemiec, którzy nie posiadali niemieckiego ani austriackiego obywatelstwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jedrek19741 Opublikowano 21 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 Ja miałem fabrycznie od dławioną, ale z tego co wiem to trzeba wymienić króćce. Są na nich numery po których poznasz jakie masz. "Odblokowanie polega na: - wymiana dysz głównych (numery zależne od wersji gaźników i zdławienia), - wybicie kryz zaślepiających króćce, - ustawienie, synchronizacja gaźników. Zdlawienie polegalo na wlozeniu blaszek w krocce ssace od strony gaznikow." Witam. w króćcach ssących nic niema. Gażniki były na stole i ani przed nimi ani za nimi nic nie było... Niestety nie wiem jakie oznaczenie powinno być na dyszach głównych- nie mam serwisówki do porównania :banghead: jednak dzięki za podpowiedź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szaki Opublikowano 29 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2010 Porozmawiaj z nimi, powinni pomóc. http://seven-fifty.net/forum/ Cytuj Volksdeutsche – określenie stosowane w pierwszej połowie XX wieku wobec osób pochodzenia niemieckiego, niezamieszkujących Niemiec, którzy nie posiadali niemieckiego ani austriackiego obywatelstwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter-111 Opublikowano 11 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2010 "Odblokowanie polega na: - wymiana dysz głównych (numery zależne od wersji gaźników i zdławienia), - wybicie kryz zaślepiających króćce, - ustawienie, synchronizacja gaźników. Zdlawienie polegalo na wlozeniu blaszek w krocce ssace od strony gaznikow." Dokładnie potwierdzam to co napisał kolega Szaki. Miałem wersje zdławioną, pełną moc uzyskałem po dokonaniu powyższych czynnosci. Przyda się napewno oznaczenie gaźników (widoczne na którymś z nich). Na podst oznaczenia należy dobrać rozmiary dysz. Numerację dysz do poszczególnych rodzajów gaźników znalazłem gdzieś w necie, ale teraz to juz sam nie wiem gdzie. Moze mam jeszcze jakieś materiały, jeśli ktoś byłby zainteresowany to na priv proszę. Na króćcach dolotowych tez powinna być wybita moc silnika. Pozdrawiam CB po odblokowaniu dostaje drugie życie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jedrek19741 Opublikowano 12 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2010 Dokładnie potwierdzam to co napisał kolega Szaki. Miałem wersje zdławioną, pełną moc uzyskałem po dokonaniu powyższych czynnosci. Przyda się napewno oznaczenie gaźników (widoczne na którymś z nich). Na podst oznaczenia należy dobrać rozmiary dysz. Numerację dysz do poszczególnych rodzajów gaźników znalazłem gdzieś w necie, ale teraz to juz sam nie wiem gdzie. Moze mam jeszcze jakieś materiały, jeśli ktoś byłby zainteresowany to na priv proszę. Na króćcach dolotowych tez powinna być wybita moc silnika. Dzięki za rady. Wymienię gaźniki i zobaczę, co z tego wyjdzie.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.