bart_b Opublikowano 22 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2010 Taki fristajlowiec troszkę z Ciebie :bigrazz: pzdr Bart, chcesz sobie zrobić krzywdę? :biggrin: Klamka zostanie w ręce i co wtedy? :biggrin: Jak to co - nieprzewidziane kuku. tfu tfu tfu pzdr spoko nic sie nie stresujcie jak wyda to po kompleciku z dedykejszyn wam odstąpie. bedzie szacun na miescie i z 5pkt do respektu jak nic :bigrazz: :biggrin: :icon_mrgreen: Cytuj MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oscar Opublikowano 5 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 a na ebajcu widzialem calkiem ciekawe rozwiazanie tzn. klamki wykonane na CNC ale w komplecie z pompa radialna. widomo, jest to chińczyk tak wiec moze być różnie z jakością tego ale cena atrakcyjna tak wiec chyba zaryzykuje i założe do hajki bo i tak ma zdechłe hamulce w standardzie :) Kupiles je w koncu? Jesli tak to jak sa wykonane? Cytuj BMW F650GS - obecnie, na bezdroża; BMW K1200R Sport "Black Edition" - poległ w boju; BMW F800S - poszedł w dobre ręce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcMarc Opublikowano 8 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2011 Sami się domyślcie gdzie Womet-Tech produktuje swoje 'wyroby' :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 8 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2011 Sami się domyślcie gdzie Womet-Tech produktuje swoje 'wyroby' :) To nie w Polsce? :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 1 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2013 Czesc.Odswieze temat :-)Odnosnie tego gdzie robia, to chyba w PL albo przynajmniej skladaja w PL.Moje pytanie dotyczy jednak klamek uchylnych. Znajomy napisal, ze przy wciskaniu uchylnej klamka idzie jakby nieco do gory a nie prostopadle do osi obrotu. Moze ktos ma i moglby napisac czy tak jest czy nie. Poza tym moze jest tam jakas regulacja sily jakiej trzeba uzyc zeby klamka sie uchylila? Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mersault66 Opublikowano 1 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2013 Czesc.Odswieze temat :-)Odnosnie tego gdzie robia, to chyba w PL albo przynajmniej skladaja w PL.Moje pytanie dotyczy jednak klamek uchylnych. Znajomy napisal, ze przy wciskaniu uchylnej klamka idzie jakby nieco do gory a nie prostopadle do osi obrotu. Moze ktos ma i moglby napisac czy tak jest czy nie. Poza tym moze jest tam jakas regulacja sily jakiej trzeba uzyc zeby klamka sie uchylila? Pozdr.F.Klamki i całą resztę Womet-tech na pewno robi sam od A-Z w Polsce, niedaleko Krakowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boguc_Wroc Opublikowano 7 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2013 ja mam spore doświadczenie z klamkami robionymi CNC, do każdego motocykla za 160zł już z przesyłką ogarniam takie klamkigeneralnie sporo znajomych jeździ w takich , ja sam mialem w swoich motocyklach i jestem bardzo zadowolony z jakości, nie mówiąc juz o stosunku jakość/cena.klamke z pompa radialna w zestawie bym nie brał, ale same klamki jak najbardziej takporównnywałem z klamkami z Womet-a i jakiejś większej różnicy szczerze mówiąc nie widziałem :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 7 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2013 Bardziej zastanawia mnie to co mówił kumpel, że klamki składane jakoby uchylają się lekko do góry przy wciskaniu... Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 12 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2013 Czytam w motormanii, że komuś składane klamki się złożyły w trakcie jazdy na torze. Zamiast hamować próbował ściskać powietrze i poleciał w kotły na sławiniaku. filipr piszesz o składanych wometach czy genrealnie o jakiś tam bliżej niekreslonych składanych klamkach? Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 12 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2013 Bimbak - konkretnie mam na myśli Womet-tech, bo tak mi pisał kumpel. Byłem ciekawy czy ktoś jeszcze miał takie wrażenie.Jak się tak dobrze zastanowić nad tym co napisałeś to hmmm w sytuacji gdy występuje zimny pot na czole może lepiej żeby klamka nie miała możliwości pójścia w górę.... Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 12 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2013 Yubas. może i śmieszne. W sytuacji paniki po prostu ciśnie się klamkę (nie każdy jest opanowany do ostatniej chwili) i jak idzie w górę zamiast w kierunku manetki to jest zonk... Na torze to jedno, ale na drodze publicznej chyba jeszcze gorzejChyba właśnie przestałem zastanawiać się nad składanymi i kupię zwykłe krótkie klamki, tym bardziej że kosztują 70% ceny składanych. Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukimaster Opublikowano 18 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2013 Mam składane/regulowane Womety.. drugi sezon śmigają i wszystko z nimi ok. Nie zauważyłem żeby jakoś się krzywiły itp..[tam jest taka śrubką którą można regulować siłę 'składania' tych klamek. W sumie to chciałem te średniej długości , nieskładane ..ale nie było już takich w ofercie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 19 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2013 Mam składane/regulowane Womety.. drugi sezon śmigają i wszystko z nimi ok. Nie zauważyłem żeby jakoś się krzywiły itp..[tam jest taka śrubką którą można regulować siłę 'składania' tych klamek. W sumie to chciałem te średniej długości , nieskładane ..ale nie było już takich w ofercie. Czyli jeśli dobrze rozumiem, jest to ta śrubka przy osi obrotu miejsca gdzie ewentualnie składa się klamka?Czy możesz tą śrubkę dokręcić na tyle mocno żeby klamka właściwie nie składała się wcale? Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukimaster Opublikowano 19 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2013 Tak dokładnie to ta śrubka na tzw.imbus widoczna na zdjęciu z przodu ;) Myślę, że jeśli ją skręcisz na maxa dźwignia będzie na sztywno. Ja też mam dość mocno ją skręconą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 20 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2013 Dzięki za wyjaśnienie lukimaster, bo właśnie wychodzi na to że Womet-Tech ma w ofercie krótkie albo długie, przy czym długie w opcji regulowane i nie ale każde z długich są składane. Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.