rahim711 Opublikowano 14 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2010 Witam Posiadam motor Diabolini 250ccm 4t 2008r. Był w nim przeprowadzony kapitalny remont. Nie wymieniałem oleju, motor chodził, kompresja była bardzo dobra, palił od kopa. Jeździłem nim 30minut po czy stracił znacznie kompresję tzn. na zimno nie pali z kopa, kopajką luźniej chodzi, zdarza mu się "zadławić". Wymieniłem w nim tłok z pierscieniami + kupiłem oleju.Tuleja cylindra była nie naruszona a głowica jest jak nowa. Uszczelka pod głowicą jest 3-warstwowa.Strasznie starta, rozkleiła się na trzy części.Założyłem taką jaka była. Problem po cześci ustąpił, kompresja jest lepsza, mniej dymi ale nie jest jak było na początku. Jak myslicie, co jest nie tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 14 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2010 Kup nową uszczelke pod głowicą - ona jest jednorazowa!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 15 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2010 pewnie dlatego problem po części ustąpił a nie po calosci bo stara uszczelkę założyłeś wywal to gówno i kup nowa, żeby ci do głowy tez nie przyszło na silikon składać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sopelblue Opublikowano 15 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2010 jw. + moment dokręcenia śrub/nakrętek głowicy oczywiście znasz i masz dynamometr jak mniemam :smile: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RIDER1PRZEMEK Opublikowano 15 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2010 (edytowane) uszczelkę należało wymienić odrazu ale jeśli chodzi o kopcenie to nie przejmuj się tym bo "TTTM" (ten typ tak ma) podstawa dolewać regularnie olej aby go nie zatrzeć :icon_exclaim: Edytowane 15 Listopada 2010 przez vfr750 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rahim711 Opublikowano 15 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2010 Ten silnik nie ma dymić.Wcześniej było wszystko idelanie. Uszczelka jest do wymiany napewno ale nie przez nią występuje znaczne osłabienie kompresji+lekkie dymienie(tylko na wysokich obrotach). Był remont cały zrobiony.Piłowałem go około 30minut ale nie bardzo(chodzi że obroty były jak na dotarcie za duże miejscami).Kupiłem nowy tłok i zmieniłem.Uszkodzenie zlikwidowałem po części. Głowica jest nowa. Nie mam klucza dynamometrycznego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BANANvanDYK Opublikowano 15 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2010 jw. + moment dokręcenia śrub/nakrętek głowicy oczywiście znasz i masz dynamometr jak mniemam :smile: Haha, znajdź mi serwisówkę do czajnabajka... Lepiej sprzedaj ten złom nim włożysz w niego dwa razy więcej niż jest wart. Cytuj 7,352 osób lubi to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sopelblue Opublikowano 15 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2010 Haha, znajdź mi serwisówkę do czajnabajka... Lepiej sprzedaj ten złom nim włożysz w niego dwa razy więcej niż jest wart. Jak byś tak usiadł na spokojnie i chwilę pomyślał to może wyłowiłbyś co prawda ukryty sens mej wypowiedzi tj. śruby 6-tki w porównaniu do 8-mek czy 10tek dokręcasz chyba innym momentem, należy zwrócić uwagę na rząd wielkości a nie na dokładny pomiar co do Nm. A można zobaczyć jakiś moment w podobnym pudle i lekko zaniżyć i dokręcić. :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szoti Opublikowano 15 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2010 jw. + moment dokręcenia śrub/nakrętek głowicy oczywiście znasz i masz dynamometr jak mniemam :smile: Do szpilek w motorynce też używałeś dynamometru ? W chinolu przykręcaj po przekątnej i będzie ok i co do chińskich uszczelek to nie był bym pewien lepiej posmaruj ją czymś : ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 15 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2010 co najwyżej smarem możesz taką uszczelke posmarować - niczym więcej. Potem tacy mistrzowie sylikonu dziwią się że im motocykle nie jeżdzą, albo się zacierają - nie podcierajmy dupy szkłem, róbmy jak należy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rahim711 Opublikowano 15 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2010 Wiem że to sprzęt Made In China jest fatalny(włożyłem w niego ponad 1000zł i będe jeszcze wkładał-ten motor jest symboliczny, dlatego wkładam hajs) .Narazie posiadam Xl 250 4t, ale na następny sezon mam zamiar kupić Yz 250 2t albo Husaberga 350 4t. Co do uszczelki to założe nową lecz jestem pewien że wina nie stoi tylko po niej. Kompresja by znacznie od niej nie spadła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 15 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2010 (edytowane) Kompresja by znacznie od niej nie spadła. Mylisz sie. Dolicz do tego chińskie materiały = nie zawsze idealnie ze sobą spasowane elementy. Zrób wszystko porządnie z sercem a nie żeby tylko opdlaiło i na szybko to bedzie chodzić. Pierścienie dobrze pozakładane? Luzy zaworowe w normie? Zawory trzymaja? Edytowane 15 Listopada 2010 przez Kamsel Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 16 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2010 znam serwisy mechaników co na stare uszczelki i silikon składają ah ręce opadają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 16 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2010 Tak w motorynce tez dokręcałem głowice kluczem dynamometrycznym i dlatego jak inni grzebali to ja jeździłem. ja bym na twoim miejscu sprawdził jak sie ma gaźnik a nie silnik rozdzierał no ale co kto lubi;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RIDER1PRZEMEK Opublikowano 16 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2010 Tak w motorynce tez dokręcałem głowice kluczem dynamometrycznym i dlatego jak inni grzebali to ja jeździłem. ja bym na twoim miejscu sprawdził jak sie ma gaźnik a nie silnik rozdzierał no ale co kto lubi;] haha! w motorynce to można dokręcać "ruskim kluczem"(jak sie nie chce szukać odpowiedniego klucza) i musi być dobrze. a tu w tym moto uszczelka nie ma winy tam po prostu jest coś z zaworami(może rozrząd, luzy na zaworach) albo po prostu coś grubszego się sypło trzeba to po prostu sprawdzić a jeśli sprawa kopcenia to tak jak mówiłem będzie kopcić, jeszcze nie widziałem chiniczyka który by nie kopcił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.