BANANvanDYK Opublikowano 16 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2010 Jak byś tak usiadł na spokojnie i chwilę pomyślał to może wyłowiłbyś co prawda ukryty sens mej wypowiedzi tj. śruby 6-tki w porównaniu do 8-mek czy 10tek dokręcasz chyba innym momentem, należy zwrócić uwagę na rząd wielkości a nie na dokładny pomiar co do Nm. A można zobaczyć jakiś moment w podobnym pudle i lekko zaniżyć i dokręcić. :bigrazz: Gdybyś miał kontakt z mechaniką w czajnabajkach, to byś się zdziwił, gdy zerwiesz gwint lub ukręcisz śrubę dokręcając momentem zalecanym ogólnie dostępne normy. Chińską śrubę z oznaczeniem "8.8" można bez problemu najzwyklejszym kluczem ukręcić. Cytuj 7,352 osób lubi to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-pawlus- Opublikowano 16 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2010 Sprawdź czy dobrze założyłeś rozrząd czy czasami nie przeskoczył o jeden ząb wtedy zmienią ci się deko fazy rozrządu i będzie lekko dymić na wysokich obrotach. Miałem to samo w moim motongu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rahim711 Opublikowano 16 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2010 Rozrząd jest ustawiony dobrze według znaków.Zastanawiało mnie czy nie przeskoczył ale jest ok. Gaźnik niema nic do słabszej kompresji i dymienia, lecz jutro go będe czyścił i regulował. Pierscienie dobrze założyłem, zawory trzymają. Uszczelka napewno do wymiany. Zauważyłem jedną rzecz:podczas rozruchu silnika rozgrzanego pojawia się dymienie z tłumika i z wężyka odpowietrzchnika korbowego(ten węzyk idzie z karterów pod silnik. Mi to wygląda na uszczelke+regulacja zaworów lub któryś puszcza(zawory były zakładane nowe-mają przejechane 20km max. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mc'queen Opublikowano 16 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2010 Rozrząd jest ustawiony dobrze według znaków.Zastanawiało mnie czy nie przeskoczył ale jest ok. Gaźnik niema nic do słabszej kompresji i dymienia, lecz jutro go będe czyścił i regulował. Pierscienie dobrze założyłem, zawory trzymają. Uszczelka napewno do wymiany. Zauważyłem jedną rzecz:podczas rozruchu silnika rozgrzanego pojawia się dymienie z tłumika i z wężyka odpowietrzchnika korbowego(ten węzyk idzie z karterów pod silnik. Mi to wygląda na uszczelke+regulacja zaworów lub któryś puszcza(zawory były zakładane nowe-mają przejechane 20km max. A jak zakładałeś nowy tłok, to wyregulowałeś szczelinę na zamkach pierścieni? Jeśli nie, to pierścienie były spasowane za ciasno i po rozgrzaniu silnika niektóre mogły popękać. To by tłumaczyło przedmuchy do skrzyni korbowej. Stara uszczelka też może dać taki efekt. Tak czy inaczej musisz ją wymienić i masz dwa wyjścia: 1. wymieniasz tylko uszczelkę, składasz i sprawdzasz 2. zdejmujesz też cylinder i sprawdzasz pierścienie Jeśli wybrałeś 1 i jest dobrze, to ok. Jeśli nadal jest źle to rozbierasz jeszcze raz i sprawdzasz pierścienie. Powinieneś sprawdzić szczelność zaworów. Najprościej odwrócić głowice do góry komorą spalania i wlać w nią ropy. Jeśli będzie cieknąć przez kanały wylotowe i dolotowe to wiadomo o co chodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rahim711 Opublikowano 16 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2010 Pierścienie założyłem dobrze. Myśle że to wina uszczelki i któregoś z zaworów. Na starym tłoku widać lekką ryse jakby z nim miał styczność zawór wydechowy . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RIDER1PRZEMEK Opublikowano 17 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2010 (edytowane) tak jak mówi Mc'queen sprawdź te pierścienie bo może coś sie z nimi stało bo do kompresji pierścienie mają duże znaczenie uszczelka na pewno nie ma definitywnej winy, jeśli zawory trzymają to napewno pierścienie albo po prostu źle dobrane te pierścienie(wymiary, materiał) :icon_question: Edytowane 17 Listopada 2010 przez vfr750 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rahim711 Opublikowano 17 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2010 Tuleja jest nominał 65mm a do niej tłok dobrany. Wszystko było spasowane w profesjonalnej firmie. Pierścienie są dobrze założone. Podejrzewam że zawory stoją za winą. Zajme się tym niedługo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 17 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2010 Jak zwykle mądrzejszy od jeża - zmień tą uszczelke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 17 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2010 Najpierw mówisz że zawory nowe, późnie że trzymają i były sprawdzane. Jak ty to wszsytko robisz? Zrzuć tą głowice i zmień uszczelke która kosztuje pewnie 20zł, przy okazji sprawdź zawory i luzy zaworowe. Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rahim711 Opublikowano 17 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2010 (edytowane) Wiem wiem wszystko zbadam i dam znać co i jak. Edytowane 17 Listopada 2010 przez rahim711 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luca Opublikowano 18 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2010 Przed włożeniem nowego tłoka z pierścieniami, cylinder był honowany? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rahim711 Opublikowano 19 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2010 Tak. Zauważyłem reakcje silnika. Strzela z pod uszczelki na głowicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 19 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2010 Nawet przy chinolu, a wlasciwie specjalnie przy chinolu kazde pojscie na skroty odbije sie na tobie. Jaki sens zrobic caly silnik, a nie wymienic uszczelki ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rahim711 Opublikowano 20 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2010 1.Ciężko ją dostać. 2.Na samym początku nie była do wymiany. 2.Nie było żadnych spadków mocy, dymienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 20 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2010 Uszczelka pod głowicą jest jednorazowa i zapamiętaj to bo ułatwi Ci życie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.