Patryk_mx Opublikowano 27 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2010 1,5 roku temu ... no jjank proszę Cię . To że wtedy wyglądało ok to nie znaczy że już wtedy się to kwalifikowało do wymiany, a tym bardziej teraz. Po obejrzeniu twojego filmu śmiem twierdzić , że tłok z pierścieniami masz już ostro doj*bany , przecież twój motocykl kopci jak 2t przy mieszance 1:20 Swoją drogą pomierzyłeś wtedy wszystko dokładnie odpowiednimi przyrządami, czy tylko rozebrałeś, pooglądałeś i złożyłeś ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 27 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2010 (edytowane) Nie mierzyłem, mój błąd, wtedy mnoto nie dymiło. Jeśli wymiana pompy nic nie da to trzeba będzie sprzedac moto, bo remontowac się go nie opłaca. Edytowane 27 Grudnia 2010 przez jjank Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 27 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2010 wrzuć tłok nowy i tyle, pośmiga kolejny sezon Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 27 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2010 A czemu ma się nie opłacać ? Teraz wsadzisz tysiąc i znowu będziesz miał spokój na kilka tysięcy km. Cena tłoka jeszcze według mnie do przełknieńcia bo od 380 za tkrj do 600 za wossnera, za 500 kupisz wiseco Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 27 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2010 Problem w tym, że do pd03 nie ma już zamienników jeśli chodzi o tłoki a i z orginałami moze byc ciężko, bo na motorista.pl są tylko do pd04, a poza tym jest to juz bardzo stary i zmęczony sprzęt, trzeba by naprawiac gwinty, zrobic zawory(albo szukać głowicy, bo ta juz pewnie niedlugo się podda), przebieg ponad 70 000 i 26lat zrobiły swoje. Potrzebuję inne moto, Xl trochę mnie już nudzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 4 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2011 Panowie, poskładałem moto i niestety bez efektu. Tzn. wreszcie mogę sprawdzić stan oleju, czyli wcześniej jakiś oring/zimmering albo pompa puszczały, ale niestety dymienie nie ustało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 4 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2011 no jesli silnik ma 70tys na tym samym tloku to sie nie dziwie ze dymi i bierze olej... tlok kwalifikuje sie do wymiany przy ok 50tys Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 4 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2011 sprawa była jasna z góry że to tłok a nie pompa Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 5 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 Jasna to moze jest teraz, na poczatku nic nie wiedzielismy na temat przebiegu i stanu silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.