wojnarrafal Opublikowano 12 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2010 Jak w temacie, chcałem wykręcić świece NGK CR7HS i przy wykręcaniu świeca się złamała i część z gwintem został w motorze, jak to wykręcic pomocy, zdjęcia przedstawiają co i jak: POMOCYYYYY http://zapodaj.net/08abd81f919a.jpg.html http://zapodaj.net/fb0c1538c533.jpg.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 12 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2010 Ale kupa, jednym słowem. Miałem kiedyś takie coś w ojcowym samochodzie, fura i tak była do crash--testów i złomowania więc za bardzo się nie wczuwałem w wyrafinowane metody naprawy. Lekko nabiłem dużego Torx`a i wykręciłem. Może ktoś zna metody bardziej na "poziomie". Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal.051 Opublikowano 12 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2010 coraz bardziej przekonuję się o tym że nowe NGK to szambo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojnarrafal Opublikowano 12 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2010 (edytowane) coraz bardziej przekonuję się o tym że nowe NGK to szambo Dokładnie, ta świeca była dzisiaj kupiona dokładnie o godzinie 16 Poszło, młotek, i imbus wbity na chama i wyszło :))\ http://zapodaj.net/23f2e99f356a.jpg.html http://zapodaj.net/5f276f1d567c.jpg.html Dziekuje za pomoc :)) Edytowane 12 Listopada 2010 przez wojnarrafal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz-2211 Opublikowano 12 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2010 Co do NGK to bym sie zdodził!!! Sam przerobiłem dwa przypadki takowego urwania,gdzie jeden był przy wkręcaniu. Nie zdąrzyłem nawet założyć klucza dynamometrycznego :eek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WilQ_21 Opublikowano 12 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2010 Witam dołączam się do przedmówców którym urwała się świeca NGK. Miałem podobny przypadek przy odkręcaniu ale nie powiem poprzedni mechanior nie miał czucia w ręce i dosyć ją dowalił, na mnie trafiło ze musiałem odkręcić i urwałem :bigrazz: I również podobnie jak poprzednicy użyłem podobnej metody :wink: pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 12 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2010 (edytowane) No to masz szczęście. Pisałem o torx`ach bo mają "ząbki". imbusem i mocnym biciem mogłeś rozepchnąć ten kawałek i by była wieksza lipa, włącznie z naprawą gwintu świecy. Ale udało się. Gratulacje. :biggrin: :clap: Co do świec - wiem że Championy są masowo podrabiane i się właśnie łamią w głowicy. Mam Championy w Harrym (oryg. świece HD robi właśnie Champion, tylko mają znaczek H-D i kosztuje 5x więcej :banghead: ). Kupiłem 10pln/szt i śmigają jak miód. Ostatnio w jakimś sklepie widzę że mają je nawet za 7zł, więc wziąłem "na zaś" dwie sztuki przy okazji. Pudełko jakieś podejrzane, wyblakłe różowe zamiast czerwonego, ale co tam... Wkręciłem je i Harry nie raczył nawet zagadać na nich na zimno. Dziś kolejna próba, na ciepłym je wkręciłem. Zapalił od strzał, myślę że git. Wsiadam i jadę. Zrobiłem może z 1km jak usłyszałem z silnika dziwne, przeraźliwe stuki pow.2500 RPM. Co jest grane?! Jadę niżej na obrotach, znowu dałem ognia trochę i słyszę jak silnik tłucze.... Coś jakby jęk korbowodów czyli spalanie stukowe. :eek: Powoli dokulałem się do garażu, wykręciłem te świeczki i wyj......łem do śmieci. :icon_evil: Włożyłem te stare i od razu silnik gada jak trzeba. NGK kupowałem kilka razy do Harrego. Najdłużej wytrzymały 2 dni. :banghead: Edytowane 12 Listopada 2010 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal.051 Opublikowano 12 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2010 raz że pękają a dwa to jeszcze tak podatnych świec na zalanie to nie widziałem :banghead: denso są w tych samych pieniądzach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojnarrafal Opublikowano 12 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2010 Mam do was pytanie. Jaka będzie najlepsza Świeca do YCF 120 R-Start (Chińczyk, ale śmiga zarąbiście), 4T poj. 120cc, Olej Castrol Power1 OffRoad 10-w40, benzyna z Orlenu :P Wiem, że pasuje do niego świeca NGK CR7HS ale to badziew, więc doradźcie mi jakąś dobrą świece. A i jeszcze jedno, motorek na pełnym gazie tak *dziwnie chodzi jakby nie dostawal paliwa, silnik jest podobny do tego z Rometa Ogar 900, gaźnik to samo, poradźcie jak wyregulować mieszanke paliwo-powietrze *Dziwnie, to znaczy jedzie i w pewnej chwili jest tak, jakby nie dostawał paliwa, ale tak jest może prze sekunde, potem znowu jedzie dobrze (przez 2 sek) i znowu przerywa, i tak ciągle. PS.: Jak mu podczas jazdy włączyniem półssanie to to samo się działo, tylko częśćiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamikazemario Opublikowano 15 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2010 Mam do was pytanie. Jaka będzie najlepsza Świeca do YCF 120 R-Start (Chińczyk, ale śmiga zarąbiście), 4T poj. 120cc, Olej Castrol Power1 OffRoad 10-w40, benzyna z Orlenu :P Wiem, że pasuje do niego świeca NGK CR7HS ale to badziew, więc doradźcie mi jakąś dobrą świece. A i jeszcze jedno, motorek na pełnym gazie tak *dziwnie chodzi jakby nie dostawal paliwa, silnik jest podobny do tego z Rometa Ogar 900, gaźnik to samo, poradźcie jak wyregulować mieszanke paliwo-powietrze *Dziwnie, to znaczy jedzie i w pewnej chwili jest tak, jakby nie dostawał paliwa, ale tak jest może prze sekunde, potem znowu jedzie dobrze (przez 2 sek) i znowu przerywa, i tak ciągle. PS.: Jak mu podczas jazdy włączyniem półssanie to to samo się działo, tylko częśćiej Uśmiać się idzie, twierdzisz że NGK to badziew? A chińczyk to co? Jak znajdziesz nie podrobioną NGK to będzie służyła wiele, wiele godzin. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marian65 Opublikowano 15 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2010 Kolego świecę najlepiej wykręć wbijając torksa lub imbus,następnie sprawdź czy na tym co wykręciłeś niczego nie brakuje i nie wpadło do cylindra.To że moto przerywa na wysokich obrotach może być spowodowane odcięciem zapłonu,o ile twoja maszyna ma takie coś.Powinieneś wiedzieć jak chodziła zaraz po kupnie ew.sprawdź w serwisówce lub u mechanika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gość Opublikowano 24 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2010 Witam skoro już panowie piszą o gaźniku i mieszance paliwowo-powietrznej to mam trochę podobny problem. Mam silnik Lifan 125 4T (prawie nowy) - gaźnik nie mam pojęcia czy jest od tego silnika, ale wygląda podobnie jak na załączonym zdjęciu tylko plastykowe części ma trochę inne. Jak jadę obojętnie na którym biegu i podkręcam manetkę gazu do oporu to silnik jak by gasł, jak by nie dostawał paliwa wcale. Dzieje się tak nie zależnie czy jadę 20km/h czy 50km/h - muszę cofnąć manetkę żeby silnik nie zgasł i podkręcić z wyczuciem tak aby motor się rozpędzał załóżmy do tych 60km/h (więcej nie jeżdze bo mi zimno :)). Strasznie mnie to dołuje bo kiedyś miałem simsona nówkę enduro 4 biegowego, a to miało silnik 50cm3 tylko i lepiej się rozkręcał. Znowu jak ustawie w gaźniku na pół ssanie to jest to co tygrysy lubią najbardziej :) Jest moc 125ki nic nie przerywa - wchodzi na obroty idzie jak nie wiem co - pod górki w terenie na 4 biegu i nie słabuje wcale tylko się rozpędza powoli :) Co to może być że na normalnym położeniu dźwigienki ssania silnik nie idzie tak jak powinien ? Oglądaliśmy z kolegą ten silnik i gaźnik i uczepiliśmy się że to wina gaźnika bo jak moto chodził na jałowym biegu i cofnąłem taka blaszkę która wystaje z gaźnika to silnik gaśnie. (chodzi mi o blaszkę która się okręca i jest na jakiejś sprężynce w środku, blaszkę tą podnosi dźwigienka ssania). W dodatku ta blaszka sobie lata jak jest ustawione bez ssania co powoduje nie równe chodzenie silnika. Zrobiłem tak prowizorycznie na gumkę żeby to nie latało sobie lewo-prawo i silnik na jałowym biegu pracuje stabilnie i można nawet ustawić niskie obroty i nie zgaśnie. Co to może być że jak dam manetkę gazu załóżmy 80% to silnik mi zdycha jak jest bez ssania ? Co zrobić najpierw aby nie wydawać pieniążków na nowe części bo się wykosztowałem na zakup moto i rejstrowanie itd. brak kasy a jeszcze przegląd mnie czeka... Drugie pytanie - widziałem film na YouTube jak koleś hmm no dobra nie koleś bo swoje lata też mam, jak jakiś spoko pan wywala SAI (takie coś co daje dodatkowe powietrze do cylindra). Pan to zdemontował i powiedział że to jest kompletnie bez użyteczne. Chciał bym zapytać czy warto to zdemontować czy nie warto ? Bo nie chce zrobić czegoś co mi będzie brało więcej paliwa lub wyeksploatuje mi silnik 10 x szybciej. Motocykl to Kinroad XT 125 GY (z wymienionym silnikiem na Lifan125) Silnik http://i.imagefra.me/657huicc http://i.imagefra.me/9aahuic8 Widoczna blaszka po prawej stronie po stronie filtra. http://i.imagefra.me/b4dhuhvz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kogutnatrajce Opublikowano 29 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2010 "Włączając" ssanie przymykasz dopływ powietrza , wnioskuję więc , że silnik dostaje go za dużo w stosunku do paliwa . Podnieś iglicę o jeden ząbek i sprawdź czy będzie się lepiej wkręcał . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 29 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2010 (edytowane) Wrócę do świec NGK...ostatnio(tydzień temu) świeca NGK sprawiła, że musiałem zrzucić głowicę w aucie....wypalony zawór.Ani to pogoda ani chęci na takie roboty za oknem.Tym bardziej jestem zły bo mam platynowe po 80 dych za sztukę i przejechały tylko 28 tysi.A wku**wiony jestm bo co odłożę aby przybliżyć się do następnego motonga to takie urwa klocki. Ale dowiedziałem się przy okazji, że Europa już robi te świece więc może stąd ten spadek jakości. Edytowane 29 Listopada 2010 przez _Monter_ Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rams Opublikowano 29 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2010 http://www.joemonster.org/art/15181/Nie_odpala_ci_samochod_ Później ludzie się dziwią, że świece szybko padają lub ich kawałki zostają w głowicach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.