crossowiec Opublikowano 24 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2010 faktycznie :) Kawa konkretny przecinak, nie spodziewałem się szczerze mówiąc..to dopiero jest wymiatacz, i mówią, że komfortowy? no no :) widze komplikacje na horyzoncie heh :) mało jeszcze wiem w temacie sportowych motocykli, nie wiem która i czy w ogóle 600 jest w stanie objechać np. gsxr 750...750 to 750 a nie 600 :) tak jakbimbak powiedział, pojemności nie zastąpisz niczym :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 24 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2010 faktycznie :) Kawa konkretny przecinak, nie spodziewałem się szczerze mówiąc..to dopiero jest wymiatacz, i mówią, że komfortowy? no no :) widze komplikacje na horyzoncie heh :) Tak, to prawda. Po bliższym spotkaniu z tą maszyną byłem bardzo pozytywnie zaskoczony :icon_eek: Wgoda niemalże turystyka a moc rasowego sportowego tysiąca. Zacny sprzęt. No i ogromny gabarytowo :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crossowiec Opublikowano 24 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2010 no właśnie, myślałem że wyszedłem już na prostą w decyzji, a tutaj zx9r się pojawiła :) :rolleyes: trochę kusi ale , Kawa to Kawa, też czytałem że trzeba bacznie zwracać uwagę na rozrząd, zawory, na panewki bo lubią się...no wiecie :) ogólnie problemy ze smarowaniem silnika, no i pare innych jeszcze punktów było, więc troche to odpycha...ale faktycznie moc i osiągi to są niebagatelne... czytałem że ZX9 to najlepiej kupić z roczników 96-99 oraz te 02-03, jeśli już to tylko te od 2000 roku mi się podobają, z podwójnym reflektorem...nie wiem jeszcze jak cenowo stoją, chyba zaraz to przewertuje i jak się ma do tego Gixer teraz ? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 24 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2010 no właśnie, myślałem że wyszedłem już na prostą w decyzji, a tutaj zx9r się pojawiła :) I nastepne 10 stron brandzlowania sie przed kompem ;) Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the-one Opublikowano 24 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2010 Ja sie juz powoli gubie w wątkach. Juz nie wiem czy chcesz motocykl supersportowy, z wygodna pozycja i duza moca czy solidna trwaloscia. Z tego co czytam to szukasz maszyny ktora na prostej bedzie miala konkretny przyrost mocy, zeby byl jak najszybszy i najmocniejszy w tej cenie, pamietaj ze dlugie proste sa dla szybkich motocykli a zakrety dla szybkich motocyklistow. Piszesz ze gixx jest piekny dla ciebie a tu nagle rozwazasz zx9r ktora ma zupelnie inna linie niz ostre ksztalty k1. Pamietaj ze wykresy z hamowni to nie wszystko, liczy sie tez zawieszenie i wywazenie samego motocykla. Porownujac np cbr f2 i 900rr, waga podobna a 900rr wydaje sie lzejsza przez lepsze wywazenie motocykla. Chodzi o to ze musisz sie przejechac ktoryms z motocykli bo przed monitorem to sie patrzy na wyglad z fotek i moc papierkowa, co innego w praktyce jak widzisz ten sam motocykl na zywo, przejedziesz sie chociazby sc33 czy gixxem i jestes w stanie sie zakochac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 24 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2010 Kurcze... no przejedź się czymś w końcu... zresztą i tak kupisz gsxra :D Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crossowiec Opublikowano 24 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2010 the-one a Tobie podoba się tylko jedna jedyna kobieta na całym świecie? nie masz tak że wydaje Ci się że ta która strasznie Ci się podoba, nie jest jednak aż tak ładna jak kolejna którą gdzieś przypadkiem zauważyłeś? z motocyklami jest podobnie, :) jak się tak dłużej przyglądam zx9r to też bardzo mi się podoba :) i wiele innych o których nie będę wspominał Ja sie juz powoli gubie w wątkach. Juz nie wiem czy chcesz motocykl supersportowy, z wygodna pozycja i duza moca czy solidna trwaloscia. przecież jedno nie wyklucza drugiego, myślę że Gixer jest w stanie mi to zapewnić :) nie martw się przyjacielu nie gubisz się, jesteśmy na dobrej prostej :) Bimbak wiem wiem szukam powoli po ogłoszeniach którejś z tych maszynek nie daleko mnie żeby pojechać obejrzeć i zrobić rundkę, aby mieć punkty odniesienia do pozostałych...które ile odstają od Gixera :icon_biggrin: taka dygresja mała :) pojeżdżę i zobaczę co jest co Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hesuss Opublikowano 24 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2010 no właśnie, myślałem że wyszedłem już na prostą w decyzji, a tutaj zx9r się pojawiła smile.gif zx9 to krowa, wolał bym 636 :wink: nawet tą sprzed 2003r tylko trzeba znaleźć zadbany egzemplarz. A 636 po 2003r jest zaje****a, ale to już nie ten budżet... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemyslaw912 Opublikowano 24 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2010 faktycznie :) Kawa konkretny przecinak, nie spodziewałem się szczerze mówiąc..to dopiero jest wymiatacz, i mówią, że komfortowy? no no :) widze komplikacje na horyzoncie heh :) mało jeszcze wiem w temacie sportowych motocykli, nie wiem która i czy w ogóle 600 jest w stanie objechać np. gsxr 750...750 to 750 a nie 600 :) tak jakbimbak powiedział, pojemności nie zastąpisz niczym :) Prawda! :lalag: kawa dodatkowo ma zaj**isty dźwięk żadne moto nie ma tego dźwięku! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hesuss Opublikowano 24 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2010 (edytowane) faktycznie smile.gif Kawa konkretny przecinak, nie spodziewałem się szczerze mówiąc..to dopiero jest wymiatacz, i mówią, że komfortowy? no no smile.gif widze komplikacje na horyzoncie heh smile.gif Chcesz sportową ścigałke bez kompromisów? weź gsxra. Jak szukasz "komfortu" to szukaj f4, sc33 itp. Zresztą, tego nikt ci nie powie, musisz sam się przejechać tym i tym a od razu bedziesz wiedział co jest dla ciebie. Pozdr Edytowane 24 Listopada 2010 przez hesuss Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crossowiec Opublikowano 24 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2010 hesuss jak wspomniałem już, lubię większe sprzęty, nie takie małe szlifiereczki :) komfort jest rzeczą nie zbyt istotną, wytrzymam te maszyny, CR-ka konkretnie mnie wytrzepała na wszelakich wertepach :) chodzi mi o maxymalny odpał, frajdę z jazdy i bezawaryjność, czytaj: dobre opinie i brak poważnych defektów od samego początku produkcji danego motocykla, o Gixie jeszcze nikt jakoś źle nie mówił, a odpał daje konkretny chyba.... szukam sprzętów żeby się przymierzyć do jednego, drugiego, trzeciego...zobaczyć który co oferuje namacalnie, ale faworyta swojego mam Przemyslaw912 nie wiem konkretnie jaki ma zx9r ale lubię naprawdę głośne wydechy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 24 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2010 Kawa to Kawa, też czytałem że trzeba bacznie zwracać uwagę na rozrząd, zawory, na panewki bo lubią się...no wiecie :) ogólnie problemy ze smarowaniem silnika, no i pare innych jeszcze punktów było, więc troche to odpycha... No i przez takich jak Ty inni korzystają :biggrin: Kawy są tanie, ale tylko w Polsce :wink: I tylko w Polsce mają opinię jaką mają. Wierz mi, że Hunter czasami na prawdę chamsko traktował swoją maciorę, oleju grama nie żarła, o dziwo zawsze nawet odpalała :bigrazz: Jak ludzie kupują składaki czy inne złomy to później narzekają, że panewę wysrało, a że krzywo jedzie... :biggrin: zx9 to krowa, wolał bym 636 :wink: nawet tą sprzed 2003r tylko trzeba znaleźć zadbany egzemplarz. A 636 po 2003r jest zaje****a, ale to już nie ten budżet... Padaki już da się kupić za dychę. Crossowiec najpierw musi sam zdecydować czego oczekuje od motocykla. Sprinter czy lokomotywa? Jedni wolą charakterystykę 600 inni 1000. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crossowiec Opublikowano 25 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2010 No i przez takich jak Ty inni korzystają :biggrin: Kawy są tanie, ale tylko w Polsce :wink: I tylko w Polsce mają opinię jaką mają. Wierz mi, że Hunter czasami na prawdę chamsko traktował swoją maciorę, oleju grama nie żarła, o dziwo zawsze nawet odpalała :bigrazz: Jak ludzie kupują składaki czy inne złomy to później narzekają, że panewę wysrało, a że krzywo jedzie... :biggrin: jednak jakieś ryzyko jest już wypuszczone z linii produkcyjnej :D może nie będę ryzykował Kawy na początek żeby się nie zrazić, Padaki już da się kupić za dychę. Crossowiec najpierw musi sam zdecydować czego oczekuje od motocykla. Sprinter czy lokomotywa? Jedni wolą charakterystykę 600 inni 1000. padaki, skłądaka czy złoma nie kupie :) wyjaśniałem to już jaki ma być sprzęt :) zdecydowanie wole sprintera od lokomotywy, przyczepki nie będę ciągał hehe, i sprinter z charakterystyką 1000 :) nie będę też musiał kręcić tak jak sprintera w 600-tce, nic nic nic a przed końcem skali kopniak :) tego też nie chce, więc Gixer wygląda na złoty środek pod tym względem...taką mam nadzieję:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crossowiec Opublikowano 25 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2010 YUBY ZX9R zostawiam jako wyjście awaryjne, zaraz po 900rr... skupiam się na Gixerze głównie wszystko zależy od stanu i pieniędzy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.