crossowiec Opublikowano 12 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2010 929/954 bardzo zacny sprzęt:) myślałem o tym, ale jednak cenią się za to nawet 3-4 tysiące wiecej niż za Gixera k1-k2 więc troche ponad mój budżet....chyba że ja źle szukałem :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitersky Opublikowano 12 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2010 Wyjście jest jedno Kolego, uniwersalne i ponadczasowe. Przejedź się każdym z w/w maszyn i zdecyduj. Który przypasi tego bierz i nie wdawaj się zbytnio w szczegóły, bo obie maszyny są naprawdę rewelacyjne. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 12 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2010 929/954 bardzo zacny sprzęt:) myślałem o tym, ale jednak cenią się za to nawet 3-4 tysiące wiecej niż za Gixera k1-k2 więc troche ponad mój budżet....chyba że ja źle szukałem :) A jakim budżetem dysponujesz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crossowiec Opublikowano 12 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2010 (edytowane) pitersky jesli grom z jasnego nieba nie uderzy i nie trafi sie jakaś rewelacja inna, to czuje swój kuperek juz w siodle Gixera :) chętnie bym sie kajtnął chociaż kaweł i 954, i 900rr i gixerem, ale teraz trudno o to już będzie poza tym nikt w okolicy nie dysponuje takimi maszynami, Vector chce tak ok 10 tysięcy PLN na pojazd przeznaczyć, wiadomo z tendencją zniżkową :) licze że w grudniu, styczniu będzie coś taniej jeszcze he Edytowane 12 Listopada 2010 przez crossowiec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 12 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2010 pitersky jesli grom z jasnego nieba nie uderzy i nie trafi sie jakaś rewelacja inna, to czuje swój kuperek juz w siodle Gixera :) Vector chce tak ok 10 tysięcy PLN na pojazd przeznaczyć, wiadomo z tendencją zniżkową :) licze że w grudniu, styczniu będzie coś taniej jeszcze he No to jak sugeruje Heniek niestety o na prawdę ładnej chcociażby 929 można pomarzyć, nie wspomnę o 954. A myślę, że szrotem nie chciałbyś jeźdźić. Cóż jeszcze mogę dodać od siebie. Honda to Honda. Chwyciła mnie za serce i czuję w kościach, że szybko marki nie zmienię. A jak Ci się znudzi to zawsze można sprzedać i kupić coś innego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crossowiec Opublikowano 12 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2010 (edytowane) zgadza sie Vector, właściwie to mam więcej PLN ale mają inne przeznaczenie, na moto postanowiłem wybecelować ok 10 tysięcy, więc o 954 nie mysle nawet, a 929 troche mniej mi się podoba, dlatego Gixera biorę jako primo pod uwagę, pozostaje tylko szukać zadbanego w miarę utrzymanego sprzętu, myśle że zimą za około 10 tysięcy spokojnie mozna coś będzie znaleźć....w razie co jako selekcja druga zawsze zostaje 900rr :) troche tańsze są od gixera wiem doskonale co to znaczyć pokochac Hondę:) miałem 3 sztuki, te skrzydło jednak ma coś w sobie, magnetyzm, sentyment pozostał ogromny do tej Japonii... Edytowane 12 Listopada 2010 przez crossowiec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 12 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2010 Co do łańcuszków rozrządu to nie zdarza sie raczej by była potrzebna wymiana poniżej 50tyś km. W CBR przy ok 75 łańcuch zaczął sie odzywać, w K1 przy 47tyś jest cichosza, i jeszcze sporo życia przed nim. Regulację zaworów w obu motocyklach wystarczy przeprowadzić raz na 20tyś km. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crossowiec Opublikowano 12 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2010 dzięki baba :) a jeszzce odnosnie tych wtrysków w Gixie, trzeba jakies regulacje robić okresowe czy coś? dzieją sie z nimi jakieś rzeczy czy poprostu smigają i tyle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 12 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2010 Robi się synchronizację :) Z tego co pamiętam to koszt mniej więcej podobny do regulacji gaźników. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crossowiec Opublikowano 13 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 dzięki :) w takim razie na jedno wyjdzie co do kosztów, no a co do użytkowania to wyjaśnienia pojawiły się już wcześniej, gaźnik kontra wtryski, więc wiadomo a jeszczo co do tej synchronizacji układu wtryskowego w suzi, to są z tym problemy w postaci np. że tylko specjalny warsztat może to wykonać bo potrzebne są odpowiednie narzędzia, czy raczej każdy szanujący się mechanik powinien sobie z tym poradzić? chodzi o to zebym nie musiał pół kraju przeszukać aby znaleźć warsztat który wyreguluje mi układ wtryskowy, w razie czego :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 13 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 ja bym wybrał gixa litrowego, sc 33 jest dobrym motocyklem ale gix może napewno o wiele wiecej zaoferować, sc 33 ma na przodzie 16stke, co też nie jest rewelacją (dobór gum, shimmy itd...) a co powiesz na SP-1?? ;) Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crossowiec Opublikowano 13 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 (edytowane) YUBY dzięki ;) RudyXJ VTR to raczej nie dla mnie :) jesli już to ładne są te chyba powyżej 2002, zabudowane, nie podobaja mi sie ogólnie maszyny któe mają odkryty dół, a VTR dopiero chyba od któregoś roku była już cała zabudowana jak reszta szlifierek... zdecydowanie większość poleca z Was poleca Gixera przed Cebrą :) więc chyba juz sie zdecydowałem, umocniliście mój wybór, nie bede ukrywał że w głębi od początku stawiałem na gixera i chyba nie myliłem sie:) ale chętnie posłucham jeszcze ciekawych informacji, na temat cebry i gixera, tego nigdy za wiele zwłąszcza o tak wspaniałych maszynach Edytowane 13 Listopada 2010 przez crossowiec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 13 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 a jeszczo co do tej synchronizacji układu wtryskowego w suzi, to są z tym problemy w postaci np. że tylko specjalny warsztat może to wykonać bo potrzebne są odpowiednie narzędzia, czy raczej każdy szanujący się mechanik powinien sobie z tym poradzić? chodzi o to zebym nie musiał pół kraju przeszukać aby znaleźć warsztat który wyreguluje mi układ wtryskowy, w razie czego :) No warsztat musi mieć takie cuś co pokazuje na skali synchro, nie znam się, ale widziałem u Roberta w Przeźmierowie jak robili kumplowi regulację:) RudyXJ VTR to raczej nie dla mnie jesli już to ładne są te chyba powyżej 2002, zabudowane, nie podobaja mi sie ogólnie maszyny któe mają odkryty dół, a VTR dopiero chyba od któregoś roku była już cała zabudowana jak reszta szlifierek... Nie nie pomyliłeś przypadkiem się z Firestorm? Bo SP-1 i SP-2 to są za*ebiście piękne motocykle. SP-1 może nawet na chama byś wyrwał za te 10 klocków :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 13 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 Bo SP-1 i SP-2 to są za*ebiście piękne motocykle. no :biggrin: w szczególności pięęękna jest tylna lampa :icon_twisted: Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the-one Opublikowano 13 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 (edytowane) Masz problem chłopie bo i jedno i drugie moto jest ładne. Swoje SC33 na ktorym przejezdzilem 3 sezony sprzedałem miesiac temu i mialem czekac z zakupem moto do wiosny i zastanawialem sie nad roznymi motocyklami...954, GSXR1000 K1 az tu nagle trafila sie okazja kupic ponownie SC33, tym razem zadbane i doinwestowane, rok 1999 (filtr sportowy, dynojety, swiece irydowe, lampy xenonowe, sportowy krotki wydech) a to wszystko w cenie starszego modelu. Nie zastanawialem sie dlugo bo mi ten motocykl wcale sie nie znudzil i mocy nadal ma wystarczajaco i do zabawy i do turystyki jest to poprostu poreczny i dopracowany motocykl. Wiadomo jakby byla kasa to zastanawialbym sie nad czyms zupelnie nowym ale jest jak jest i jezdze tym na co mnie stac. Patrzac na ogolny wizerunek motocykla i trwałość mysle ze SC33 jest najlepszym i najsluszniejszym wyborem do 10000zł, bo za taka cene to tylko igłe mozesz znalezc jezeli chcesz to ogladnij sobie nasza wycieczka na czeskie drogi: Edytowane 13 Listopada 2010 przez the-one Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.