Skocz do zawartości

Zerwany łeb śruby


ArturR1975
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Za późno zajrzałem do tematu. Ewidentnie wina sprzęgiełka. Takie dźwięki właśnie występują gdy sprzęgło się sypie. Czasem wystarczy zmiana rolek a czasami wiece zabawy. Miałem o tym pisać w poprzednim poście ale nie chciałem zawracać dupy. :biggrin:

 

Na kole magnesowym nie masz miejsca na klucz? W niektórych tak jest, np.w GS500E na piaście koła magnesowego jest miejsce na klucz, łapiesz tam i odkręcasz. Czasami jest sporo zabawy ze zdjęciem koła z wału, upierdliwe.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koło magnesowe ma dwie dziury równolegle do siebie a ja takiego klucza nie mam a i na allegro takowego nie ma. Śrubę trzymającą koło odkręciłem sposobem bez uszkadzania czegokolwiek. Teraz czekam na ściągacz koła, w środę powinien dojść. Sposobami nie będę go ściągał ponieważ koło posiada magnesy klejone. Nowe sprzęgiełko będę miał już w poniedziałek.

 

Mam możliwość zakupienia koła magnesowego pełnego z magnesami w obudowie metalowej od GPZ to są te same silniki, ale ktoś mi mówił, że niestety koła te mają w innym miejscu pozycję do czujnika wału.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokładnie miałem to samo w zzr600 wymieniłem sprzęgieł-ko jednokierunkowe i było git

A z tymi kołami magnesowymi słyszałem w że kle się sypią często i podobno zakładają od zzr600 jednemu gościowi sprzedałem właśnie takie koło i mówił że pasuje. Bo zzr ma niby mocniejsze

Edytowane przez vfr750
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nic do Ciebie nie mam vfr ale co sie odezwiesz na tym forum to piszesz bzdury. a to co napisales powyzej to juz BZDURA ABSOLUTNA.

 

wywal to co napisales - ewentualnie prosze admina o zrobienie tego i nastepnym razem pomysl 1000 razy zanim cos naskrobiesz.

 

i pamietaj ze lepiej sie nie odezwac niz powiedziec cos glupiego - no chyba ze Ci zalezy na ilosci postow i 'rysuneczkach' w profilu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pasuje od zzr600?? Coś mi się nie chcę wierzyć. Od GPZ oraz ER5 pasuje tylko tak jak wspomniałem jest problem z czujnikiem wału. Na ile jest to prawdą nie wiem, ale wiem, że jeden z posiadaczy KLE tego próbował i lipa.

 

Nie chodzi tutaj o mocniejsze tylko inaczej wykonane. KLE ma magnesy klejone a GPZ mają już (nie wszystkie modele) magnesy schowane oraz zabezpieczone pierścieniem.

Edytowane przez ArturR1975
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oczywiscie ze kolo od zzr nie pasuje do kle - szkoda wogole klawiatury na wyjasnianie dlaczego.

 

co do kol magnesowych w twinach 500 kawasaki to zadzwon lub napisz:

 

[email protected]

 

tel 607 960 449

 

dowiesz sie wszystkiego

 

 

Gościu brał odemnie koło od zzr600 i sie go pytam co się mu stało(z ciekawości) a on mi powiedział że to koło będzie zakładał do kle 500 bo już drugi raz siadło mu oryginalne i się go pytam czy pasuje a on mi odpowiedział że: "pasuje tylko trzeba się znać" i nic więcej mi nie chciał powiedzieć. I ja osobiście nie wiem czy pasuje bo w poście pisałem że "słyszałem" bo nigdy osobiście ich nie porównywałem

 

szynszyll co ty się możesz znać jak ty pewnie na oczy takiego koła nie widziałeś więc o czym ty tu w ogóle rozmawiasz, ty kolego nie potrafisz nawet czytać ze zrozumieniem a co dopiero dawać rady :lapad:

Edytowane przez vfr750
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Gościu brał odemnie koło od zzr600 i sie go pytam co się mu stało(z ciekawości) a on mi powiedział że to koło będzie zakładał do kle 500 bo już drugi raz siadło mu oryginalne i się go pytam czy pasuje a on mi odpowiedział że: "pasuje tylko trzeba się znać" i nic więcej mi nie chciał powiedzieć. I ja osobiście nie wiem czy pasuje bo w poście pisałem że "słyszałem" bo nigdy osobiście ich nie porównywałem

 

szynszyll co ty się możesz znać jak ty pewnie na oczy takiego koła nie widziałeś więc o czym ty tu w ogóle rozmawiasz, ty kolego nie potrafisz nawet czytać ze zrozumieniem a co dopiero dawać rady :lapad:

 

AdamM Cię ostrzegał a ode mnie dostałeś w prezencie mikołajowym 10%.

Teraz wypada przeprosić kolegę szynszyl i nie opowiadać w przyszłości zasłyszanych a nie sprawdzonych informacji ponieważ możesz tym zrobić krzywdę innym czytającym nasze forum.

Jest taki dział PRZY PIWIE gdzie możesz się produkować ale na pewno nie w MECHANICE.

 

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AdamM Cię ostrzegał a ode mnie dostałeś w prezencie mikołajowym 10%.

Teraz wypada przeprosić kolegę szynszyl i nie opowiadać w przyszłości zasłyszanych a nie sprawdzonych informacji ponieważ możesz tym zrobić krzywdę innym czytającym nasze forum.

Jest taki dział PRZY PIWIE gdzie możesz się produkować ale na pewno nie w MECHANICE.

 

 

czytajcie ze zrozumieniem! nie pisałem że "pasuje na bank załóż a nie pożałujesz" ale gość to koło założył więc coś w tym jest, liczyłem że ktoś to potwierdzi ale z niektórymi nie da się po ludzku porozmawiać!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jak napisalem wyzej - skontaktuj sie z kolega, ktorego namiary podalem - siedzi dosc gleboko w temacie i bedzie potrafil Ci pomoc.

 

do kolegi vfr - na tym forum nie piszemy o rzeczach zaslyszanych tylko o tych ktorych jestesmy pewni - nasze wypowiedzi - jak juz koledzy wspomnieli - moga miec powazne konsekwencje dla osob nas czytajacych.

 

jezeli potrzebujesz potwierdzenia lub zaprzeczenia tezy jakoby kolo magnesowe z jakiegokolwiek r4 moglo byc uzyte w silniku o ukladzie zaplonowym takim jak w twinach kawasaki to dowodzisz jedynie swojej calkowitej niewiedzy w temacie.

 

zorganizuj sobie serwisowke do kle500 i do zzr600, uwaznie przeczytaj rozdzialy omawiajace uklad zaplonowy i wyciagnij wnioski.

 

przepraszac mnie nie musisz bo nie jestes w stanie mnie obrazic ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat można zamknąć.

 

Koło od GPZ nie będzie pasowało. Wiąże sie to z wymianą elektroniki, po części instalacji itd... Koło choć u mnie sprawne 1000% za jakiś czas oddam do wzmocnienia. Koszt tej zabawy to 200,00 PLN

 

Raz jeszcze wszystkim pięknie dziękuję za zainteresowanie tematem.

 

Kłaniam się. Pozdrawiam serdecznie.

 

Artur

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...