Skocz do zawartości

społawianie silnika czym uszczelniać ?


Szoti
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

hmmm no z tego co widać to widze to ranty są ok dla pewności przejade papierkiem wodnym po rantach . aa jeszcze słyszałem coś o jakimś silikonie "briko , brako" jakoś tak.... wiecie co to jest ?? czy posmarować hermetykiem i sie nie czaić ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no są też silikony do silników odporne na temperaturki,ale ja od zawsze hermana stosowałem juz w rometach i jakos nieufam tym silikonom tak jak hermanowi.niemusisz wodnym liznąc-ważne bys dobrze odtłuscił i drobnym pogłaskał przed ostatnim odtłuszczeniem.może i sama uszczelka bedzie si,ale jak gdześ pusci to sie wk..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

środki typu herman są dobre ale nie do połączeń gdzie występuje ciśnienie,składałem na coś bardzo podobnego do hermana wyjście przewodów olejowych z pompy oleju i pod wpływem temperatury ten specyfik robił się coraz to miększy-aż puszczał,złożyłem na silikon odporny na temperaturę i po problemie

 

na specyfik tego typu mam złożone kartery(z uszczelką) i jak narazie trzyma a po przygodach z pompą miałem stres-niech ci teraz puści to gówno i weź rozbieraj cały silnik przez głupią uszczelkę...

Par montaignes et par valees

Et par forez longues et lees

Par leus estranges et sauvages

Et passa mainz felonz passages

Et maint peril et maint destroit...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wez daj zwykly na 360stopni, przezroczysty lub czarny sylikon. Duzo silnikow juz spolowilem w taki sposob i zaden nie puscil plamki. Tylko podstawa to dobre odtluszczenie i rowne kartery. Wez to dobrze odtlusc np. benzyna ekstrakcyjna, przesmaruj jedna polowke i skladaj, tylko zeby nie bylo resztek oleju bo mogla ci splynac i pojda na polaczenie a pozniej roznie bywa. A jak skladasz silnik na hermetyka to sie ostro nadenerwujesz jak bedziesz musial go potem rozpalawiac

Edytowane przez pikus91
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

silikon łatwo się nie odrywa,poza tym smarujesz cieniuteńką warstwę i gra gitara...a jak masz taki wielki dylemat to nie smaruj niczym i po kłopocie

Par montaignes et par valees

Et par forez longues et lees

Par leus estranges et sauvages

Et passa mainz felonz passages

Et maint peril et maint destroit...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm no z tego co widać to widze to ranty są ok dla pewności przejade papierkiem wodnym po rantach . aa jeszcze słyszałem coś o jakimś silikonie "briko , brako" jakoś tak.... wiecie co to jest ?? czy posmarować hermetykiem i sie nie czaić ??

 

 

Środek do składania karteru nazywa się DIRKO

 

http://www.ekag1.de/pdf/dm_08/DiMa_Dirko_S...likon_GB_S8.pdf

 

 

 

 

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i jeszcze

reinzosil i goetze optid

kładziemy cienką warstwę na jedną stronę odtłuszczonego karteru

 

przy deklach i pokrywach powierzchnie zostawcie zatłuszczone, łatwiej usunąć pasty gdy trzeba zajrzeć

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...