Szoti Opublikowano 8 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2010 (edytowane) witam jutro społawiam silnik od cr i teraz pytanie... czy dać samą uszczelkę ?? czy posmarować uszczelkę hermetykiem ??? Edytowane 8 Listopada 2010 przez Szoti Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek-J8 Opublikowano 8 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2010 powiem ci ze dałbym hermana dla pewnosci by sie potem niewk...bez hermana niebedzie widac ze był rozbierany,ale czy jest idealnie równy rant-nigdzie niedrasnięty,uszkodzony minimalnie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szoti Opublikowano 8 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2010 hmmm no z tego co widać to widze to ranty są ok dla pewności przejade papierkiem wodnym po rantach . aa jeszcze słyszałem coś o jakimś silikonie "briko , brako" jakoś tak.... wiecie co to jest ?? czy posmarować hermetykiem i sie nie czaić ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek-J8 Opublikowano 8 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2010 no są też silikony do silników odporne na temperaturki,ale ja od zawsze hermana stosowałem juz w rometach i jakos nieufam tym silikonom tak jak hermanowi.niemusisz wodnym liznąc-ważne bys dobrze odtłuscił i drobnym pogłaskał przed ostatnim odtłuszczeniem.może i sama uszczelka bedzie si,ale jak gdześ pusci to sie wk.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reynevan Opublikowano 8 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2010 środki typu herman są dobre ale nie do połączeń gdzie występuje ciśnienie,składałem na coś bardzo podobnego do hermana wyjście przewodów olejowych z pompy oleju i pod wpływem temperatury ten specyfik robił się coraz to miększy-aż puszczał,złożyłem na silikon odporny na temperaturę i po problemie na specyfik tego typu mam złożone kartery(z uszczelką) i jak narazie trzyma a po przygodach z pompą miałem stres-niech ci teraz puści to gówno i weź rozbieraj cały silnik przez głupią uszczelkę... Cytuj Par montaignes et par valeesEt par forez longues et leesPar leus estranges et sauvagesEt passa mainz felonz passagesEt maint peril et maint destroit... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szoti Opublikowano 8 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2010 aha..a co do hermetyku to jak posmaruje na obie połówki silnika to odrazu społawaić czy poczekać aż hermetyk przyschnie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 8 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2010 (edytowane) Wez daj zwykly na 360stopni, przezroczysty lub czarny sylikon. Duzo silnikow juz spolowilem w taki sposob i zaden nie puscil plamki. Tylko podstawa to dobre odtluszczenie i rowne kartery. Wez to dobrze odtlusc np. benzyna ekstrakcyjna, przesmaruj jedna polowke i skladaj, tylko zeby nie bylo resztek oleju bo mogla ci splynac i pojda na polaczenie a pozniej roznie bywa. A jak skladasz silnik na hermetyka to sie ostro nadenerwujesz jak bedziesz musial go potem rozpalawiac Edytowane 8 Listopada 2010 przez pikus91 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szoti Opublikowano 8 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2010 (edytowane) ale jak np silikon pociągnie korba do góry i potem sie zastanawiają motor nie pali a tam silikon na świecy .. fuszera troszke ;] Edytowane 8 Listopada 2010 przez Szoti Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reynevan Opublikowano 8 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2010 silikon łatwo się nie odrywa,poza tym smarujesz cieniuteńką warstwę i gra gitara...a jak masz taki wielki dylemat to nie smaruj niczym i po kłopocie Cytuj Par montaignes et par valeesEt par forez longues et leesPar leus estranges et sauvagesEt passa mainz felonz passagesEt maint peril et maint destroit... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 8 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2010 hmmm no z tego co widać to widze to ranty są ok dla pewności przejade papierkiem wodnym po rantach . aa jeszcze słyszałem coś o jakimś silikonie "briko , brako" jakoś tak.... wiecie co to jest ?? czy posmarować hermetykiem i sie nie czaić ?? Środek do składania karteru nazywa się DIRKO http://www.ekag1.de/pdf/dm_08/DiMa_Dirko_S...likon_GB_S8.pdf Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szoti Opublikowano 8 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2010 Dziękuję bardzo; ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 8 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2010 i jeszcze reinzosil i goetze optid kładziemy cienką warstwę na jedną stronę odtłuszczonego karteru przy deklach i pokrywach powierzchnie zostawcie zatłuszczone, łatwiej usunąć pasty gdy trzeba zajrzeć Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.