Gość Occult Opublikowano 7 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2004 Czyszcząc wczoraj gaźniki, zobaczyłem, że dysze główne są różnego rozmiaru. Mam dwie dysze 128 i dwie dysze 130. Były powkręcane tak : przednie cylindry dysze 128 i 130 i tylnie cylindry 128 i 130. Czytając manuala od vfr 90-97 dowiedziałem się, że mój rocznik (90) powinien mieć 4 dysze 130 a a rocznik 94 ( nowszy model) ma 2 dysze 125 i 2 dysze 128. 128 powinny być na przednich cylindrach a 125 na tylnych. Tak też postąpiłem wkręcając dysze w moich gaziorach 130 na przód a 128 na tył. Moje pytanie: Jak powinny być wkręcone te dysze, wydaje mi się, że osoba, która rozkręcała gaźniki wcześniej pomieszała dysze myśląc, że wszystkie są takie same. Co Ty na to Pipcyk ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 7 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2004 Na wstepie czemu ja :buttrock:Ok dzięki za uznanie ;) prawdopodobnie jest tak jak sadzisz. Mogło też byc tak że ktoś juz kombinował wcześniej z dyszami i wstawił te o dwa numery większe żeby podnieść sobie nieco moc maksymalną bo jak napisałeś twoja wersja powinna mieć dysze 128 i 125 a Ty miałeś 130 i 128.Potem ktoś inny czyścił te gaźniory, nie zwrócił uwagi i pozamieniał je miejscami.Przy czym zmiana pracy silnika była nie do zauważenia.Tak więc załóż tak jak mówisz 130 z przodu i 128 z tyłu i po kłopocie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Occult Opublikowano 7 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2004 Wielkie dzięki ! Ale jest tak, mój roczik 90 (wersja japońska) ma dysze 128 i 130. W manualu do wersji amerykańskiej wyrazienie jest napisane, że modele z lat 90-93 mają 4 dysze 130. Rocznik 94 ( nowszy model) w wersji amerykańskiej ma dysze 125 i 128. I na podstawie tego wywnioskowałem, że tak powinno być w mojej czyli większe z przodu a mniejsze z tyłu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 7 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2004 Szczerze mówiąc olej to, taka różnica jest pomijalna , na prawdę.Wjeżdżając drutem czyszcząc nieodpowiednio dysze bardziej je rozkalibrujemy.Tak więc jeżeli dysze sa w dobrym stanie nie pokaleczone nie ma się czym przejmować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Occult Opublikowano 10 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2004 Rozmawiałem z mechanikiem, który zajmuje się moto z Japonii. Czysta fizyka :buttrock: Moto z przodu musi mieć założone wększe dysze poniewaz paliwo wtryskiwane jest "pod górę". Do tylnich cylindrów benzyna dostaje się razem z pędem jadącego moto ( czyli benzyna wtryskiwana do tylnich ma łatwiej) dlatego też z tyłu dysze są mniejsze. Mam naddzieję, że mnie zrozumiałes Pipcyk :mrgreen: VFR chodzi jak wściekła te 100 KM w V4 to super sprawa (chodzi lepiej niż moja RC 24) Mam wmiarę dobrą gumę z tyłu a przy odkręcaniu gazu na zakrętach czuję lekkie uślizgi :mrgreen: :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samson Opublikowano 10 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2004 A jaka różnica po RC24? Może Twoja była jakaś zajechana :buttrock: Ja coś czuje, że następna będzie właśnie RC36. Czy mi się wydaje, czy w modelu RC36 dołożono jedną cyferke do licznika przebiegu, tak aby większe przebiegi się mieściły? ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Occult Opublikowano 11 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2004 Samson, Moja vfr nie jest zajechana, pomyśl sobie, że ma przejechane 17 tyś km, a jak przyjechała do Polski miała 9 tyś. Widziałem w podpisie naked - zaliczyłeś glebę pod światłami próbując zrobić tak jak na StreetFighter Festival ? :mrgreen: Ile ta twoja ma już przejechane 160 tyś km ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samson Opublikowano 11 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2004 Rozwaliłem owiewki wożąc dzieciaki w domu dziecka - zahaczyłem o wystający z ziemi metalowy pręt. Niestety troche potrwa zanim to poskładam do kupy, ale póki co nakedem śmigam :). Moja RC24 ma przejechane licznikowo 98 000 a o równe 30 000 jest cofnięty licznik przez jednego z właścicieli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaaro Opublikowano 26 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2004 Hej chłopaki, jak tam wasze regulatory napięcia w VFR. Jak wiem rzecz awaryjna, w RC 36 jest przykręcany do tylnego stalaża, którego już nie mam (w oryginalnej formie), więc muszę pomyśleć nad chłodzeniem regulatorka, bo drań strasznie się grzeje, praktycznie parzy w ręce i stąd moje pytanko, czy wasze regulatory też tak się grzeją? Myślę nad jakimś konkretnym radiatorem lub nawet wentylatorem od koputerowego procka, tylko czy to wydoli.Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samson Opublikowano 26 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2004 Adam M. podsyłał kiedyś linka do opisu co zrobić z wadliwymi reglerami w RC36, o ile pamiętam zastosowany tam był właśnie cooler komputerowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 26 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2004 To jedno, a drugie to przeniesienie reglera z polozenia na subframe, gdzie nie ma on zadnego chlodzenia. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaaro Opublikowano 27 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2004 A jak z tym grzaniem, czy bez chłodzenia ma prawo aż tak się grzać po pięciu minutach pracy silnika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.