piotreklhc Opublikowano 4 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2010 Witam. Jak w temacie myślałem o zamontowaniu kopki pomimo ze silnik jest wyposażony w elektryczny starter, w obudowie silnika tam gdzie powinna być kopka jest dziura zaślepiona plastikiem, i tu pytanie czy ktoś słyszał lub sam zrobił taki tuning, i waszym zdaniem czy jest to wykonalne, Dodam że myśle o tym ze wzlędu na to że te motocykle maję kłopot z odpaleniem jak aku nie jest na full naładowany, i juz zdarzyło mi sie ze stanołem na chwile w lesie i juz nie odpaliłem, na pych go nie odpale bo nie jest to realne ze wzgledu na mase motoru i tu pomocna mogła by być kopka. Piszcie co o tym sądzicie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyll Opublikowano 4 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2010 przerost formy nad trescia. sprawdz lepiej dlaczego motocykl ma problemy z rozruchem na aku - bo to nie jest żadna norma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotreklhc Opublikowano 4 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2010 przerost formy nad trescia. sprawdz lepiej dlaczego motocykl ma problemy z rozruchem na aku - bo to nie jest żadna norma. NO NIESTETY TEN MODEL TAK MA, SPRAWDZAŁEM ELEKTRYKE I WSZYSTKO JEST OK ŁADOWANIE OK AKU SPRAWNY NOWA ŚWIECA, KABLE SPRAWNE, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 4 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2010 no właśnie wychodzi że aku nie jest sprawne, albo masz lipne ładowanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotreklhc Opublikowano 4 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2010 no właśnie wychodzi że aku nie jest sprawne, albo masz lipne ładowanie aku jest nowe, ładowanie sprawdzone i jest jak należy, a pytanie było o montaż kopki a nie o problem z odpalaniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 4 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2010 (edytowane) Sprawdziłbym działanie autodekompresatora bo przy działającym aku naprawde lekko kręci silnikiem, i kiedy użytkowałem ten motocykl to nawet na padniętym aku odpalał. Wystarczy zmierzyć sprężanie, nie może być wyższe od podanego w manualu. Edytowane 5 Listopada 2010 przez baba_zanetti Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hesuss Opublikowano 5 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 Montaż kopajki jest możliwy, w moim klr też mam miejsce na kick starter. Tyle że w polsce będzie ciężko znaleźć taki zestaw, w stanach te motocykle są bardzo popularne i tam od groma akcesoriów do tych sprzętów jest. W serwisówce luknij, jest opisane jakie graty są potrzebne do montażu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotreklhc Opublikowano 6 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2010 (edytowane) Montaż kopajki jest możliwy, w moim klr też mam miejsce na kick starter. Tyle że w polsce będzie ciężko znaleźć taki zestaw, w stanach te motocykle są bardzo popularne i tam od groma akcesoriów do tych sprzętów jest. W serwisówce luknij, jest opisane jakie graty są potrzebne do montażu. no w końcu jakas odpowiedz na moje pytanie, jeden który chce pomóc, a nie doszukiwanie sie niesprawności, aha i dekompresator tez jest sprawny CAŁY SILNIK JEST SPRAWNY, zrozumcie w końcu o co pytałem.. Edytowane 6 Listopada 2010 przez piotreklhc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 7 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2010 sprzdaj to padlo , poki dziala :D , wez XR 650L. wiem co pisze :) p.s sprawdz dekompresator na walku , jesli sie jeszcze nie urwal , to czytaj poczatek mojego posta :) Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 7 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2010 stary ty się nie gniewaj tylko zrozum że to nie jest normalne, ja też jeździłem KLX i nie miałem problemu z odpałem nawet na słabym aku. A montaz kopniaka to i tak pewnie wydatek połowy wartości motocykla:/ Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hesuss Opublikowano 7 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2010 p.s sprawdz dekompresator na walku , jesli sie jeszcze nie urwal A co, urywają się? Po czym poznać że pracuje prawidłowo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 7 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2010 znajomemu z forum (AsmodamKLX) zrobil piekny otworek w pokrywie glowicy i powiedzial dzien dobry :D - nie pamietam czy glowica tez dostala ale chyba nie , uzywane walki z dobrym deko szukac ze swieca . Maja slabe nity , ktore po czasie urywaja sie i caly dekokompresator wylatuje z walka jak z procy , jak masz szczescie to w gore rozwalajac pokrywe , jak pecha to wali w glowice. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sitars Opublikowano 7 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2010 W jaki sposób sprawdziłeś działanie dekompresatora? Sprawdź w jakim stanie jest na nim sprężyna. Ten motocykl ciężko kręci, czy jest jakiś inny powód dla którego nie odpala? Cytuj SQ7NSQ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asmodan Opublikowano 7 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2010 Witam Potwierdzam slowa nitomena deko w tym modelu lubi sie urwac :] U mnie nie daly rady nity i poprostu w czasie jazdy postanowil zmienic miejsce i udal sie poza motocykl robiac otwor technologiczny w glowicy i pokrywie :) Znalezienie walka do tego motocykla ze sprawnym deko graniczy z cudem, mnie zajelo to pol roku intensywnego szukania. Co do odpalanie motocykla na slabym aku to powierdzam ta teroie ze motocykl nie chce odpalic, kreci ale nic pozatym, po podladowaniu odpala odrazu. Co do kopki to tez o tym myslalem bo denerwowaly mnie te ciagle problemy z odpaleniem. Jest to mozliwe ale kosztowne gdyz potrzeba nam walek, simmering, sprezyne, zestaw trybow, kopke, i mocowanie prawego podnozka z klxa wersji R a jak wiadomo nie ma ich za duzo. Gdy zdobedziemy potrzebne graty to sam montaz nie jest problemem, kupujemy uszczelke pod kape sprzegla i do dziela. Wystarczy zdemontowac kape oraz kosz sprzegłowy. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotreklhc Opublikowano 8 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2010 Witam Potwierdzam slowa nitomena deko w tym modelu lubi sie urwac :] U mnie nie daly rady nity i poprostu w czasie jazdy postanowil zmienic miejsce i udal sie poza motocykl robiac otwor technologiczny w glowicy i pokrywie :) Znalezienie walka do tego motocykla ze sprawnym deko graniczy z cudem, mnie zajelo to pol roku intensywnego szukania. Co do odpalanie motocykla na slabym aku to powierdzam ta teroie ze motocykl nie chce odpalic, kreci ale nic pozatym, po podladowaniu odpala odrazu. Co do kopki to tez o tym myslalem bo denerwowaly mnie te ciagle problemy z odpaleniem. Jest to mozliwe ale kosztowne gdyz potrzeba nam walek, simmering, sprezyne, zestaw trybow, kopke, i mocowanie prawego podnozka z klxa wersji R a jak wiadomo nie ma ich za duzo. Gdy zdobedziemy potrzebne graty to sam montaz nie jest problemem, kupujemy uszczelke pod kape sprzegla i do dziela. Wystarczy zdemontowac kape oraz kosz sprzegłowy. Pozdrawiam dziekuje za pełną odpowiedz na moje pytanie, mój plan wygląda tak że będe szukał zatartego lub rozwalonego silnika od klx-a z kopką, i zrobie przekładke kopki do mojego. A co do dekompresatora to i owszem jest to częśc która moze nam rozwalic silnik, ale tylko jak sie go zaniedba, systematyczne wymienianie spręzyny i nitów, zapobiegnie takim usterką. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.