Skocz do zawartości

piotreklhc

Forumowicze
  • Postów

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O piotreklhc

  • Urodziny 04/05/1982

Osobiste

  • Motocykl
    Kawasaki KLX650c 93r.
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    krzeszowice

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia piotreklhc

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Pytanie do posiadaczy KLX 650c, do czedo służy śruba znajdująca się od spodu lagi? w wersji KLX650A, jest imbus a w srodku tego imbusa druga śruba na śrubokręt do regulacji, U mnie jest tylko imbus i w serwisówce nic nie ma na temat tej śruby. dodam że prubowałem kręcić tymi śrubami i w lewej ladze da się kręcić a w prawej nawet nie drgnie. poza tym nic sie nie zmienia jak kręce tą śrubą, amortyzator zachowuje się tak samo
  2. juz sie wyjaśniło, a mianowicie podpiołem przewody bezpośrednio od aku do rozrusznika i okazało sie ze ten w pełni naładowany aku(tak przynajmiej pokazuje prostownik) rozładował sie w ciągu dwóch sekund i nie dał rady zakręcić rozrusznikiem, po tej operacji nawet nie miał na tyle prądu by zaświecić żarówkę. No cóż pozostało zamówić nowy aku. Nauczka jest taka że z pracami przy elektryce trzeba uważać bo błędy są kosztowne.
  3. Witam. Prosze o pomoc. Chciałem przeczyścić styki na przerywaczu rozrusznika i niestety nie odłączyłem akumulatora, machając kablami zwarłem raz do masy a potem do kostki co wchodzi do przerywacza, i pojawił sie problem bo jak poskładałem to po przekreceniu stacyjki nie zapaliły sie kontrolki za chwilke zaczeły się odrobine jazyć i wkoncu zaświeciły lecz po wciśnieciu klawisza rozruch, styczniki cykneły i wszystko zgasło i tak za kazdym razem. i tu pytanie zpaliłem zakiąś część w elektryce czy zabiłem akumulator. dodam że jak podpiołem aku z mojego auta to moto zagadało, lecz aku samochodowe ma dużo większy prąd rozruchowy. O CO CHODZI??????????????????
  4. dziekuje za pełną odpowiedz na moje pytanie, mój plan wygląda tak że będe szukał zatartego lub rozwalonego silnika od klx-a z kopką, i zrobie przekładke kopki do mojego. A co do dekompresatora to i owszem jest to częśc która moze nam rozwalic silnik, ale tylko jak sie go zaniedba, systematyczne wymienianie spręzyny i nitów, zapobiegnie takim usterką.
  5. no w końcu jakas odpowiedz na moje pytanie, jeden który chce pomóc, a nie doszukiwanie sie niesprawności, aha i dekompresator tez jest sprawny CAŁY SILNIK JEST SPRAWNY, zrozumcie w końcu o co pytałem..
  6. aku jest nowe, ładowanie sprawdzone i jest jak należy, a pytanie było o montaż kopki a nie o problem z odpalaniem.
  7. NO NIESTETY TEN MODEL TAK MA, SPRAWDZAŁEM ELEKTRYKE I WSZYSTKO JEST OK ŁADOWANIE OK AKU SPRAWNY NOWA ŚWIECA, KABLE SPRAWNE,
  8. Witam. Jak w temacie myślałem o zamontowaniu kopki pomimo ze silnik jest wyposażony w elektryczny starter, w obudowie silnika tam gdzie powinna być kopka jest dziura zaślepiona plastikiem, i tu pytanie czy ktoś słyszał lub sam zrobił taki tuning, i waszym zdaniem czy jest to wykonalne, Dodam że myśle o tym ze wzlędu na to że te motocykle maję kłopot z odpaleniem jak aku nie jest na full naładowany, i juz zdarzyło mi sie ze stanołem na chwile w lesie i juz nie odpaliłem, na pych go nie odpale bo nie jest to realne ze wzgledu na mase motoru i tu pomocna mogła by być kopka. Piszcie co o tym sądzicie
  9. Kawasaki KLX650c 93r, wczesniej troszke słabo Honda MTX80 89r ale tez dawała rade:)
  10. OK sprawa wyjaśniona, okazało sie ze wszystkiemu winne było ssanie a dokładnie pękniety plastik przy gażniku, uszczelniłem to miejsce i teraz moto pali od kopa niezaleznie czy zimny czy ciepły, czeka mnie jeszcze wymiana łańcucha rozrządu bo dzwoni na niskich obrotach, ale na to mam całą zime. Dziekuje wszystkim za udzielone rady. Pozdrawiam
  11. sprawa z tym serwisem jest taka ze trafiłem z nimi jak kulą w płot, jak do nich przyjechałem powiedzieli mi ze spoko dwa dni i bedzie gotowe, niestety te dwa dni zamieniły sie w tydzien, a ja słuchałem ich dziwnych wymówek, jak moto odebrałem to jazda próbna i tu lipa nic sie nie zmieniło, wiec ja do niego spowrotem a on znowu ze nie ma czasu, i zebym podjechał w przyszłym tygodniu, wkur...... mnie i nie mam zamiaru oddawac mu znowu motoru bo jak widac gość nie ma pojęcia co robi, dlatego szukam odpowiedzi na forum bo wole juz to sam naprawic. a dzis niespodzianka, wogule nie zapala, moge kręcic rozrusznikiem ile wlezie i nic nawet nie dychnie, jutro z samego rana jade po tego fachowca i mu nie popuszcze dopuki nie bedzie tak jak ma byc
  12. Tak właśnie chce to sprawdzić tylko nie wiem które elementy mogą byc za to odpowiedzialne poza krućcem ssącym który jest w b.dobrym stanie. wiec tu pytanie czy przez elementy gażnika moze sie dostawać lewe powietrze???
  13. Witam. Prosze o pomoc. Sprawa wygląda tak, moto jak zimny obpala na ssaniu ale po dłuższym kręceniu rozrusznikiem, jak juz odpali to przez chwile kuleje ma ok 2000obr i zaraz albo gasnie albo wchodzi na 4000obr. jak juz wejdzie na te 4000 to jest ok, Jak sie zagrzeje to spuszczam ssanie i motor ma ok 1500obr i ciągle obroty falują od 1000 do 1700. Po dodaniu gazu moto sie wkręca i spada do 3000obr i dalej nie chce lub po chwili schodzi znów na wolne falujące obroty, tak samo jest po jezdzie jak dam mu na luz to trzyma te wysokie 3000obr, chyba ze go luzyje ponizej tych obrotów to wtedy schodzi nizej. aha jak schodzi w z bardzo wysokich obrotów to strzela w tłumik Moto było w serwisie na czyszczeniu i regulacji gaznika oraz na ustawieniu zaworów, lecz to nie pomoglo. prosze o podpowiedzi co tu zrobic
×
×
  • Dodaj nową pozycję...