pawelekmal Opublikowano 3 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2010 Obroty w mojej cbf'ie falują. Wymieniłem świece, ale to nie pomogło. Czy po wyglądzie świeczek możecie stwierdzić co może być nie tak? fota:http://yfrog.com/69p1010602yj Sory za słabą jakość, ale aparat mam już leciwy. Za to opiszę fotkę: Dolna świeca (w moto była z lewej) na górze ma brązowy osad, a dół zarzucony olejem. Druga świeca wygląda jak nowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarekmbx Opublikowano 3 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2010 Musisz zrobić porządne zdjęcie tego typu http://www.motoneo.pl/img/30/mid/F0242135515.jpg żeby było widać kolor elektrod a nie kolor gwintu. Cytuj www.zaplon.fora.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelekmal Opublikowano 3 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2010 Postaram się jutro. Może przy dziennym świetle będzie lepiej widać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 3 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2010 Tak czy siak jesli faluja to wypadaloby wyregulowac gazniki. W tym sprzecie to dosyc prosta sprawa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 3 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2010 I przy okazji zrobic synchronizacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamikazemario Opublikowano 4 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2010 Na tych zdjęciach to Panie nic nie widać :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelekmal Opublikowano 4 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2010 wiem wiem :icon_razz: myślałem, że do diagnozy wystarczy jak powiem, że biała część jest pokryta brązowym nalotem, a nad gwintem jest osadzony olej :rolleyes: tak czy siak będą robione gaźniki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 5 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 Jeśli nad gwintem masz olej to znaczy, że uszczelka pod pokrywą głowicy puszcza. Diagnozując spalanie interesuje Cie tylko kolor izolatora w okół elektrody no i ewentualnie elektroda jako taka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelekmal Opublikowano 6 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2010 Fotek już nie wrzucę, bo i tak mam za słaby aparat, żeby pokazać ten izolator i elektrodę. Izolator ma jednolity szary kolor, taki sam na obydwu świecach. Wygląda to dosyć normalnie. Myślałem, że ten brązowy osad na dole porcelanowej części o czymś świadczy. Za waszymi radami na wiosnę zrobię serwis gaźników. Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 6 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2010 Przecież o tym Ci mówiłem, że ma znaczenie. Jeśli porcelanowa część jest brązowa a nawet mokra/lepka to jest uwalona olejem bo uszczelka w pokrywie zaworowej puszcza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.