Hitman35 Opublikowano 2 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2010 (edytowane) Witam mam problem ze światłami w dt80. Są one dość słabe- na większych obrotach świecą nieco lepiej. Bylem u elektryka, który stwierdził, że napięcie jest ok i wystarczy zmienić żarówkę. Po zmienieniu żarówki niestety światła były nadal słabe. Światła były idealne tylko wtedy gdy podłączył je bezpośrednio pod akumulator, który po niedługim czasię się rozładował. Dodam jeszcze, że zmiana żarówki u tego elektryka kosztowała mnie 50 zł :biggrin: Może ktoś wie co jest przyczyną? Edytowane 2 Listopada 2010 przez Hitman35 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek-J8 Opublikowano 2 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2010 Witam mam problem ze światłami w dt80. Są one dość słabe- na większych obrotach świecą nieco lepiej. Bylem u elektryka, który stwierdził, że napięcie jest ok i wystarczy zmienić żarówkę. Po zmienieniu żarówki niestety światła były nadal słabe. Światła były idealne tylko wtedy gdy podłączył je bezpośrednio pod akumulator, który po niedługim czasię się rozładował. Dodam jeszcze, że zmiana żarówki u tego elektryka kosztowała mnie 50 zł :biggrin: Może ktoś wie co jest przyczyną? dupa nie elektryk!tylko z tyłu masz słabe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 2 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2010 ile watt tam wsadziłeś ? a że po dodaniu gazu świecą lepiej to ten typ i nie tylko tak ma Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hitman35 Opublikowano 2 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2010 Z tyłu wydają się ok, żarówka jest 6 W a była 12 wcześniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek-J8 Opublikowano 2 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2010 Z tyłu wydają się ok, żarówka jest 6 W a była 12 wcześniej. światła są słabsze na wolnych,ale skoro były lepsze to może reg.napięcia ,niejestem pewien jak to jest w LC ale jest pewnie jakis regulator napięcia i prostownik,ot tak nagle słabsze sie zrobiły to cosik nieteges,masy sprawdz jeszcze,poza światłem wszystko si?włącz światła i kierunek i zobacz czy cosik sie dzieje,choć niewiem czy kierunek niejest z innego żródła niż światła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hitman35 Opublikowano 2 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2010 Kierunki działają bez zarzutów, ale jutro sprawdzę czy będzie coś się działo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek-J8 Opublikowano 2 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2010 Kierunki działają bez zarzutów, ale jutro sprawdzę czy będzie coś się działo. kierunki chyba z aku,ale światła aku też chyba wspomaga,albo z innej cewki idą,ja u siebie sam instalke robiłem to mam nacudalone,ale i tak zawsze jak dasz gazu to są lepsze,ja z przodu mam soczewice od primery wsadzona i świecą nieżle,ale na wolnych słabo.ale moc żarówy to bodajże55wat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarekmbx Opublikowano 3 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2010 Z tyłu wydają się ok, żarówka jest 6 W a była 12 wcześniej. Napisz ile V i ile W ma żarówka z przodu a nie piszesz coś o tyle. Cytuj www.zaplon.fora.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 3 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2010 Akumulator masz sprawny? moze byc taki objaw jak akumulator bedzie mial powoli dosc i np po dniu stania, sie rozladowuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilp7 Opublikowano 4 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2010 Masz aku do wymiany. Ja w kmx'ie jak mialem calkiem wyladowany to ledwo mi swiecilo. Kupilem nowe aku to daje jak nalezy, prawie jak z samochodu a swiatlo takie jasne ze szok. Tak samo mialem w Rieju RR, tylko ze tam nie bylo aku. Ale tam winny byl regulator napiecia. Kupilem nowy i teraz tak daje ze szok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 6 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2010 w dt80lc2 instalacja jest chyba tak skonstruowana jak w mtx80c tzn migacze, światło stopu i pozycyjne świecą z akumulatora (przy czym pozycyjne zależy od ustawienia stacyjki ) natomiast światła mijania i drogowe bezpośrednio z prądnicy bez udziału regulatora czy akumulatora... więc na jakiej podstawie wnioskujesz że są słabe ?? były mocniejsze i nagle są słabsze ?? u mnie w 80lc2 jak silnik chodził na wolnych to przednia lampa prawie nie świeciła :D dopiero przy wysokich obrotach coś tam oświetlała ale szału nie było Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 7 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2010 Pada ci regulator napiecia.pojezdzij troche na swiatlach i go dotknij.pewnie bedize gorący.na 90% regulator. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 7 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2010 Co wy piszecie, albo ma pokombinowane z żarówkami, lub coś z elektryką. Światła mogą świecić troche słabiej na wolnych obrotach później już powinno być normalnie. W mojej na wolnych świeciły deko słabiej ale już przy 2,5tys. tak samo jak przy 8. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarekmbx Opublikowano 7 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2010 Już wiem, jestem pewny na 99.9% że masz źle podłączoną żarówkę, mianowicie masa jest nie na tym styku co powinna być przez co światło mijania i drogowe świecą naraz (50+55W=105W i prądnica nie daje rady tyle pociągnąć żeby to jasno świeciło). Cytuj www.zaplon.fora.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hitman35 Opublikowano 12 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2010 Już wiem, jestem pewny na 99.9% że masz źle podłączoną żarówkę, mianowicie masa jest nie na tym styku co powinna być przez co światło mijania i drogowe świecą naraz (50+55W=105W i prądnica nie daje rady tyle pociągnąć żeby to jasno świeciło). Uważasz,że elektryk to przeoczył?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.