jeszua Opublikowano 29 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2010 bez jaj... bodajże na forum trampkowym, porównując do v-stroma, ktoś napisał: jeśli tam przejedzie sztormiak, to przejedzie każdy motocykl. zgadzam się, że jeśli ma to mieć jakieś cechy przełajowca, to bez 21" się nie obejdzie - reszta głównie albo wyłącznie na asfalt BTW mimo tego, że jakąś praktykę kiedyś miałeś, osobiście odradzałbym do takiej jazdy motocykle o wadze grubo powyżej 200kg, takie jak big, afryka czy supertenerka. pozostaje trampek albo lżejsze i mniej komfortowe w jeździe (zwłaszcza po asfalcie) single jak tenerka, dr650, klr - za to są sporo tańsze, bo trampka za 5-6 koła w znośnym stanie kupić to będzie wyzwanie jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaG_1975 Opublikowano 29 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2010 No nie zupełnie. Widziałem w tym roku w serwisie TDM na oponie przeznaczonej w teren. Niektórzy zakładają na przód opony dual, ale... tylne, bo takie dają się znaleźć. Oczywiście wtedy odwracają kierunek bieżnika zakładając je odwrotnie niżby strzałka na rancie wskazywała. Osobiście nie mam przekonania do takiego rozwiązania, szczególnie w motocyklu, którym po asfalcie można 200 km/h pogonić.... :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Djobeł Opublikowano 29 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2010 BTW mimo tego, że jakąś praktykę kiedyś miałeś, osobiście odradzałbym do takiej jazdy motocykle o wadze grubo powyżej 200kg, takie jak big, afryka czy supertenerka. pozostaje trampek albo lżejsze i mniej komfortowe w jeździe (zwłaszcza po asfalcie) single jak tenerka, dr650, klr - za to są sporo tańsze, bo trampka za 5-6 koła w znośnym stanie kupić to będzie wyzwanie jsz A dlaczego? Kolegę interesuję jazda w lekkim terenie. Big, Afryczka i Supertenerka to nie jest dobry pomysł na ostry offroad, ale na szutry już ok. Do tego spełnia wymóg - motocykl jest duży i jest to ogarnięcia na pierwszy poważny sprzęt. Z ceną niestety nie jest już tak pozytywnie, przynajmniej w kwestii Afryki. POZDR Cytuj V-TWIN wanker Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigboykr Opublikowano 29 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2010 Ano dlatego, że waga w enduraku robi swoje. Uwierz mi, że jest mega różnica latać po szutrach czymś, co wazy 150 kg a czymś co wazy 230. Jeśli dl aświeżaka jest to bez róznicy to - respect albo za umiejętności albo za brak wyobraźni. Cytuj http://bigboykr.blogspot.com/ się powoli uzupełnia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erk Opublikowano 29 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2010 (edytowane) Na bieżąco czytałem Wasze posty i takie małe podsumowanie co by mnie interesowało: 1. Bardziej turystyka - Transalp lub SuperTenere 2. Bardziej bezdroża - Tenere, DR650, KLR Tutaj jeszcze muszę przemyśleć czy jednak zależy mi bardziej na dłuższych wyprawach turystycznych czy bardziej teren z małą domieszką asfaltu. Rozumiem, że motocykle z pkt 2 są to właśnie takie lżejsze turystyki nadające się do jazdy również w terenie? I który z nich jest jednak najmniej awaryjny, coś jak Transalp z pkt. 1 o którym dużo poczytałem na stronie klubowej Transalpa... Edytowane 29 Października 2010 przez erk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigboykr Opublikowano 29 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2010 co do pkt 2 to Yamaha ale nie XTZ tylko XT600Z z lat osiemdziesiątych. Modele do 1VJ włacznie. Co do pkt 1. Miałem XTZ 750, moim zdaniem na poczatek to to się ni cholery nie nadaje. Za cięzkie. Poza tym rewelka :D no chyba, że akurat chciałbyś do niej jakieś akcesoria... to właściwie tylko po forach szukać "garażowej" produkcji (stelaże, centralki, gmole itp). Cytuj http://bigboykr.blogspot.com/ się powoli uzupełnia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 29 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2010 z malych Singli to tylko Dominator i Tenerka 660 , KLR dosc klopotliwa w serwisowaniu , a DR wiecznie sie psuje :) . Mialem kontakt z BIG- osem i nie odczulem aby wazyl wiecej od KLR-a Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lotnik Opublikowano 30 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2010 Masz 195cm wzrostu i na każdym lekkim enduro będziesz wyglądał jak na kocie, ale w tym przedziale cenowym nie masz za wilekiego wyboru, nic lepszego nie kupisz. W tych kryteriach /trasa/las/mało kasy/wzrost/ to chyba tylko trampek. Jakbyś miał wiecej kasy (pow 10tys) to Afryka, a jeszcze wiecej kasy i raczej dalsza turystyka asfaltowo szutrowa to Varadero, BWM GS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hun996 Opublikowano 30 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2010 (edytowane) Masz 195cm wzrostu i na każdym lekkim enduro będziesz wyglądał jak na kocie, ale w tym przedziale cenowym nie masz za wilekiego wyboru, nic lepszego nie kupisz. W tych kryteriach /trasa/las/mało kasy/wzrost/ to chyba tylko trampek. Jeździłem swego czasu Tenerą 660 (w avatarku) i kilka wyjazdów odbyłem z gościem który miał Transalpa 600. Jeździliśmy w różnych warunkach, nieraz się zamienialiśmy motocyklami i stwierdziliśmy że TA jest lepszy na asfalt z racji 2-cyl. silnika, większej wagi ale słabszych hamulców, z kolei jak chcesz bryknąć w bok to górą XTZ. Ja swoim jeździłem po wydmach pod Wiązowną, zdarzyło się że i po torach tramwajowych w Warszafce :bigrazz: Edytowane 30 Października 2010 przez Hun996 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erk Opublikowano 11 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2010 Witam ponownie, panowie co myślicie o motocyklu Suzuki Freewind XF 650, czy jest to większy motór czy na mój wzrost raczej za mały, widziałem go niestety tylko na zdjęciach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gienek ST Opublikowano 11 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2010 Witam ponownie, panowie co myślicie o motocyklu Suzuki Freewind XF 650, czy jest to większy motór czy na mój wzrost raczej za mały, widziałem go niestety tylko na zdjęciach. Jezeli mozna sie dolaczyc :wink: Za maly do Ciebie.Przy Twoich gabarytach powiedzial bym Afrika twin albo Super Tenere 750 Jestem podobnych gabarytow- pare ?kg wiecej ;) ,mialem okazje ta suzi smigac i powiem ze silnik, zawieszenie ,ogolne rozwiazania techniczne tego sprzeta so :lalag: ! ale przy naszym wzroscie mozna zapomniec o przyjemnej i wygodnej jezdzie , nie wspomne o dalekich wypadach rzedu 300 i wiecej kilosow,no a wizualnie wygladalem hmmm hihi:biggrin: ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erk Opublikowano 11 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2010 Żeby wzrost tak dyskwalifikował :banghead: Cel się nieco zmienił bo 75% to jednak będzie las, więc coraz mniej ciągnie mnie do ciężkiego turystyka... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekTOS Opublikowano 20 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2010 Masz sporo czasu jeszcze do kwietnia :cool: Jak masz możliwość to ja bym na Twoim miejscu odłożył jeszcze ze 2 tys i kupił Afryke średnio za 8 tys możesz wyłapać ładną RD04 i masz problem z głowy :wink: .Tylko motor trochę waży ale duży chłop jesteś dasz rade :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtas77 Opublikowano 13 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2010 Ja myśle że AFRICA TWIN będzie ok :lalag: a jak chcesz na szose to tylko FJR1300 :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Saul Opublikowano 13 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2010 Jak masz możliwość to poprzysiadaj się do motocykli. Ważne, abyś się dobrze czuł. Ja jestem Twoich gabarytów i jeżdżę er 5 od początku tego sezonu. Moto jeszcze mi się nie znudziło, daje dużo frajdy i jestem mega zadowolony. Nie przekonuję Cię do tego moto, ale chcę Ci powiedzieć, że nie warto się przejmować opiniami "wyglądasz jak na kozie" itp. Jak usiądziesz na danym motocyklu to się dowiesz kto co\kogo wybiera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.