meitras12 Opublikowano 14 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2010 Witam ! Mam problem z moją Hondą , pali od kopa i wogole wszystko z nia ok pozatym ,ze gdy jest zimna i ja odpalam na ssaniu to gasnie gdy jej nie przygazuje i nie rowno pracuje ,ale po 2min pracy lub po przejechaniu paru metrow juz rowno pracuje i nie gasnie. Czy winne temu jest ssanie? Macie jakies pomysly? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 14 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2010 Jak wygląda odpalanie bez ssania ? Sprawdź sobie kompresję, może już pierścienie padają. Ewentualnie masz gaźnik do regulacji bo zalewa na ssaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meitras12 Opublikowano 14 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2010 Sory, mój błąd z tym ssaniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 14 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2010 Nie zrozumiałeś pytania :wink: Pytałem jak wygląda sprawa gdy odpalasz bez ssania. Odpala, nie odpala, przygasa, chodzi normalnie etc. ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meitras12 Opublikowano 15 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2010 Bez ssania nie odpala. A na ssaniu odpali ale ,gdy nie bede mu gazował co jakąs 1s tak przez jakis czas to zgasnie, a jak juz troche sie rozgrzeje to chodzi tak jak by mial zgasc dopiero po jakims czasie rowno pracuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 15 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2010 Wyreguluj od nowa gaźnik, jeśli nie pomoże to sprawdź kompresję jak pisałem wyżej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meitras12 Opublikowano 15 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2010 Czyli sugerujesz regulacje gaznika, jak cos to musze oddac te sprawe do mechanika bo sam wole nie grzebac jak sie nie znam. Ale w sumie to nie wiem czy warto grzebac przy japonczyku moze lepiej zeby zostal tak jak jest. Jak myslicie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 15 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2010 Co ma do rzeczy, że japończyk ? To urządzenie mechaniczne i ulega awariom, normalka. Regulacja gaźnika jest prosta o ile wiesz gdzie jest śrubka od składu mieszanki i od obrotów jałowych. Jednak mimo prostoty jeśli czujesz, że jesteś atechniczny to lepiej podskocz do znajomego mechanika :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 15 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2010 Shiningami ma wiele racji. Ja bym wyjal gaznik, wyczyscil go, sprawdzil poziom paliwa w komorze plywakowej, ustawil na fabryczne ustawienia, sprawdzil wszystkie dysze czy ich rozmiar zgadza sie z danymi fabrycznymi (o ile wydech jest fabryczny). Nastepnie sprawdzil filtr powietrza. Odpalil, po nagrzaniu wyregulowal mieszanke podstawowa. Masz tam obrotomierz? Jaki przebieg? W innym temacie pisales ze zawory wyregulowane, wiec zakladam ze to odpada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 15 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2010 To wyglada na niecalkowicie otwierajace sie ssanie. Podnies zbiornik i sprawdz czy linka przesuwa calkowicie ramie ssania do polozenia otwartego. PS. Nie ma co regulowac gaznika jezeli silnik w normalnej temp pracy dziala poprawnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meitras12 Opublikowano 16 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2010 (edytowane) Masz tam obrotomierz? Jaki przebieg? W innym temacie pisales ze zawory wyregulowane, wiec zakladam ze to odpada. Co do twojego pytania to moja Honda nie ma obrotomierza dopiero nowsze modele, a przebieg wynosi 13000km. Mam jeszcze jedno pytanie do czego służy taki wężyk na dole gaźnika tu link do zdjęcia http://w79.wrzuta.pl/obraz/42dcLQiXwt4/honda125 Edytowane 16 Października 2010 przez meitras12 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 16 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2010 Co do twojego pytania to moja Honda nie ma obrotomierza dopiero nowsze modele, a przebieg wynosi 13000km. Mam jeszcze jedno pytanie do czego służy taki wężyk na dole gaźnika tu link do zdjęcia http://w79.wrzuta.pl/obraz/42dcLQiXwt4/honda125 To najczesciej spust paliwa z komory plywakowej. Ps. A obrotow nie masz za niskich ustawionych? Wg. serwisowki wolne obroty powinny miec 1400 +- 100 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meitras12 Opublikowano 16 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2010 Ps. A obrotow nie masz za niskich ustawionych? Wg. serwisowki wolne obroty powinny miec 1400 +- 100 Możliwe, że dla tego przygasa bo obroty ma za niskie tylko jak sprawdzić , nie mam obrotomierza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 17 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 Na dobrze pracujacym ssaniu powinna wejsc co najmniej na 2 tys obr i tam zostac, jezeli gasnie to dostaje za malo paliwa. Regulacja obrotow robisz na goracym silniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.