Skocz do zawartości

Piękna wyduma


konrad1f
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

świetny co?

silnik M-G (bodajże 1000 lub 1100ccm-zapomniałem )

napęd na wózek (mt16)

skrzynia ural

koła przeszprychowane na 15',

hamulce tarczowe (na każdym kole jedna tarczaz zaciskiem od MZ)

zdjęcie zrobione przez mojego kumpla Bafla

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyduma jak wyduma - wolalbym calego Moto Guzzi, z jego rama, zawieszeniami i kolami - o niebo lepszymi od uralowskich, ale ja nie o tym.

Mam wrazenie z tych zdjec ze 30 lat temu tez biwakowalem w tym lesie z namiotem i dziewczyna na 1 miedzynarodowym zlocie HD w bylym PRL.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak tylko tutaj włozony został silnik od Gutka w karoserię Urala ze starą ramą. Dziwny ten pałąk na koszu. Gle sprzęt wygląda fajnie. Ciekawe jak to jeździ

 

Wg. mnie gość przy takim silniku powinien bezwględnie wrzucić zawieszenie typu Earles do przodu. Motor MG ma sporo większą moc, a uralowskie lagi teleskopowe długo tego nie wytrzymają i zaraz zawieszenie będzie luźne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeden lubi rybki a drugi .... nieważne :D

silnik jest z californii-motocykl fajny ale napewno ta wyduma jest bardziej efektowna i ma więcej duszy niż motocykl fabryczny

 

apropos lasu-wcale nie wykluczone-wolsztyn (zlot i ludzie) swojego czasu był znany w ruchu H-D

teraz co roku dobywaja się tutaj nieoficjane otwarcia (weekend około 1-3maj) i zakończenia sezonu-już ogólne choć i na brak H-D nie można narzekać (kilka wl-ek,widziałem tez jakiegoś shovela,evo-electra,i kilka "składaków")

przyjeżdża w sumie podobna ekipa z okolic i nie tylko atmosfera jest naprawdę świetna

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak są zainteresowani to moze jeszcze ze 3 zdjęcia-autor j.w.

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uuu, ale to już mi się nie podoba.

Skoro gość robił moto stylistycznie po Sahary (BMW i Zundapp) to po co zakładał tarcze z tyłu i na koszu :?: Nie poprawia to bardzo drogi hamowania i jak dla mnie, psuje to wizerunek całego sprzęta, zwłaszcza, że z przodu pozostał bęben.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Motocykl wyglada na porzadnie zrobiony, ale pozenienie ukladu przeniesienia napedu z Dniepra z silnikiem Moto Guzzi nie wrozy trwalosci.

Przekonali sie o tym wszyscy, ktorzy robili takie polaczenia ( miedzy innymi ja ).

Amerykanska lista Dnieprow i Urali ma kilka takich wydumek z silnikami BMW i wrazenie jest takie ze rosyjskie elementy przeniesienia napedu nie wytrzymuja mocy silnikow.

Z mojego doswiadczenia, to po ostatecznym podciagnieciu mocy mego silnika od Sahary bmwoskim walkiem rozrzadu stwierdzilem ze rosyjski przegub krzyzakowy walu nie wytrzymal sezonu i zaczal sie rozlatywac tego samego dnia kiedy kupiec przyszedl ogladac motocykl.

Tego samego dnia kupilem nowy walek napedowy i zalozylem do moto.

Mimo to nowy wlasciciel zglosil sie po 3 dniach narzekajac ze motocykl sie popsul.

Okazalo sie ze odkrecil kilka razy i wycial wielowypust na tylnym kole, przez ktory naped przechodzi z dyfra. ( kolo bylo kaskowe ).

Od tej pory przestalem wierzyc ze taka przerobka ma racje bytu i przeszedlem calkowicie na japonie ( lub weterany od ktorych nie oczekiwalem jednak za wiele pod wzgledem osiagow czy trwalosci ).

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli Gutka silnik ma rzeczywiscie 1000 ccm, to ma jakies 70 KM na kole i porzadne hamulce sa niezbedne.

Dlatego mnie osobiscie bardziej odpowiada oryginal ( BMW R75 / Zundapp KS 750 ), ktory nie ma co prawda za duzej mocy, ale moze byc dosc latwo podciagniety do 30 KM i pyrkac w trasie te 80 - 90 z mozliwoscia hamowania i bez strachu ze zaraz cos mi sie urwie.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurcze ale narzekacie

zreszta żeby ocenić musialibyście zobaczyć go na żywo

jest zrobiony naprawdę bardzo estetycznie, włożono w niego wiele pracy i myślę że przeróbki zostały przemyślane ( w odróznieniu do niektórych chopperów na bazie rusków i junaków)

z drugiej strony nie powiecie mi że oryginalny mt16/mw750 czy nawet najładniejsza emka z koszem są lepsze niż zaprezentowany motocykl

 

apropos hamulców-tarcze są na wszystkich kołach, wszystkie koła (w tym zapasowe) są takie same w związku z czym wzajemnie wymienne, a sprzęt potrzebuje takich hebli bo zbiera się naprawdę w ekspresowym tempie a podejrzewam że z wozem spokojnie poleci te 140-150km/h

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Boze swiety... 150 z kolaska na ruskich zawieszeniach?? Toz to trzeba najpierw z rodzina sie pozegnac i testament spisac. A sprzecik zrobiony jest jak to sie mowi ,,ze smakiem''. Ktos duzo pracy i kasy wlozyl, zaprzeg niepospolity-tradycja i nowoczesnosc, ale wlasnie o trwalosc elementow przeniesienia napedu tak jak i przedmowcy sie obawiam. No ale dnieprowskie czy uralowskie dyfry i skrzynie mozna kupowac hurtem i wymieniac co tydzien.

Gryf MC Poland

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ha ha ha :buttrock: ;) i na zlot do Darłówka brać pięć zapasowych dyfrów , trzy wałki napedowe, dwa koła z rozpierakami i jeden krzyżak.

Ciekawe jak to się sprawuje w terenie po załączeniu napedu na kosz?

Czy z pełną załogą i ostrym gazem nie będzię khryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy :cry: ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ha ha ha :buttrock: ;) i na zlot do Darłówka brać pięć zapasowych dyfrów ' date=' trzy wałki napedowe, dwa koła z rozpierakami i jeden krzyżak.

Ciekawe jak to się sprawuje w terenie po załączeniu napedu na kosz?

Czy z pełną załogą i ostrym gazem nie będzię khryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy :cry: ?[/quote']

 

kół z rozpierakami nikt, kto ma zdrowy rozsądek i chociaż elementarne pojęcie o fizyce oraz mechanice nie stosuje.

napęd na kosz nie jest oddzielnie załączany, po prostu jest na stałe.

 

ale rzeczywiście ciekawe jak się to moto zachowuje. Czy gutkowski motor nie wysypuje skrzyń biegów i dyfrów. Widziałem te elementy działające z silnikiem beemwoskim, więc może i tutaj jakiś czas dadzą radę pod warunkiem niezbyt ostrego obchodzenia się z gazem.

Ale najbardziej ciekaw jestem jak zachowuje się przednie zawieszenie. Co tu dużo mówić, ruskie teleskopy są dosć rahityczne, nawet jak na 26 kM mojego MWiaka. Aż się prosi wrzucić tu wahacz pchany. Ten Gutek ma napewno ponad 50 kM więc wydaje mi się, że przód jest jakoś specjalnie wzmacniany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...